Szukaj

Informacje o Citroen C4 I Coupe Facelifting 1.6 THP 152KM 112kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: Niższa klasa średnia

Wybór – całkiem spory. W ofercie nie ma mocnych diesli, ale wśród tych, które są można znaleźć coś ciekawego. Jeśli zależy wam na osiągach tanich w utrzymaniu, to warto wybrać 2.0HDi 138KM – cichy i jak na swoją ilość koni bardzo pracowity. Jeśli szukacie czegoś tańszego, to najlepszym kompromisem będzie 1.4HDi 110KM. Też jest oszczędny, a patrząc na samą jazdę – niewiele gorszy od mocniejszego brata. Wśród silników benzynowych możecie znaleźć modną jednostkę wpakowaną w modne nadwozie – jest mała, tylko 1.6l, mocna dzięki doładowaniu – 152KM, oraz jak na swoją moc względnie oszczędna, bo nie powinna przekraczać 10l/100km nawet przy szybszej jeździe. Najmniejszy, benzynowy 1.4l 90KM nie pasuje do C4, bo usypia go pod każdym względem. Najlepszym wyborem będą jednostki 1.6l o mocach 110, 122, a nawet 140KM. Trochę przesadzają ze zużyciem paliwa, ale mają jeden z lepszych stosunków cena/osiągi/paliwo w tym modelu.

czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 152 KM (112 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1400 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Wyciszenie

Usterki Citroen C4 I

Liczba wpisów: 24
Silnik nie odpala, rozrusznik kręci, econome mode
  • Citroen C4 I Coupe 1.6 HDI 92KM 68kW 2004-2008
  • silnik
Witam Wczoraj kupiliśmy Citryne c4 cupe 1.6HDI 92km z 2007 roku, autko podczas oględzin było zapalane i gaszone kilku krotnie żadnych objawów problemow... sprzedawca mówił ze auto stało w garażu jakiś czas nie używane dostał służbówkę, w trasie do domu 150km akutko było żwawe i dynamiczne nie było jakoś specjalnie katowane max 120km/h, będąc kilometr od domu auto zgasło ( licznik pokazywał rezerwe i 60km zasiegu ) pojawił sie komunikat "antipollution fault " zapaliłem go ponownie nie wszedł w tryb awaryjny ani nie ubywało mu mocy kilka godzin pozniej chcielismy ponownie go odpalic i wtedy główny wyświetlacz nie zapalił się, tylko kontrolki i zaraz zgasły na ekranie mniejszym pojawił się napis "economy mode active" mając peugota wiedzielam oco chodzi o slaby akumulator i tez tak było został naładowany przez 4-5h wszystko było ok wyszwietlacz działał lecz sinlink nadal nie odpala, rozrusznik kreci normalnie, wszystkie bezpieczniki sa sprawdze i sprawne... proszę o pomoc Z poważaniem Łukasz elektroniczny system odcięcia rozruchu? elektryka?
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Zawieszenie przednie
  • Citroen C4 I Coupe 1.6 i 16v 110KM 81kW 2004-2008
  • zawieszenie
Słyszalne stuki z okolicy koła podczas przejeżdżania przez nierówności ale co dziwne tylko podczas jazdy na skręconych kołach. Przy jeździe na wprost nic takiego się nie dzieje. Czy ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Dodam tylko, że badania na szarpakach i to w kilku różnych warsztatach nie wykazały żadnych luzów w przednim zawieszeniu... dziwne :(
Problem rozwiązany
1 komentarz
Stycznik otwarcia klapy bagażnika
  • Citroen C4 I Coupe 1.6 i 16v 110KM 81kW 2004-2008
  • instalacja elektryczna
  • 139 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 2
Zużycie plastikowej rączki służącej do otwierania bagażnika. W skutek czego stycznik pod spodem może się uszkodzić całkowicie. U mnie akurat problem był w tym, że rączka nie odbijała i bagażnik otwierał się sam. Po rozebraniu całego plastiku na klapie dołożyłem tam sprężynkę - problem rozwiązany. Przy rozbieraniu uwaga na rozbieranie samej klamki - ten plastik w kolorze nadwozia mam już przytwierdzony na kleju.. ;/ - z mojej winy.
Citroen C4 I Coupe Facelifting