Szukaj

Informacje o Citroen C4 Picasso I 1.6 THP 140KM 103kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: VANy
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 85,8 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdzewienie progów
  • Citroen C4 Picasso I 1.6 HDi 109KM 80kW 2007-2013
  • części blacharskie
  • 248 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 1
Przebieg: 247 500 km Się zaczęło już początkiem roku, kiedy to w marcu 2019 , tuż po zakończeniu zimy i umyciu auta z soli i błota zauważyłem purchle na lewym progu. Przy dokładnych oględzinach purchel zlokalizowałem też na prawym progu. Podjechałem to mojego lakiernika, który stwierdził, że jak chcę jeździć jeszcze parę lat to pasuje to zrobić. W tym celu kupiłem reparaturki, gotowe do wspawania. Niestety nie znalazłem chętnego do zrobienia tych progów w jakiejś przestępnej cenie. Miałem dwie, a w zasadzie jedną ofertę: 2,5-3 tys.zł za oba progi. Progi leżały więc w garażu, a auto jakoś się toczyło. Przebieg: 281 728 km Minęło półtorej roku i 34 tysiące kilometrów. Wreszcie znalazłem chętnego, który zajął się gnijącymi progami. Problem o tyle stał się dość pilny, że chyba po zimie nie byłoby już do czego spawać kupionych przeze mnie reparaturek. Odwiozłem więc samochód na 2 tygodnie do blacharza. W zakresie było wycięcie tego co potrzeba, wyczyszczenie reszty, wspawanie reparaturek, naprawa wszystkich koniecznych elementów, szpachla, malowanie podkładem, malowanie końcowe, konserwacja spodu i konserwacja naprawianych profili. Gwarancja na nie pojawienie się purchli 5 lat. Zobaczymy, na razie jestem zadowolony z efektu. Problem chyba pojawia się w tych autach nagminnie, widzę w spotykanych na drogach C4 Picasso podobny problem.
Błąd prezentacji licznika przebiegu do przeglądu
  • Citroen C4 Picasso I 1.6 HDi 109KM 80kW 2007-2013
  • inne
Witam. Powiedzcie co o tym sądzić. Kupiłem auto w styczniu 2011 z przebiegiem 147tyś.km. Auto było serwisowane mając przebieg 140tyś.km (wpis w książce). Komputer pokazywał że do przeglądu jest 13tyś.km. Czyli wszystko ok. Ostatnie wskazanie dziś rano przed wyjazdem do pracy 9,7tyś.km do przeglądu. Jakież było moje zdziwienie , gdy odpaliłem auto 2 godziny później i na wyświetlaczu pajwiło się wskazanie 4,3tyś.km do przeglądu? (sumując przebieg i to wskazanie wychodzi 155tyś.km czyli jakby przegląd miał być po 15tyś.km). Co o tym sądzić? Coś nie tak z przyżądami? Pozdrawiam
Problem rozwiązany
2 komentarze
Samochód w trakcie jazdy gaśnie, następnie pokazuje błąd skrzyni biegów, nie można go uruchomić
  • Citroen C4 Picasso I 2.0 HDi 136KM 100kW 2007-2013
  • silnik
  • 289 tys. km
W tarakcie jazdy samochód nagle zgasł, pojawił się błąd skrzyni biegów i nie można go było uruchomić. wcześniej podczas uruchomienia sygnalizował błąd hamulca ręcznego, a po uruchomieniu błąd znikał i nie było żadnego błędu nawet po podłączeniu do komputera. Co to może być?
Oczekuje na rozwiązanie
Citroen C4 Picasso I