Citroen C3 Aircross jest przedstawicielem segmentu I, czyli niezwykle popularnych w ostatnich latach małych, miejskich crossoverów, które rozmiarowo odpowiadają modelom z segmentu B. Model ten w ofercie francuskiej marki zastąpił C3 Picasso i jest pozycjonowany poniżej modelu C4 Cactus. C3 Aircross na rynku pojawił się w 2017 r., a jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototypowy C-Aircross Concept. Auto zbudowane zostało na płycie podłogowej PSA PF1 Platform we współpracy z Oplem. Jego bliźniaczym modelem jest Opel Crossland X. Warto dodać, jako ciekawostkę, że w latach 2010-2017 na niektórych rynkach kontynentu południowoamerykańskiego pod nazwą C3 Aircross oferowana była wersja SUV minivana C3 Picasso.
czytaj więcej
Citroenowi udał się nowy C3, więc uterenowiony model Aircross czerpie z niego pełnymi garściami. Ale być może jego największym atutem jest mnogość możliwości w jego personalizacji. Pod tym względem to wzór wśród małych SUV-ów.
~Powagosław
Citroen trochę przekonał mnie, że robi najlepszy samochód w tym segmencie. A wiecie dlaczego? Gdy jego konkurenci prześcigają się w coraz groźniejszych minach, C3 Aircross jest po prostu luzackim, odjechanym gadżetem. Niekoniecznie lepszym od konkurencji, ale mnie przekonuje.
Citroenowi udał się nowy C3, więc uterenowiony model Aircross czerpie z niego pełnymi garściami. Ale być może jego największym atutem jest mnogość możliwości w jego personalizacji. Pod tym względem to wzór wśród małych SUV-ów.
Citroen trochę przekonał mnie, że robi najlepszy samochód w tym segmencie. A wiecie dlaczego? Gdy jego konkurenci prześcigają się w coraz groźniejszych minach, C3 Aircross jest po prostu luzackim, odjechanym gadżetem. Niekoniecznie lepszym od konkurencji, ale mnie przekonuje.
~Luzacjusz