Szukaj

Informacje o Citroen C1 II Airscape 1.0 VTi 68KM 50kW od 2014

Lata produkcji: 2014 – 2014
Segment: Auta najmniejsze
Motorów wysokoprężnych próżno szukać, ale z drugiej strony po co komu one w tak małym aucie do miasta? Jeśli jeździcie głównie w terenie zabudowanym, to 1.0 68KM w zupełności wystarczy. Ma kiepski dźwięk, ale za to jest dość zrywny przy niewielkich prędkościach. Do wypadów poza miasto lepszy będzie z kolei 1.2 82KM. Też kiepsko brzmi, ale jego dynamika jest na tyle dobra, że auto nie jest w trasie zbyt męczące.
Powagosław
Najodważniejszy stylistycznie z „czeskich” trojaczków. Różnie to można rozumieć i opinia o odwadze, z którą tu przekombinowano design C1, będzie uprawniona. Ale taki chce być dziś Citroen – ryzykujący więcej, nawet za cenę kolizji z gustami mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy to jest oficjalne auto „Angry Birds”? Czy może odwzorowanie jakiejś sceny z kreskówki, której nie kojarzę? Tak czy inaczej – tak brzydki, że przygarnąłbym go jak bezdomnego psa. I może nawet polubił. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2014 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 96 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Citroen C1 II Airscape