Szukaj

Informacje o Citroen C1 I Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Początkowo do wyboru były dwa motory - słaby i słabszy. Jeden z nich był wysokoprężny, ale w praktyce równie oszczędny i tani w eksploatacji jest wariant benzynowy 1.0 68KM. Osiągi nie są w tym samochodzie istotne, bo przy małych prędkościach jest dość zrywny, a w mieście szybko się nie jeździ. Lubi wysokie obroty, ale nawet na tych niskich poddaje się woli kierowcy.
Powagosław
Najodważniejszy stylistycznie z „czeskich” trojaczków. Różnie to można rozumieć i opinia o odwadze, z którą tu przekombinowano design C1, będzie uprawniona. Ale taki chce być dziś Citroen – ryzykujący więcej, nawet za cenę kolizji z gustami mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy to jest oficjalne auto „Angry Birds”? Czy może odwzorowanie jakiejś sceny z kreskówki, której nie kojarzę? Tak czy inaczej – tak brzydki, że przygarnąłbym go jak bezdomnego psa. I może nawet polubił. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~bigi
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Ciężko w jednym zdaniu podsumować to autko. Do tej pory jeździłem sporym kombi, później nie najmniejszym vanem. Większość trasa, większość sam, bo do firmy lub do domu. Przez myśl mi nie przeszło auto wielkości stonki. C1 miało być nowym autem dla żony, ale po jeździe próbnej nie wysiadłem z auta. \"Rodzinne klamoty\" zamieniłem na trojaczka. Chyba zbliżam się do pierwszego kryzysu związanego z PESELEM. A może zniknęły kompleksy? Teraz zadaje sobie pytanie dlaczego tak późno wpadłem na taki pomysł. Gęba się cieszy przed każdą jazdą. Uprzedzam tylko, że trzeba wiedzieć na co się decydujemy przy zakupie tego maleństwa, bo nie jest to autko \"jedyne\" dla rodziny z dziećmi i psem. Ja mam komfort posiadania jeszcze jednego samochodu, ale jeżeli Ty nie to pomyśl. Singiel, para rewelacja.
4,9
~stefanbyd
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Wrażenie ogólne przy kupnie auta za 6 tyś złotych dla młodego kierowcy z prawkiem od 40 dni -" a niech zatłucze" zanim się nauczy. Minął rok, autko jeździ, nic się nie zepsuło a i ja "stary" kierowca bez wahania wsiadam i jadę i ... gęba mi się "cieszy"!
4,5
~Tomasz
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Doskonały samochód do miasta. Bardzo zwrotny, z relatywnie dużą ilością miejsca w środku (mam 4 osobową rodzinę). Samochód prosty konstrukcyjnie i absolutnie bezawaryjny (przez 4,5 roku eksploatacji przepaliła się jedna żarówka) i do tego zużycie paliwa 5,5 w mieście.

Usterki Citroen C1 I

Liczba wpisów: 11
Nie rowny przyrost mocy( moze to silnik, moze to wydech)
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • inne
Wiec autko jakos przyspiesza(gorzej niz wczesniej)do 5tys obrotow, a potem dostaje odczuwalnego kopa poprostu, szarpniecie i do przodu odczuwalne na 2, 3, 4 biegu, na 4 biegu najbardziej odczuwalne. Jest to strasznie irytujace przy wyprzedzaniu, ale nie az tak jak na autostradzie gdyz nie trzyma predkosci na 5 biegu, potrafioe przyspieszyc do 160-170 na 4 zapiac 5 i predkosc spada czasem nawet 130, zazwyczaj szybciej niz 140 nie pojade na atostradzie, no chyba ze na 4 biegu!!! Oczywiscie podlczenie do komputera nic nie wykazalo, a serwis nie znalazl usterki. Zastanawiam sie czy to nie jest wina katalizatora hmmm
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Cieknące paliwo ze zbiornika i zapac benzyny w kabinie po tankowaniu do pełna.
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • nadwozie
Witam. Od pewnego czasu po zatankowaniu C1 do pełna ( do pierwszego odbicia) - pod autem wycieka paliwo - po przejechaniu kilku km problem ustaje. Dodatkowo czuc zapac benzyny w kabienie przez pierwsze 10-20km po tankowaniu do pełna. pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Oczekuje na rozwiązanie
stuki,warkot na zimnym silniku
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • silnik
Przy odpalaniu zimnego silnika słychać stukanie jakby zaworów.Przy dodawaniu lekko gazu słychać lekki warkot silnika ,,jakby pies zawarczał. I to się utrzymuje dopóki silnik się w pełni nie rozgrzeje. Kieliszki zaworowe i pompa wody były wymieniane. Diagnoza - nieznana przyczyna.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Citroen C1 I Hatchback 3d Facelifting