Szukaj

Informacje o Citroen C1 I Hatchback 3d Facelifting

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2005-2014. C1 powstał w ramach projektu B-Zero realizowanego przy współpracy koncernu PSA (do którego należą Citroen i Peugeot) oraz Toyoty. Jej efektem były trzy bliźniacze modele: C1 oraz Peugeot 107 i Toyota Aygo, produkowane w jednej fabryce w czeskiej miejscowości Kolin. Projektantem C1 był Włoch Donato Coco. Oferowany w wersji 3 i 5-osobowej. W 2009 i 2012 roku model przeszedł dwa faceliftingi. C1 zajął drugie miejsce w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2006 w kategorii auto ekologiczne.
czytaj więcej
Powagosław
Najodważniejszy stylistycznie z „czeskich” trojaczków. Różnie to można rozumieć i opinia o odwadze, z którą tu przekombinowano design C1, będzie uprawniona. Ale taki chce być dziś Citroen – ryzykujący więcej, nawet za cenę kolizji z gustami mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy to jest oficjalne auto „Angry Birds”? Czy może odwzorowanie jakiejś sceny z kreskówki, której nie kojarzę? Tak czy inaczej – tak brzydki, że przygarnąłbym go jak bezdomnego psa. I może nawet polubił. ~Luzacjusz

Citroen C1 I Hatchback 3d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Długość 3435 mm
Szerokość 1630 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1855 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2340 mm
Rozstaw kół - przód 1415 mm
Rozstaw kół - tył 1405 mm
Zwis przedni 650 mm
Zwis tylny 445 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 712 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 139 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~bigi
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Ciężko w jednym zdaniu podsumować to autko. Do tej pory jeździłem sporym kombi, później nie najmniejszym vanem. Większość trasa, większość sam, bo do firmy lub do domu. Przez myśl mi nie przeszło auto wielkości stonki. C1 miało być nowym autem dla żony, ale po jeździe próbnej nie wysiadłem z auta. \"Rodzinne klamoty\" zamieniłem na trojaczka. Chyba zbliżam się do pierwszego kryzysu związanego z PESELEM. A może zniknęły kompleksy? Teraz zadaje sobie pytanie dlaczego tak późno wpadłem na taki pomysł. Gęba się cieszy przed każdą jazdą. Uprzedzam tylko, że trzeba wiedzieć na co się decydujemy przy zakupie tego maleństwa, bo nie jest to autko \"jedyne\" dla rodziny z dziećmi i psem. Ja mam komfort posiadania jeszcze jednego samochodu, ale jeżeli Ty nie to pomyśl. Singiel, para rewelacja.
4,9
~stefanbyd
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Wrażenie ogólne przy kupnie auta za 6 tyś złotych dla młodego kierowcy z prawkiem od 40 dni -" a niech zatłucze" zanim się nauczy. Minął rok, autko jeździ, nic się nie zepsuło a i ja "stary" kierowca bez wahania wsiadam i jadę i ... gęba mi się "cieszy"!
4,5
~Tomasz
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Doskonały samochód do miasta. Bardzo zwrotny, z relatywnie dużą ilością miejsca w środku (mam 4 osobową rodzinę). Samochód prosty konstrukcyjnie i absolutnie bezawaryjny (przez 4,5 roku eksploatacji przepaliła się jedna żarówka) i do tego zużycie paliwa 5,5 w mieście.

Usterki Citroen C1 I

Liczba wpisów: 11
Nie rowny przyrost mocy( moze to silnik, moze to wydech)
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • inne
Wiec autko jakos przyspiesza(gorzej niz wczesniej)do 5tys obrotow, a potem dostaje odczuwalnego kopa poprostu, szarpniecie i do przodu odczuwalne na 2, 3, 4 biegu, na 4 biegu najbardziej odczuwalne. Jest to strasznie irytujace przy wyprzedzaniu, ale nie az tak jak na autostradzie gdyz nie trzyma predkosci na 5 biegu, potrafioe przyspieszyc do 160-170 na 4 zapiac 5 i predkosc spada czasem nawet 130, zazwyczaj szybciej niz 140 nie pojade na atostradzie, no chyba ze na 4 biegu!!! Oczywiscie podlczenie do komputera nic nie wykazalo, a serwis nie znalazl usterki. Zastanawiam sie czy to nie jest wina katalizatora hmmm
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Cieknące paliwo ze zbiornika i zapac benzyny w kabinie po tankowaniu do pełna.
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • nadwozie
Witam. Od pewnego czasu po zatankowaniu C1 do pełna ( do pierwszego odbicia) - pod autem wycieka paliwo - po przejechaniu kilku km problem ustaje. Dodatkowo czuc zapac benzyny w kabienie przez pierwsze 10-20km po tankowaniu do pełna. pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Oczekuje na rozwiązanie
stuki,warkot na zimnym silniku
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • silnik
Przy odpalaniu zimnego silnika słychać stukanie jakby zaworów.Przy dodawaniu lekko gazu słychać lekki warkot silnika ,,jakby pies zawarczał. I to się utrzymuje dopóki silnik się w pełni nie rozgrzeje. Kieliszki zaworowe i pompa wody były wymieniane. Diagnoza - nieznana przyczyna.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Citroen C1 I Hatchback 3d Facelifting