Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager IV Minivan

Lata produkcji: 2001 – 2008
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Chrysler Voyager IV Minivan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Długość 4805 mm
Szerokość 1995 mm
Wysokość 1750 mm
Rozstaw osi 2880 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 4080 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,8
~rogo11
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Jest to mój drugi Voyager. Poprzedni był z roku 1998, w wersji 2,4 benzyna. Poprzedniego Voyagera ubrałem w instalację LPG. No po prostu porażka. Nie dość, że auto to nie chodziło na gazie, to jeszcze strzelało. Ale nie o nim. Teraz mam Voyagera 2,8 CRD. Namawiała mnie żona na zakup tej wersji. Po namowach kupiłem. Jeżdżę 3 lata i tak naprawdę najsłabszym ogniwem tego auta jest zawieszenie. Jednak z drugiej strony nie mogę się dziwić, ponieważ mieszkam w miejscu, gdzie asfaltu jeszcze nie wymyślili, ale obiecali że pomyślą i może w przyszłym roku położą. Dół na dole, więc auto ma prawo czasami wybić końcówki drążków czy wahaczy. Ogólnie OK
4,9
~voyagerfan
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Kupiłem voyagera dwa lata temu z przebiegiem 180 tyś km. Nie wiem czy przebieg był autentyczny. Nie byłem wstanie go zweryfikować. Wymieniłem wszystko co powinno być wymienione. Zrobiłem duży przegląd. Zapłaciłem za wszystko 1800 zł (silnik + skrzynia) Do chwili obecej nie żałuje zakupu. Jest dokładnie taki jaki chciałem żeby był. Jest duży, bezpieczny, wygodny, wbrew pozorom ekonomiczny. Zawsze dowiózł mnie bezpiecznie tam gdzie chciałem a nie np. do serwisu itp. Przecież to prawie autobus. Jeśli macie dylemat czy voyager ze skrzynią automatyczną jest dobrym wyborem to podpowiem że jest to bardzo dobry wybór!!!
2,9
~bob
Chrysler Voyager IV
Minivan 3.3 i V6 174KM 128kW
Refleksja ogólna: to jest zupełnie inna szkoła budowania samochodów niż w Europie. Materiały we wnętrzu-słabe. Radio firmowe - kompletna porażka. Co mi się jeszcze nie podobało-dla mnie ewidentny błąd konstrukcyjny-uszczelka na progu jest tak zamontowana, że bardzo łatwo ją uszkodzić. To co nie zdumiało-bardzo duże szczeliny pomiędzy elementami karoserii. Wygląda to niechlujnie i źle świadczy o producencie, który najwyraźniej ma problemy ze zrozumieniem co to jest aerodynamika. Wg mnie można być zadowolonym z tego samochodu, ale trzeba bardzo o niego dbać, najlepiej serwisować w ASO. W przeciwnym wypadku odwdzięczy się wysokimi kosztami i ciągłymi problemami. Rada dla kupujących używane egzemplarze: obowiązkowa wizyta na stacji diagnostycznej, stan samochodu powinien być idealny-jeśli nie jest po prostu nie kupować! Ogólnie po doświadczeniu z amerykanem stwierdzam, że już nigdy więcej. Słynny amerykański komfort może i jest wysoki, ale jakość trudna do przyjęcia. Poza tym - prędkość. W poprzednim samochodzie byłem przyzwyczajony do podróżowania po autostradzie z prędkością 140-160. I było całkiem bezpiecznie i wygodnie. Voyager niestety do tego się nie nadaje. Skrzynia się grzeje, pali jak smok, zawieszenie jest gumowate. Z fajnych rzeczy-nawiewy na tył, lampy w tylnej klapie (niby banalne a bardzo cieszy), fabrycznie przyciemnione szyby.
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager IV Minivan
11,2 – 13,0
l/100 km
8,4 – 9,2
l/100 km
12,2 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
Witam. Jadę sobie moją Renówką Megan kombi ( tragedia wykonania, tragedia materiałowa i tragedia elektryki, samochód nie samowicie męczący dłuższą jazdą) i dzwoni do mnie kolega i mówi jest do sprzedania Chrysler Voyger IV - okazja. Mam po drodze więc odbijam z ustalonej trasy, nadkładam jakieś 60 km i jestem na miejscu. Stoi Voyger lekko przykużony , wiekowo staruszek 2005 rok ale technicznie bomba Starsza pani przynosi plik dokumentacji 2 razy grubszy od Biblii.Faktury nawet z wymiany żarówek. Samochód wymaga troche prac kosmetycznych. Przebieg 52 tys km, silnik suchutki żadnej nawet najmniejszej plamki. W środku tapicerka - sufitówka trochę obwisła, z zewnątrz brak myjni i kosmetyki. opony do wymiany ze względu na wiek, poza tym wszystko OK. Samochód był wykorzystywany do celów wakacyjnych. Właściciel w roku 2011 przeniósł w zaświaty i od tej pory samochód był odpalany przy okazji badań technicznych i trochę wokół komina. Cena 25 tys zł. Po krótkich targach stajemy na 20 tys. Pełna skóra, fotele w top elektryce, Climatronik dwustrefowy, szyby elektryczne Odtwarzacz Video z ekranem 17 calowym drzwi boczne elektryczne ect. ogólnie pełen wypas. Biorę, jest Wresień 2021, wymieniam wszystkie sprawy ekspluatacyjne łącznie z oponami i termostatem Pierwse jazdy wypadają bardzo korzystnie ale tak naprawdę pełen test to trasa Warszawa - Kolonia - Barcelona i z powrotem 4 dorosłe osoby na pokładzie i jakieś 200 kg ładunku pełna klima i tempomat gdzie się da. Ogółen 5260 km 60% autostrady, 30 % drogi krajowe i 10% drogi lokalnwe Średnia prędkość autostradowa 120-140 km/h, krajówki 70-100 km/h a lokalki to różnie. 6,8L/100 km wegług tankowań i 6,3L wg komputera. Do tej pory Voyager odbył kilka takich tras lub podobnych i nigdy nie wyszedł ponad 7 L. Jestem bardzo zadowolony ze spalania i komfortu jazdy, Jak do tej pory nic się nie popsuło. Miałem Voyagera MK2 od nowości z 1994 roku wersja ful amerykańska, Samochód totalnie bezawaryjny, został sprzedany z 380 tys km i z tego co wiem jeszcze w 2020 roku jeszcze był używany z najechanymi 500 tys km Gablota duża wygodna nie męcząca jazdą Zużycie paliwa super dobrze. Naprawy z tego co wiem nie najtańsze ale też nie najdroższe ( do zniesienia) Samochód wybitnie na trasy nie do miasta, nie lubi krótkich tras, silnik duży potrzebuje sporo czasu na osiągnięcie prawidłowej temperatury szczególnie zimą
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
nie wiem co miał na myśli koleś co pisał że brak zamienników ale pewnie poziomek mieszkał w pcimiu górnym bo ja tam wszystko kupuje i ceny są śmieszne łączniki stabilizatora po 35 zł jakiś gumki po 20 zł klocki po 60 dla mnie rewelacja.
Dymi na biało
  • Chrysler Voyager IV Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW 2001-2008
  • silnik
Witam.Auto po zatrzymaniu zaczyna dymić na biało.Na początku lekko a następnie jak świeca dymna.Podczas jazdy żadnego dymka z rury.Auto śmiga jakby nic nie dolegało.Ma swoja moc i mało spala paliwa,ok 7-8 l/100km. Diagnosta zmierzył ciśnienie w cylindrach,wszędzie 30 atm. Sprawdził wtryski metodą przelewową,wszystkie pylą doskonale. Zwróciłem uwagę że w misce olejowej podnosi się stan oleju.Płynu chłodzącego nie ubywa.Wyeliminowałem więc uszkodzenie uszczelki.Mechanik który podjął się naprawy stwierdził że do turbiny przedostaje się paliwo,które podczas zatrzymania auta zaczyna się gotować w turbinie i stąd ten dym.Uznał że przyczyną są cieknące wtryski.Nie zaufał diagnoście.Podczas wyciągania uszkodził trzy wtryski,przy czym przyznał się tylko do jednego który był pęknięty.Diagnosta uznał winę mechanika,twierdząc że w dwóch następnych podczas wymiany uszkodzono cewkę.Mechanik znowu nie dał wiary diagnoście i wtryski wysłał do zakładu Boscha.Czekamy teraz na opinię rzeczoznawcy.Niestety auta nie mam już ponad półtora miesiąca i nie wiem kiedy go naprawią.Może ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem i podpowie mi jak go naprawić.Być może jest to tylko zatkany jakiś przewód i cała ta robota na nic się zdała.Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi. paliwo w turbinie czekam
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Silnik odpala bez problemu, ale ; po odpaleniu silnik nie reaguje na pedał gazu do czasu (około 4-6 minut ) po tym czasie wszystko wraca do normy i silnik pracuje normalnie, spokojnnie bez drgań itp. przy goracym silniku lub posyoju do 15 minut silnik zachowuje się normalnie, po dłuzszym postoju musi znowu się podgrzać zeby ruszyć z miejsca
  • Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.5 CRD 163KM 120kW 2001-2008
  • silnik
  • 295 tys. km
Silnik odpala bez problemu, ale ; po odpaleniu silnik nie reaguje na pedał gazu do czasu (około 4-6 minut ) po tym czasie wszystko wraca do normy i silnik pracuje normalnie, spokojnnie bez drgań itp. przy goracym silniku lub postoju do 15 minut silnik zachowuje się normalnie, po dłuzszym postoju musi znowu się podgrzać zeby ruszyć z miejsca
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Climatronic szaleje- najpierw grzeje, a po chwili wieje zimnem po stronie kierowcy.
  • Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2004-2008
  • inne
Po odpaleniu autka i ustawieniu temp. na np. 19st climatronic grzeje i wszystko pięknie, ale po pewnym czasie na kierowcę zaczyna dmuchać zimne powietrze w czasie gdy na pasażera nadal ciepłe. Ustawiam taką samą temp. dla kierowcy i pasażera... Dzieje się tak niezależnie od tego czy dogrzewanie silnika działa czy nie.
Oczekuje na rozwiązanie
Chrysler Voyager IV Minivan