Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW 2000-2006

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 188 Nm przy 4350 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~paticzak
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Nosząc się z zamiarem zmiany samochodu, zastanawiałam się głównie nad europejskimi markami, typu opel czy audi, ale w ostatecznym rozrachunku, przejechaniu kilkunastu kilometrów Chryslerem 300m już nie wyobrażałam sobie innego auta niż właśnie CHRYSLER. Tyle, że parkowanie w mieście \"emką\" byłoby zbyt uciążliwe, toteż wybrałam Sebringa. Szukałam ok pół roku, aż trafiłam na ten, który zobaczyłam i wiedziałam, że \"będziemy razem\". Poza tym lubię samochody, które nieco odróżniają się od reszty i nie ukrywam, ten bardzo zwraca na siebie uwagę zarówno przechodniów, jak i innych kierowców.
4,4
~kocyk
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Auto jest naprawdę warte swojej ceny , oprócz drobnych napraw zawieszenia (sworznie) można powiedzieć że bezawaryjne , nie jest to demon szybkości ale dzięki dobremu wyposażeniu i tak daje przyjemność z jazdy , dodatkowo zwraca na siebie uwagę innych użytkowników dróg .
4,6
~wlcasa@interia.pl
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Rewelacyjny samochód, którym przyjemnie się jeździ. Producent zadbał o szczegóły (np. wycieraczki szyb spryskują tylko swoją szybę, a nie chlapią na jadących za mną lub obok. Chodniczki pod nogami nie suwają się i bez problemów się czyszczą; lusterko wsteczne bardzo wyraźne i w nocy nikt mnie nie oślepia. Rewelacyjny (intuicyjny) tempomat: poza miastem zawsze go używam i wtedy pali dużo mniej, itd
Chrysler Sebring II Sedan