Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 2000-2006

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2736 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 262 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Widoczność
Åšrednie spalanie dla Chrysler Sebring II Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 2000-2006
10,5
l/100 km
12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Mimo wielu powtarzanych złych opinii o aucie, silnik 2.7 wcale nie jest zły. Ma pecha do użytkowników i mechaników którzy nie znają się na autach z USA. Spalanie w takim aucie to powinna być pomijana kwestia. Da się na trasie zejść do 7-8l, można bez problemu przekroczyć 20. Wolnossące V6 robione w typowo amerykańskim stylu. Ciężkie i długie auto potrzebuje chwilę żeby się napędzić, ale niektórzy mogą się zdziwić dynamiką. Mimo wszystko to auto do spokojnej jazdy, a nie wyścigów spod świateł. Ceny części na zwykłym poziomie, dostępność w hurtowniach typowo USA bardzo dobra.
11,2
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
auto ma silnik 2.7 V6 i 201KM o niesamowity brzmieniu. po zakupie od razu założyłem sekwencję na wtryskach gazu i życie stało się piękne :) części są dostępne bez problemu na allegro i w wielu sklepach internetowych z częściami do aut amerykańskich za zwykłą cenę. kto gada, że amerykańce są drogie, to po prostu nigdy nie miał i pewnie zazdrości, a sam boi wychylić się ponad przeciętność. podam tutaj spalanie: benzyna miasto 12,5L benzyna trasa 8,5L gaz miasto 14,5L gaz trasa 10L dodam jeszcze, ze na początku próbowałem ograniczać spalanie i śrubować minimalne wyniki i wiem, że na benzynie można zejść do 7,5L/100km w trasie, ale bujać się 90km/h :) na gazie poniżej 9L w trasie chyba się już nie da zejść po kilku tygodniach taka zabawa mi jednak przeszła, bo silnik daje za dużo przyjemności z jazdy.... ciągnie prawie tak samo od 0-100km/h jak od 100-160km/h aż do 210 :)
11,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Bardzo oszczędne auto, jezdze sedanem i cabrio, oba pala praktycznie tak samo, w trasie 10-11 przy normalnej jeździe, w trasie przy butowaniu rzadko przekracza 14, generalnie można przyjąć ze 11 gazu weźmie przy normalnej jeździe w trasie do 110- 120kmh, w mieście nie miałem okazji jezdzic.
Chrysler Sebring II Cabrio