Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz

Chrysler Sebring II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~paticzak
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Nosząc się z zamiarem zmiany samochodu, zastanawiałam się głównie nad europejskimi markami, typu opel czy audi, ale w ostatecznym rozrachunku, przejechaniu kilkunastu kilometrów Chryslerem 300m już nie wyobrażałam sobie innego auta niż właśnie CHRYSLER. Tyle, że parkowanie w mieście \"emką\" byłoby zbyt uciążliwe, toteż wybrałam Sebringa. Szukałam ok pół roku, aż trafiłam na ten, który zobaczyłam i wiedziałam, że \"będziemy razem\". Poza tym lubię samochody, które nieco odróżniają się od reszty i nie ukrywam, ten bardzo zwraca na siebie uwagę zarówno przechodniów, jak i innych kierowców.
4,6
~XYZ
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Samochód przykuwajacy uwagę, ze względu na swoją oryginalnosc, typowy "amerykaniec". Silnik ma bardzo ładny dźwięk, skrzynia chodzi bardzo równo. Jeśli ktoś chce sedana, który pięknie wygląda w środku, jest świetnie wyciszony, to w tej cenie niech sobie kupi Lagune a nie Sebringa. Polecam dla każdego kto lubi amerykańskie samochody a nie chce wiele wydawać na koszty podróżowania i utrzymania
4,6
~XYZ
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Samochód przykuwajacy uwagę, ze względu na swoją oryginalnosc, typowy "amerykaniec". Silnik ma bardzo ładny dźwięk, skrzynia chodzi bardzo równo. Jeśli ktoś chce sedana, który pięknie wygląda w środku, jest świetnie wyciszony, to w tej cenie niech sobie kupi Lagune a nie Sebringa. Polecam dla każdego kto lubi amerykańskie samochody a nie chce wiele wydawać na koszty podróżowania i utrzymania
Średnie spalanie dla Chrysler Sebring II
9,0 – 11,7
l/100 km
8,2 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Mimo wielu powtarzanych złych opinii o aucie, silnik 2.7 wcale nie jest zły. Ma pecha do użytkowników i mechaników którzy nie znają się na autach z USA. Spalanie w takim aucie to powinna być pomijana kwestia. Da się na trasie zejść do 7-8l, można bez problemu przekroczyć 20. Wolnossące V6 robione w typowo amerykańskim stylu. Ciężkie i długie auto potrzebuje chwilę żeby się napędzić, ale niektórzy mogą się zdziwić dynamiką. Mimo wszystko to auto do spokojnej jazdy, a nie wyścigów spod świateł. Ceny części na zwykłym poziomie, dostępność w hurtowniach typowo USA bardzo dobra.
11,6
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Moje najniższe zużycie uzyskałem na trasie z Bydgoszczy do Katowic jadąc przez Konin, średnio 60-70 km/h w nocy. Jazda trwała wieki. Natomiast, auto przyzwoicie zachowuje się na autostradach. W Niemczech przy tempomacie ustawionym na 150-160 km/h spala ok. 10 l/100 km gwarantując szybkie i przyjemne przemieszczanie z punktu A do B, co jest dość dobrą wartością w porównaniu z np. Corollą 1.4 w benzynie, która przy takiej jeździe spije 12-13 l/100 km i gwarantuje odczucia dźwiękowe jak w samolocie myśliwskim. Jednak korzystanie z Sebringa 2,4 w mieście szczególnie zimą może koszmarnie zaskoczyć, bo jazda w korku przy ujemnej temperaturze może pochłonąć nawet 15-18 litrów na 100 km.
8,0
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Po zakupie tego auta i po przeczytaniu kilku opinii, zaczęłam się zastanawiać czy dobrze zrobiłam, jednak na trasie spalanie zamyka się w 7,5l (jazda do 130km/h), cykl mieszany to ok 8,5-9l, natomiast w mieście 9l z groszem trzeba liczyć, bo światła i korki jednak zawsze zwiększają spalanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i każdy kto twierdzi, że mój sebring pali powyżej 10l jest w błędzie, ale przekonywać nie będę. Kto kupi, ten się przekona sam, że przy zrównoważonej jeździe jest to naprawdę ekonomiczne auto.
Chrysler Sebring II