Szukaj

Informacje o Chrysler PT Cruiser MPV 2.2 CRD 121KM 89kW 2002-2010

Lata produkcji: 2002 – 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model klasyfikowany w niższej klasie Å›redniej (segment C), produkowany od 2000 roku. Jeden z prekursorów mody na tak zwany „retro styling”, nawiÄ…zujÄ…cy swoim wyglÄ…dem do aut z lat 30., szczególnie do sÅ‚ynnego modelu Airflow. BezpoÅ›rednim pierwowzorem auta byÅ‚ prototyp CCV. PoczÄ…tkowo PT Cruiser zaprojektowany przez Bryana Nesbitta miaÅ‚ być modelem należącej do koncernu Chrysler marki Plymouth. Pod szyldem samego Chryslera odniósÅ‚ duży sukces rynkowy, w 2001 roku zostaÅ‚ wybrany Samochodem Roku Ameryki PÅ‚n. Od 2007 roku dostÄ™pny również w wersji kabrio.
czytaj więcej
Powagosław
Oszałamiająco sentymentalny samochód. Stylistyczne mistrzostwo, PT Cruiser wygląda jak żywcem przeniesiony z czasów prohibicji. Retro design w najlepszym wykonaniu, choć opinia ta absolutnie nie dotyczy wnętrza auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Podobno pewien polski mafioso po obejrzeniu „Ojca chrzestnego” kazaÅ‚ swoim kamratom mówić do siebie po wÅ‚osku, a na obiad chciaÅ‚ tylko spaghetti. Niestety makaron tak mu zaszkodziÅ‚, że nie doczekaÅ‚ premiery PT Cruisera. Tak pewnie wziÄ…Å‚by z 50 aut w leasing. Na firmÄ™. Ja bym też wziÄ…Å‚, mimo niedoskonaÅ‚oÅ›ci tej maszynki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2148 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 121 KM (89 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1600-2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Karoseria

Wybrane oceny

2,7
~Eryk
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
Ten samochód to porażka . Zabezpieczenie antykorozyjne fatalne coś jakby klątwa z mercedesa okularnika . Olbrzymi promień skrętu strasznie utrudnia manewrowanie nim . Lusterka boczne nie pokazują pojazdu zbliżającego się z tyłu więc trzeba bardzo uważać podczas manewrów na jezdni aby nikomu nie zajechać drogi . Skrzynia biegów rodem z Tarpana !! bardzo długi skok drążka strasznie mała elastyczność no i brak 6 biegu !! Siedzenia w ogóle nie trzymają kierowcy na boki i latasz przy zakrętach jak żyd po pustym sklepie . niektóre części jak np gumowy przewód intercoolera dostępna jedynie w serwisie w cenie za kawałek gumy 600 zł. Całości dopełnia akumulator ukryty pod siedzeniem pasażera gdzie zamiennik kosztuje 950 zł i nic innego tam nie wsadzisz . Kupiłem go bo podobał się mojej przyjaciółce . Teraz wiem że to był straszny błąd . Sprzedałem cudem w momencie kiedy ruda szmata zaczynała wyłazić wszystkimi możliwymi miejscami ,akumulator jeszcze ostatnim tchnieniem kręcił a gumowy przewód przykręciłem śrubką na sztukę bo nowego nigdzie nie dostałem .Rozszczelniona klima . Koło pasowe na alternatorze zaczęło padać ...itd Niech spoczywa w pokoju na składowisku złomu gdzie pewnie niebawem trafi wpierw wykańczając nerwowo szczęśliwych nabywców ....
3,9
~Bielas
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
Jest to jedno z tych niewielu aut co powstało by złamać szablony i szokować. PT wywołuje skrajne emocje albo się go lubi albo nienawidzi. Podobnie jest z zakupem. Kupuje się ten dyliżans oczami i sercem. Tak było u mnie. Szukałem zupełnie czegoś innego. Ale nadmienię, że zawsze mi się podobał lecz był po za zasięgiem aż do niedawna:D Chrysler jest głównie gadżetem ozdobą fajnym jeździdełkiem. Na szczęście pakownym. W moim przypadku się sprawdza, mieścimy się i pies też. Jedną rzecz robi idealnie- Drażni sąsiadów, nie wiedzą co to. Z tego czerpię perwersyjną przyjemność.
2,5
~kris
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
Takie auto to strzał w kolano. Nie polecam nikomu. Nawet najgorszemu wrogowi! Auto więcej stało u mechanika niż jeździło! Zakupiłem kierując się stosunkiem ceny do mocy, wyposażenia itp. Całe szczęście udało mi się go pozbyć. Chcę o nim zapomnieć. Kosztował mnie dużo pieniędzy, czasu i nerwów. Nie kierujcie się tym że jest ładny i oryginalny, to nic w porównaniu z tym co was czeka później! Zastanówcie się dwa albo trzy razy przed kupnem! Wiem że korci żeby kupić takie auto żonie - jeśli jej nie kochacie to warto! :) Zdecydowanie odpuścić ten złom. Zresztą 1 miejsce awaryjności TUV - dla aut 5 - 7 lat mówi samo za siebie. Nie polecam!!!!