Szukaj

Informacje o Chrysler Pacifica II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: VANy

Chrysler Pacifica to spory gabarytów crossover, gromadzący w sobie cechy SUV-a, minivana i rodzinnego kombi.

Stylistyka modelu zbliżona jest do aktualnego modelu 200. Reflektory przybrały formę rozciągniętej kropli, a zderzak posiada duży wlot powietrza z chromowaną listwą. Z tyłu mamy prosty projekt dzielonej tylnej klapy.

W kabinie deskę rozdzielczą wyposażono w wyświetlacz dotykowy w rozmiarze 8,4 cala, który jest integralną częścią systemu infotainment Uconnect. Z kolei w tylnym rzędzie siedzeń, w zagłówkach można zamontować dwa ekrany dotykowe o przekątnej 10 cali każdy. Mocną stroną Chryslera Pacifica jest bagażnik, który może dostarczyć maksymalnej pojemności prawie 4 tys. litrów (3,978 l).Nowy model Chryslera otrzymał system Stow'N Go, który sprawia, że fotele można schować w podłodze samochodu.

czytaj więcej
Powagosław
Dość zgrabny crossover, czyli SUV o linii kombi, który w rzeczywistości wygląda jak van. Niestety dla Chryslera, Europejczycy nie rozumieją, czemu mieliby kupować akurat ten model, skoro mogą mieć Grand Voyagera. ~Powagosław
Luzacjusz
Pacifica jest tym samym, co powstaje ze zmieszania kapusty, kiełbasy i grzybów. Pacifica jest auto-bigosem. Bigos wszyscy lubimy, ale jak idziemy do restauracji to zamawiamy tagiatelle ze szpinakiem. ~Luzacjusz

Chrysler Pacifica II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Michał
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam serdecznie. Już mogę podzielić się opinią na temat auta. Uważam, że auto jest przedstawicielem segmentu aut tak specyficznych, że opinii i informacji na temat auta będą poszukiwały osoby, które faktycznie takiego auta poszukują. Chrysler Pacifica jest następcą Grand Voyagera i jest klasycznym amerykańskim vanem pod względem wielkości, pojemności i rozwiązań prorodzinnych. Posiadam wersję 2+2+3 czyli w trzecim rzędzie z kanapą. W każdym rzędzie miejsca jest pod dostatkiem dla dorosłej osoby, fotele są wygodne i obszerne. Pojemność bagażnika przy rozłożonych wszystkich fotelach to ponad 900 litrów przy czym należy pamiętać, że jest to bagażnik głęboki ( ponieważ wchodzi w niego kanapa), a nie płaska powierzchnia. Samochód jest bardzo komfortowy ale już po europejsku z bardzo dobrym prowadzeniem i świetnym zespołem napędowym.
4,7
~RR
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Tani w eksploatacji (gaz montowany pod Piasecznem w maz.). Do tej pory miałem awarię dwóch czujników (szczegóły awarii obydwu sprawdziłem na tanim testrze OBD II, który kupiłem za kilkadziesiąt złotych (na pomocą BT wyświetlił mi kody). Pan, od którego kupiłem Pacifikę (północno wschodnia Polska) specjalizuje się w imporcie i naprawie aut z USA (przed kupnem sprawdziłem VIN czy nie był to jakiś gniot) powiedzieli, że spokojnie nie muszę spieszyć się z ich wymianą, Koszt po ok. 150 złotych :-) Poza tym jeszcze zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy wymienili. Podsumowując drobiazgi :-)
4,2
~Tomek
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Ogólnie auto na plus kupiłem bo mam dużą rodzine na wyjazdy super można jechać nawet w 8 osób i w tej roli sie sprawdza w 100 procentach. Spalanie średni 10 litrów po trasie i 14 w mieście coś za coś ale przesady nie ma , po trasie można zejść do 8.5 to wynik jest moim zdaniem super. Ale jeżeli chodzi o jazde w mieście to niestety dużo minusów, do parkowania dramat trzeba mieć 1,5 miejsca dla normalnego auta, szybkie manewrowanie nawracanie zapomnij tu wszystko sie dzieje dostojnie i kręcenia gałeczką troche trwa. te wszystkie wersje typu Limited z odkurzaczami zagłówkami monitorami to chyba można sobie darować ja mam wszystko ale z niczego sie nie korzysta. Asystent pasa ruchu działa ale raz paski są raz ich nie ma nie liczył bym bardzo na pomoc bardziej to jako zabawka. System parkowania działa ale ja nie korzystam bo zanim sie ustawie jak on by chciał to sam zaparkuje. Radar do utrzymywania dystansu jak najbardziej polecam korzystałem jak ktoś jeździ po autostradzie i lubi taka jazdę w konwoju za kimś to auto będzie sie trzymać poprzedzającego auta. Reszta bajerów bez znaczenia pisze o tym bo sam szukałem ze wszystkim a potem okazało sie ze te dodatki są tylko ważne przy zakupie i robią kwote a potem sie z tego nie korzysta. Mam nadzieje że pomogłem i zwróciłem uwage na niektóre rzeczy bo jak sam szukałem to za wiele info nie znalazłem. Nie odradzam ale nie jest to auto przy naszych drogach dla początkującego kierowcy jeżdżącego wcześniej mała osobówką
Średnie spalanie dla Chrysler Pacifica II
6,8 – 11,0
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,9
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Mój poprzedni wpis: Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania. Przejechałem dodatkowo drugi tysiąc km na LPG - tot moje wyniki trasa mieszana - ok 300 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 9,6 l/100km - trasa mieszana - ok 380 km (w tym ok 60 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 11 l/100km - trasa mieszana - ok 500 km (z rodziną - 5 osób w aucie) (w tym ok 180 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 12 l/100km. Za jakiś czas uaktualnię wpisy o nowe
8,7
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania.
12,0
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Auto użytkuję od ponad roku. Od razu zdecydowałem się na zainstalowanie alternatywnego środka zasilania w postaci LPG. Nie oszczędzalem przy wyborze ponieważ wiedziałem że zatrzymam samochód na dłużej i koszt amortyzacji osiągnę bardzo szybko więc wybór padł na BRC. W ciągu ostatniego miesiąca przejechałem podczas urlopu ponad 8.5 tyś km zużywając wg rachunków 1025l gazu. Wynik 12l podczas mieszanego cyklu 4/5 autostrady około 1k miasto i okolice uważam za doskonały. Najlepszy odcinek pokonując na węgierskich autobhanach to 10.5l gazu. Najbardziej auto dostało po albańskich pagórkach gdzie spalanie wynioslo 13.5l. W Niemczech na autostradach przy prędkościach 140-150 około 12l. Rewelacja. Prędkość maksymalna ograniczona do 177km/h i przy chwilowym odczycie z komputera 15l. Tylko lać i ganiać. Polecam.
Chrysler Pacifica II