Szukaj

Informacje o Chrysler Pacifica I 4.0 255KM 188kW 2003-2008

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: VANy
Powagosław
Dość zgrabny crossover, czyli SUV o linii kombi, który w rzeczywistości wygląda jak van. Niestety dla Chryslera, Europejczycy nie rozumieją, czemu mieliby kupować akurat ten model, skoro mogą mieć Grand Voyagera. ~Powagosław
Luzacjusz
Pacifica jest tym samym, co powstaje ze zmieszania kapusty, kiełbasy i grzybów. Pacifica jest auto-bigosem. Bigos wszyscy lubimy, ale jak idziemy do restauracji to zamawiamy tagiatelle ze szpinakiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 3952 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 255 KM (188 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 355 Nm przy 4100 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,2 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 96 x 91 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~beasdazel
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Doskonałe auto! Chorowałem na nie jak jeszcze nie miałem rodziny. Teraz jak już mam sprawdza się dokładnie, dokładnie tak jak sobie to wyobrażałem. Z tyłu jest tyle miejsca, że bez większych problemów można przejść za fotelikiem (nosidełkiem) dziecka. Poza tym aut bardzo wygodne! Szerokie i miękkie fotele. Na uwagę zasługują suwane fotele z tyłu! W razie potrzeby możemy powiększyć przestrzeń na nogi lub przestrzeń bagażnika. Oprócz tego fotele tylne mają regulowany kąt nachylenia oparcia (nie w takim stopniu jak przednie, ale zawsze...). Spotkałem się z opiniami, że jest za miękki i strasznie buja na nierównościach... hmmm albo to wszystko jest przesadzone albo ja to po prostu lubię... zresztą moja żona również nie odczuwa dyskomfortu "bujania". nie ma co się rozpisywać na temat konkurencji z Niemiec czy Japonii... auto typowo amerykańskie - albo się je lubi albo nie.
4,1
~Kreozot
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Auto klasy duży crossover ( nie żaden van ) nie ma za bardzo porównania do europejskich odpowiedników. Mam wersje z napędem na przód. Ciekawe duże, komfortowe auto rodzinne (6-miejscowe z 4 wygodnymi fotelami), z wieloma przydatnymi dodatkami jak i kretyńskimi niedoróbkami. Trudne do manewrowania w ciasnych uliczkach i na parkingach, ale idealne do długich tras, jazda jak w pociągu. wzbudza szacunek na drodze i daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa ( bardzo dobrze ocenione w NCAP)
4,9
~Michał W.
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Rewelacja ! luksusowe, sportowe auto rodzinne ! :) Pamiętajcie, że to jest twór Daimler-Chrysler tj. pomysł Mercedesa gdy kupili Chryslera zrobiony na płycie i podzespołach Mercedesa R350 jako jego amerykański klon.
Średnie spalanie dla Chrysler Pacifica I 4.0 255KM 188kW 2003-2008
13,6
l/100 km
14,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Witam tym razem pełen raport spalania z wypadu na narty do Włoch (1100km w 1-str) WAŻNE - 4 osoby + dużo bagaży + bardzo duży boks dachowy. Zaznaczam, że mam "miękką nogę" czyli nie jeżdżę agresywnie, chociaż to nie ma większego znaczenia, ponieważ test robiłem w 100% na autostradzie sprawdzając litraż "od korka do zera" (czyli za każdym razem na dystansie ponad 400km gdyż na tyle starcza mi butla gazu) Tempomat na 110 km/h - średnie spalanie 13,3 na 100km Tempomat na 120 km/h - średnie spalanie 14,1 na 100km Tempomat na 130 km/h - średnie spalanie idealnie 15 na 100km Tempomat na 140 km/h - średnie spalanie 15,8 na 100km W lipcu wrzucę wpis z trasy bez boksu dachowego.
11,2
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Jeżeli ktoś nie wierzy w spalanie jakie napisałem to niech sobie wymieni sondy lambda - wszystkie 4. Sonda jak wszystko "umiera" z czasem i wcale nie musi pokazać się błąd. Autko kupiłem z przebiegiem 199 000 km i przed wymianą sond autko paliło 15 litrów benzyny!
16,3
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
miasto jest mocno odczuwalne na spalaniu, samochód nie lubi korków, jazda od świateł do świateł jest jeszcze znośna i wychodzi 15-17L... niestety jak na naszej drodze pojawi się korek i trzeba trochę postać wtedy 20L :) :) nie zdarzyło mi się jeszcze przekroczyć tego parametru. instalacja STAG QMAX

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 30
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Jest to moje auto rodzinne które użytkuje od dłuższego czasu , auto zostało sprowadzone ze stanów już z zainstalowaną instalacją gazową , posiada wszystkie kwitki i wynikało że auto ma przejechane 60 tyś na gazie Ja zrobiłem 70 tysięcy i przez czas użytkowania nic nie dokuczało autu co jest niesamowite jak dla mnie może sposób serwisowania i założenia w stanach że wszystko...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Samochód typowo rodzinny jak dla mnie bardzo dużo miejsca nawet przy siedmiu rozłożonych fotelach można się spakować , bardzo przyjemnie się nim podróżuje , dlatego też taki wybór auta ponieważ razem z rodziną pokonujemy znaczną ilość kilometrów na wczasy , co do instalacji gazowej wszystko bardzo sprawne , co ciekawie można zauważyć jakoś polskiego gazu a zagranicznego ,...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalka weszła BRC SQ P&D. Montaż w dwa dni. Na drugi dzień auto do odbioru. Spalanie w normie. Do tej pory były 4 przeglądy, nic nie trzeba było kombinować w ustawieniach. Zero checków, zero problemów z przejściem na LPG. Silnik dobrze pracuje nawet pod pełnym obciążeniem i wkręceniu na wyższe obroty. Po mojemu nic z mocy nie ubyło. Oby tak dalej. Jak na razie montaż się...
Chrysler Pacifica I