Szukaj

Informacje o Chrysler Pacifica I

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: VANy
Powagosław
Dość zgrabny crossover, czyli SUV o linii kombi, który w rzeczywistości wygląda jak van. Niestety dla Chryslera, Europejczycy nie rozumieją, czemu mieliby kupować akurat ten model, skoro mogą mieć Grand Voyagera. ~Powagosław
Luzacjusz
Pacifica jest tym samym, co powstaje ze zmieszania kapusty, kiełbasy i grzybów. Pacifica jest auto-bigosem. Bigos wszyscy lubimy, ale jak idziemy do restauracji to zamawiamy tagiatelle ze szpinakiem. ~Luzacjusz

Chrysler Pacifica I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Pjoter
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Witam. Pacifice posiadam od około 8 miesięcy i naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Autko (w sumie jak dla mnie to czołg :p) jest zrywne jak na 2t masy własnej, bardzo pojemny bagażnik (oczywiście przy złożonym 3 rzędem foteli), 6 osobowy, wnętrze wykonane na wysokim poziomie pełno capholderów i innych cudów nie widów, dvd, kamera cofania, czujniki parkowania, grzane fotele itd itp. Poprostu klasa jak na ten rocznik. Blachy zdrowe tylko spód klapy bagażnika delikatnie skorodowany. Skrzynia elegancko zmienia biegi tylko wsiadać i czerpać przyjemność z jazdy :)
4,5
~American Polak
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Serdecznie wszystkich witam! Przypominam że jest to najnowsza generacja modelu z 2017 z całkowitym redisignem. Piszę stąd, skąd jestem. Od 15 lat mieszkam w USA, a od 5 pracuje jako (adwokat) w Californi. Na początek może pare słów o motoryzacji w Ameryce. Jaki kontynent - takie samochody. Moim pierwszym samochodem (jescze w Polsce) była honda accord '95. Nie mogę powiedzieć o nie złego słowa (nie miał tylko climy) - jak na pierwsze auto w Polsce był to dobry i dość duży jak na wasze warunki samochód. Ale kiedy przyjechałem do USA na studia kupiłem sobie Cadillac Deville z 2000 roku. Porównując go z mojom poprzednią hondom różnice były diametralne! Silnik, skrzynia biegów, osiągi a przede wszystkim wyposażenie (miał nawet MASAŻE w fotelu!). Niby honda w tej samej klasie i tylko 5 lat starsza a różnca przepaści! Tak samo jest w każdym segmencie. Amerykańskie mini vany jak np. mój chrysler pacifica zostawiają daleko w tyle Europejskich konkurentów. Kupiłem autko nowe w 2016 w najlepszym trimie za 50k $. Był to bardzo dobry deal, bo do tej pory nie moge o nim powiedzieć złego słowa. Jeżeli cenisz sobie komfort i osiągi sprowadź auto z Ameryki!
4,7
~beasdazel
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Doskonałe auto! Chorowałem na nie jak jeszcze nie miałem rodziny. Teraz jak już mam sprawdza się dokładnie, dokładnie tak jak sobie to wyobrażałem. Z tyłu jest tyle miejsca, że bez większych problemów można przejść za fotelikiem (nosidełkiem) dziecka. Poza tym aut bardzo wygodne! Szerokie i miękkie fotele. Na uwagę zasługują suwane fotele z tyłu! W razie potrzeby możemy powiększyć przestrzeń na nogi lub przestrzeń bagażnika. Oprócz tego fotele tylne mają regulowany kąt nachylenia oparcia (nie w takim stopniu jak przednie, ale zawsze...). Spotkałem się z opiniami, że jest za miękki i strasznie buja na nierównościach... hmmm albo to wszystko jest przesadzone albo ja to po prostu lubię... zresztą moja żona również nie odczuwa dyskomfortu "bujania". nie ma co się rozpisywać na temat konkurencji z Niemiec czy Japonii... auto typowo amerykańskie - albo się je lubi albo nie.
Średnie spalanie dla Chrysler Pacifica I
13,3 – 13,9
l/100 km
13,5 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Witam tym razem pełen raport spalania z wypadu na narty do Włoch (1100km w 1-str) WAŻNE - 4 osoby + dużo bagaży + bardzo duży boks dachowy. Zaznaczam, że mam "miękką nogę" czyli nie jeżdżę agresywnie, chociaż to nie ma większego znaczenia, ponieważ test robiłem w 100% na autostradzie sprawdzając litraż "od korka do zera" (czyli za każdym razem na dystansie ponad 400km gdyż na tyle starcza mi butla gazu) Tempomat na 110 km/h - średnie spalanie 13,3 na 100km Tempomat na 120 km/h - średnie spalanie 14,1 na 100km Tempomat na 130 km/h - średnie spalanie idealnie 15 na 100km Tempomat na 140 km/h - średnie spalanie 15,8 na 100km W lipcu wrzucę wpis z trasy bez boksu dachowego.
15,5
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Sranie w banie , na forum pacifiki nikt nie pomoże, pytałem nie raz o naprawę ASB cisza Tylko poznań lub Wawa.. Żenada nikt nie doradził :( , co do spalania pali jak Vectra a komfort MMM Piękny SUV ,fajna bezpieczna fura ,ale jak kto lubi, minusy: Nie ma, tylko plusy ujemne ;)Seryjne biedne wyposażenie , to luksus w niemcach czy jap.. Poważnie ,a w mieście łyka ok 16 , czasem 13 jak zmieniasz biegi przy 2000 obr.(automat ale wystarczy lekko dusić gaz) ,ale tak na lewym pasie ciągle ,to do 16 gazu , ja za 30 zł robię 70 km w mieście(cena gazu 1,89 Auchan) Ale, trasa eko około 90 km/h do 110 , 8,9 litra gazu serio ..instalacja BRC , filtrów nie wymieniam , itd za 30zł 120 km..Jak się bujnie, to już idzie..no i 256 kucy , tłumik mugen ..jak zaryczy to ludzie w gacie popuszczają na chodnikach ;)
12,9
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Sprawdziłem wszystkie opcje na LPG i wygląda to następująco; (zaznaczam że nie jeżdżę agresywnie, aczkolwiek lubię dość szybką jazdę) Puste auto (tylko kierowca); - minimalne 10,5 LPG (średnia prędkość 90 km/h) - średnie 11,9 LPG (trochę miasta,trochę trasy, prędkość max 120) - max 14,00 LPG (dużo miasta, trochę trasy, prędkość max 120 km/h) - trasa (autostrada, prędkość na tempomacie 130 km/h) - 14,2 LPG Pełne auto (4 osoby, dużo bagaży + duży box dachowy - zimowy wyjazd do Włoch) - średnie dot. całego wyjazdu 16,0 LPG - trasa (jazda spokojna na autostradzie tempomat 120 km/h) 14,7 LPG - trasa (tempomat średnio 130, czasem 140 km/h) 15,8 LPG Zaznaczam, auto 3,5 z napędem na przód. Pozdrawiam

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 39
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Jest to moje auto rodzinne które użytkuje od dłuższego czasu , auto zostało sprowadzone ze stanów już z zainstalowaną instalacją gazową , posiada wszystkie kwitki i wynikało że auto ma przejechane 60 tyś na gazie Ja zrobiłem 70 tysięcy i przez czas użytkowania nic nie dokuczało autu co jest niesamowite jak dla mnie może sposób serwisowania i założenia w stanach że wszystko...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Samochód typowo rodzinny jak dla mnie bardzo dużo miejsca nawet przy siedmiu rozłożonych fotelach można się spakować , bardzo przyjemnie się nim podróżuje , dlatego też taki wybór auta ponieważ razem z rodziną pokonujemy znaczną ilość kilometrów na wczasy , co do instalacji gazowej wszystko bardzo sprawne , co ciekawie można zauważyć jakoś polskiego gazu a zagranicznego ,...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Chrysler Pacifica 3.5 AWD rok 2003 Instalacja Brc Sequent 24. 2 lata pracuje bezproblemowo zima jak i lato. Silnik pracuje bardzo spokojnie, do 180 km/h bezproblemowo.Robie 450-500 km na trasie na 65 l baku przy spoojnej jezdzie (tempomat) do 130 km/h na niemieckich bahnach. Olej wymieniam co 15 tkm i dolewam ok 2 l ale niewiem dokladnie czy to od instalacj.Instalacje...
Chrysler Pacifica I