Szukaj

Informacje o Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999

Lata produkcji: 1994 – 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1994 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Zbig
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Samochód niedoceniany w Polsce (standard ma porównywalny z MB, Audi, BMW) dlatego cenę (w stosunku do "wypasu" jaki ma fabrycznie) ma umiarkowaną. Godny polecenia, bo zapewnia komfort i bezpieczeństwo. A i złodzieje go nie biorą... Ceny części nie wyższe niż do popularnych (!!!) samochodów francuskich czy np Seata (np. poduszka silnika: Chrysler - 413 zł, Seat Ibiza - 388 zł), są też zamienniki, np pasek rozrządu - 174 zł (w ASO - 525 zł...), końcówki drążków czy wahaczy - po 99 zł. Niektóre prace trzeba jednak robić w ASO - np wymianę paska rozrządu (nietypowe mocowanie koła pasowego wału), niektóre części muszą być oryginalne (np pasek napędu klimy i wspomagania - zamiennik nie wytrzymuje). Resztę zrobi dobry mechanik. Dużo porad jest też w Internecie.
4,0
~dimon
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Przez 6 lat zrobiłem Neon\'em ponad 100 000 km. Poza opisanym usterkami nie miałem z nim problemów. Najlepsza cecha tego auta to chyba dynamika jazdy, 1100 kg + 140 KM robi swoje, w trasie nie ma problemów z wyprzedzeniem dosłownie niczego. Przy tym eksploatacja dość tania biorąc pod uwagę LPG oraz dość prostą konstrukcję. Szczerze polecam jako tanie auto do jeżdżenia nacodzień i w trasy.
4,3
~polecam
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
bardzo dobrze, pojemnosc niesamowita- zaskoczy nie raz. jest niesamowita w zakretach - trzyma sie znakomicie drogi. mozna spokojknie w razie potrzeby podpiac przyczepke- i tez daje rade pod nawet pod ostra gorke. Przy jezdzie ok 70 km/h spali wiadomo wiecej tak do 12-13l/100km.
Średnie spalanie dla Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
9,1
l/100 km
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Chrysler Neon spalał przeciętnie 10l gazu. Wynik ten to średnie spalanie roczne. Najniżej w długiej (200km) trasie spalił 8l - jazda bardzo oszczędna, do 100km/h MAX, gdy nie potrzeba nie wyprzedzałem, ogólnie jazda męcząca. Warto podkreśli, że od 100 do 140 średnie spalanie około 10l, więc tylko raz pokusiłem się o sprawdzenie minimalnego spalania, bo wolę jazdę dynamiczną. Nie opłacało się wlec, skoro ciężko było spalić powyżej 10l. P.S. Nowa instalacja gazowa, mapa wtrysków ustawiona na ekonomiczną (6KM straty mocy na gazie).
8,1
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Witam.Posiadam neonka z 1995r z gazem sekwencyjny.świetne autko, niedrogie i niezawodne.spalanie gazu rewelacyjne.powyżej 8l/100km średnio nie przekracza.jazda poza miastem do 100km/h lekko z pedalem gazu, czyli ekonomicznie.Polecam.
9,1
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Autko inne niż wszystkie bo jeżdżąc na prawdę delikatnie autko jest nieekonomiczne (w mieście zanotowałem prawie 12l na 100km), dopiero przy bardziej dynamicznej jeździe neon wykazuje ekonomikę (te same warunki te same kawałki trasy w mieście i już spadło spalanie do 9,6l na 100km).

Usterki Chrysler Neon I

Liczba wpisów: 8
Układ chłodzenia.
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • układ chłodzenia
Wyjechałam z komisu i po 15 km zaczął szarpać - jakby nie było paliwa. Otworzyłam maskę - gotuje się, wskaźnik nic nie pokazał. Wody nie ubywa, nigdzie nie wycieka, gotuje się bardzo szybko i wcale nie potrzeba korków, wskaźniki nic nie oznajmiają - temperatura w normie. Po 2. zagotowaniu (musiałam jakoś dojechać do domu, zatrzymywałam się co 5-10 km aby silnik ostygł) chłodnica była z jednej strony gorąca, z drugiej zimna, wentylator chodzi i nie zauważyłam żadnych spadków mocy, wycieków oleju, ogrzewanie działa bez zarzutu. Zatankowałam prawie do pełna, a mimo to pokazywała się co jakiś czas rezerwa. Kiedy wróciłam do domu nie działały już zegary (wszystkie na 0). Proszę o pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
po zagrzaniu silnika obroty falują
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • silnik
po nagrzaniu silnika obroty falują świece okopcone zbyt bogata mieszanka silnik krokowy zaczyna ostro ciągnąć powietrze a na końcu go tak zalewa że wypadają zapłony i gaśnie i wyskakuje check engine usterka powstała samoistnie w czasie jazdy nagle nie było wcześniej nic przerabiane ani grzebane wymiana kabli wn,cewka,czujnik podciśnienia w kolektorze czujnik temp w kolektorze,świece,sonda lambda czujnik temp płynu.
Oczekuje na rozwiązanie
Problem z obrotami.
  • Chrysler Neon I 2.0 i 16V 150KM 110kW 1994-1999
  • silnik
Samochód dławi się, gdy jest zimny ledwo wchodzi na obroty i ogólnie od pewnego czasu z niewiadomych przyczyn zaczął ciągnąć do 4000-4500 obrotów. Po dłuższej jeździe auto jakby się gotowało, ze zbiorniczka wyrównawczego wydostaje się "bulgot". Wymieniłem większość czujników, komputer, przewody, cewkę, wtryski, pompkę paliwa, filtr paliwa, powietrza i nic.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Chrysler Neon I