Szukaj

Informacje o Chrysler 300C II Sedan 5.7 V8 363KM 267kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia

produkowany jest od 2011 roku. W Europie sprzedawany jest pod nazwą Lancia Thema. Auto występuje tylko w wersji sedan.

Wersja 300S pod koniec 2013 roku otrzymaÅ‚a delikatny lifting. Pod koniec 2014 roku zaprezentowano zmodernizowanÄ… wersjÄ™ modelu po face liftingu. Auto otrzymaÅ‚o nowÄ…, wiÄ™kszÄ… atrapÄ™ chÅ‚odnicy, nowe przednie reflektory z wbudowanymi Å›wiatÅ‚ami do jazdy dziennej wykonanymi w technologii LED oraz zmienionÄ… dolnÄ… część przedniego zderzaka. W tylnej części pojazdu zmieniono Å›wiatÅ‚a na zespolone, zmodyfikowano pokrywÄ™ bagażnika oraz zmieniono zderzak. Przy okazji liftingu standardowo zastosowano nowy 7-calowy wyÅ›wietlacz zestawu wskaźników, 8,4-calowy wyÅ›wietlacz dotykowy oraz WiFi, adaptacyjny tempomat, system ostrzegajÄ…cy o nieplanowanej zmianie pasa ruchu oraz ukÅ‚ad ostrzegajÄ…cy przed kolizjÄ… czoÅ‚owÄ…. Po modernizacji wnÄ™trze Chryslera 300 staÅ‚o siÄ™ niemal identyczne z wnÄ™trzem Lancii Themy

czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 5654 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 363 KM (267 kW) przy 5150 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 527 Nm przy 4250 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,8
~Paweł
Chrysler 300C II
Sedan 5.7 V8 363KM 267kW
Jak do tej pory najlepsze moje auto w życiu. A mialem kilkanaście w ciagu 20lat. Niesamowity moment obrotowy, radość z dzikiej mocy, ogromnego silnika wynagradza owiane zła sławą "ogromne" spalanie. Czy ogromne? Po mieście w pełnym ogniu max 20l , a na trasie z przewrażliwioną żoną (czyli 100km/h) - nawet 8l/100. Mając gaz to wynik lepszy od Golfa. Przy prędkości 120/140 - 12l/100 Niepowtarzalna sylwetka, wspaniały dźwięk silnika, doskonale wyposażony prawie każdy egzemplarz +2012rok; Chłodzone i podgrzewane fotele przod/tyl, chłodzenie i podgrzewanie kubeczków (!!), panoramiczny dach, rozbudowany komputer z kontrolą prawie wszystkiego, navi, tel, trakcja, kontrola temp wszystkich płynów, ciśnienia and so on... Audio - u mnie ok 500W mocy, Alpine. Piękny, czysty dźwięk, do tej pory dziwie się jak można uzyskać taki bas bez subwoofera. A na koniec - naprawy tańsze od Hondy Civic Stype. Wiem, bo wyżej wspomniana żona takim autkiem właśnie pomyka. Jedyne do czego bym się przyczepił to hamulce. Są mocne, ale bardzo łatwo przegrzać tarcze. Jak u każdego Amerykana w sumie. Warto wstawić sportowe, produkowane na Europę, od niezależnego producenta. Generaly: Jeśli chcesz przedłużyć sobie męskość, nie idąc jednocześnie z torbami - you got it!
4,8
~Paweł
Chrysler 300C II
Sedan 5.7 V8 363KM 267kW
Jak do tej pory najlepsze moje auto w życiu. A mialem kilkanaście w ciagu 20lat. Niesamowity moment obrotowy, radość z dzikiej mocy, ogromnego silnika wynagradza owiane zła sławą "ogromne" spalanie. Czy ogromne? Po mieście w pełnym ogniu max 20l , a na trasie z przewrażliwioną żoną (czyli 100km/h) - nawet 8l/100. Mając gaz to wynik lepszy od Golfa. Przy prędkości 120/140 - 12l/100 Niepowtarzalna sylwetka, wspaniały dźwięk silnika, doskonale wyposażony prawie każdy egzemplarz +2012rok; Chłodzone i podgrzewane fotele przod/tyl, chłodzenie i podgrzewanie kubeczków (!!), panoramiczny dach, rozbudowany komputer z kontrolą prawie wszystkiego, navi, tel, trakcja, kontrola temp wszystkich płynów, ciśnienia and so on... Audio - u mnie ok 500W mocy, Alpine. Piękny, czysty dźwięk, do tej pory dziwie się jak można uzyskać taki bas bez subwoofera. A na koniec - naprawy tańsze od Hondy Civic Stype. Wiem, bo wyżej wspomniana żona takim autkiem właśnie pomyka. Jedyne do czego bym się przyczepił to hamulce. Są mocne, ale bardzo łatwo przegrzać tarcze. Jak u każdego Amerykana w sumie. Warto wstawić sportowe, produkowane na Europę, od niezależnego producenta. Generaly: Jeśli chcesz przedłużyć sobie męskość, nie idąc jednocześnie z torbami - you got it!
Chrysler 300C II Sedan