Szukaj

Informacje o Chrysler 300C I Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3518 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 249 KM (183 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Chrysler 300C I Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW 2004-2010
11,1
l/100 km
15,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,7
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jezdziłem w Kanadzie, wiec w PL pewnie troche wiecej by palił. Po miescie do 12 -13 max, przy niskich temperaturach max 15 l. Na trasie z tempomatem 8l max 110 km/h. Nie wiem jak przy duzych predkosciach, bo nie przekraczalem nigdy 120km/h. Ogólnie spalanie super, z racji ze mam ciezka noge i moje poprzednie auta kompaktowe 1.4 -1.6 w PL zazwyczaj paliły 10-11. Chryslerem z racji duzej mocy mozna jezdzic dynamicznie i bez wchodzenia na wysokie obroty. Przez 40 tys. km w Kanadzie nie wydałem ani 1 $ na naprawy, wiec naprawde super.
10,5
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jeździłem autkiem ponad 18 miesięcy ,miasto, poza no i trasy ...:) czysta przyjemność . Auto proste bezawaryjne lać paliwo i jeździć . Moje ato to sedan 2005 wersja turing 3,5 PB automat nie wiedząc czemu w rubryce nie ma słowa automat...? Wiem że są wersje 300c bez turing mój to turing 255 KM tak było w książce serwisowej . Pierwszy właściciel w Polsce ...:) Poza wymianą płynów filtra olej i dwóch przednich amorków bo na pierwotnych bujało...:( a no i dwie gumy stabilizatora konieczność na polskich drogach...:( nic absolutnie nic nie było zmieniane naprawiane itp... Swoje sprzedałem zamierzam kupić drugie ale w ON zobaczymy...Kupujcie auta z USA proste nie te nafaszerowane elektroniką...:)
15,0
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
przy instalacji LPG, która nie ma wpływu na osiągi samochodu - bez problemu, przeciętne roczne spalanie ca 16,0 l. Benzyny spala o 2 litry mniej w każdym zakresie.

Usterki Chrysler 300C I

Liczba wpisów: 10
Czasem gaśnie na wolnych i przy manewrach typu parkowanie. Czasem podczas jazdy chwilowa przerwa, odcięcie.
  • Chrysler 300C I Touring 2.7 i V6 24V 193KM 142kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Chrysler 300c 2.7 rok 2007. Jak w opisie. Czasem czekając na światłach. Jak zimny winduje obroty a za moment niemal do zgaśnięcia i po paru chwilach jest poprawnie ( ale to nie reguła i problem ten czasem nie jest tak drastyczny). Po nagrzaniu się uspokaja. Jeżeli gaśnie to za każdym razem odpala od dotyku. Przy nowych świecach pracuje tylko na mniejszej przerwie niż dedykowana, perfekcyjnie do przejechania ok. 150 km. Potem problem wraca. Diagnoza egr, sond, czyszczenie przepustnicy i synchronizacja, sprawdzenie kompresji silnika na garkach, serwa, podciśnień, ścieżka diagnostyczna, parametry pokazuje o.k Nie wpłynęło to na rozwiązanie problemu. Dodam, że auto ma gaz od nowości Landi, świeży parownik, wtryski i gaziarze pokazują, że O.k. Objawy na benzynie i gazie. Problem wystąpił około 5 tyś.km temu. Może to jednak sondy lub egr a może PCM albo jakieś podciśnienia w baku? . Może ktoś z Szanownych Państwa z czymś takim się spotkał. Z wyrazami szacunku. Arek
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nagle traci obroty
  • Chrysler 300C I
  • silnik
  • 14 tys. km
Chrysler 300C 3.0CRD 218 KM 2006 Po jakimś czasie nie działa pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko działa normalnie, (żadnej usterki nie pokazuje). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód był sprawdzany na komputerach w różnych zakładach naprawczych i nic nie znaleziono. Tel.798 487 311
Oczekuje na rozwiązanie
błąd P1207, brak mocy i błyskający piorun
  • Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010
  • silnik
Auto traci moc, prędkość obrotowa silnika ograniczona do 3000 obrotów, swieci sie check engine i błyska czerwony pioru. Komputer pokazuje błąd P1207. zerwanie cięgła sterownika lub uszkodzenie sterownika przepustnicy demontaz połowy silnika :-) wymiana kompletu uszczelek i w zaleznosci od potrzeby zalozenie ciegla lub wyminana siliniczka sterownika przepustnicy
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Chrysler 300C I Touring