Szukaj

Informacje o Chrysler 300C I Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 5654 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 525 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Karoseria

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Kuba
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Auto w moich rękach od 7 lat, piękny złoty kolor. Zdecydowanie ma charakter i duszę. Kupiłem mając 25 lat, każdy się za głowę łapał mówiąc, coś Ty kupił lub sprzedaj to szybko, i muszę napisać tak... służyło mi do zabawy w wieku 25 lat... zawiozło na pierwszą randkę z obecną żoną, zawiozło mnie do ślubu, przywiozłem nim dziecko po porodzie ze szpitala, pilnował budowy domu ,woził płytki i worki, a ludzie jak reagowali na jego widok kiedyś, tak reagują dzisiaj oglądając się i zadawajac pytania na parkingach i stacjach benzynowych, dźwięk silnika sprawiał mi przyjemność 7 lat temu tak bawi i dziś. Nadal sprawia taką samą przyjemność i nie sposób nie obejrzeć się za nim odchodząc od niego... Zawsze traktowany jak środek lokomocji, twardy mocny i szybki bez oszczędzania i omijania dziur, bez rozgrzewania silnika czy innych zboczeń, ma jechać...cholernie twarde auto do użytku, zabawy i katowania czy spokojnego wożenia dziecka, myte raz na dwa miesiące i trzymane pod chmurką, potrafiłem spalić nowy komplet opon 700zl sztuka w mniej niż 5 minut razem z kompletem tarcze klocki, po wymianie po za utrzymującym się zapachem gumy auto jeździło jak gdyby nigdy nic, trasa zero jedynkowa gaz chamulc na dystansie setek kilometrów...nic, w dieslach poprzednich marek kończyło się wymianami całych jednostek napędowych
4,9
~norA
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Bardzo klasyczna i zarazem strasznie oryginalna sylwetka, szczególnie limuzyny, choć kombi też niesztampowe. Auto po 10 latach od produkcji nie zestarzało się w ogóle i ciągle wygląda jak milion złotych, choć kosztowało jako nowe ćwierć tej sumy z pełnym wyposażeniem!Jak ktoś utrzyma aut w należytym stanie przez kolejną dekadę, to klasyk gwarantowany, ponadto dobre egzemplarze stabilnie trzymają swoją wartość. Na drodze budzi respekt wśród innych użytkowników do tego stopnia, że dużo z nich samych z własnej woli ustępuje miejsca na lewym pasie, czy w ogólnie nas nie wyprzedza, czy tego chcemy, czy też nie!
4,6
~medbud@vp.pl
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Ogólnie oceniam samochód jako warty swej ceny. Nietuzinkowe auto dobrze zrobione i niezawodne. Daje dużą frajdę z jazdy a jednocześnie zapewnia komfort pasażerom. Oczywiście z racji gabarytów nie wszędzie można go zaparkować, ale sądzę ze jest dosyć zwrotny. Doskonały na dłuższe trasy, "moce" drzemiące w silniku pozwalają na bezpieczną i wygodną jazdę.
Średnie spalanie dla Chrysler 300C I Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW 2004-2010
16,4
l/100 km
17,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

20,2
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Witam serdecznie, ludzie śmieszą mnie te wasze raporty o spalaniu auta mającego 340 KM. na poziomie 10-14l, szkoda że jeszcze nie dodacie wody :-) Jestem posiadaczem tegoż auta od ponad 3 lat, z jednostką 5.7 i powiem szczerze że rzadko zanotowywuje spadek spalania poniżej 20l.,faktem jest to że lubię dynamiczną jazdę, ale nie piszczę gumami na każdych światłach...raz pożyczyłem Ojcu ( 72l.) autko i wtedy spalanie spadło do 16.7l. ale mój Ojciec nie wiem czy kiedykolwiek w życiu przekroczył 100 KM/h :-) Dodam że na aucie mam założone felgi 22" ale uważam że to aż tak diametralnego wpływu raczej nie ma na zużycie paliwa w aucie o takiej mocy...Pomimo wszystko szczerze polecam autko,nigdy nie miałem samochodu powyżej roku, tego mam ponad 3 lata i nadal jestem w nim zakochany :-)
13,1
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Auto ma przejechane ok. 80.000km. Na długich trasach przy spokojnej jeździe - ok. 100 km/h odłącza 4 cylindry i autko "płynie" spalając ok. 8-9 litrów gazu (zależy jaki GAZ się trafi). Jeżeli chodzi o ostrą jazdę - a w zasadzie po to się kupuje silnik HEMI - to na polskich drogach, jadąc średnio z prędkością ok. 100-120km/h - z przyspieszeniami przy wyprzedzaniu do 140 albo - jak się trafi frajer w golfie turbo, próbujący się ścigać - do 180 czy do 200km/h i z zagrzewaniem hamulców - autko spala ok. 14 litrów gazu. Natomiast w mieście jest katastrofa! Co chwilę gazując, hamując i stojąc w korkach, mimo odłączanych 4 cylindrów, auto spala nawet do 22 litrów gazu. Wiem, że to raport spalania, ale napiszę coś jeszcze :) Nie wiem jak to jest z tymi danymi technicznymi, ale ścigałem się na prostym odcinku (ok. ćwierć kilometra) z następującymi samochodami: Audi A8 4.2, BMW 535i, Lexus LS460 i żaden nie miał podskoku. Ale było kilku lepszych - m.in. Mercedes ML63 AMG, Lexus LS600hl i Infiniti FX50 :)
12,0
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
100km/h tempomat i system MDS wynik 9,7l. Odcinki 10-15km w okresie letnim 12,4l. Te same odcinki w okresie zimowym 14l. Jazda 140km/h czy 160km/h spalanie 13,5l na trasie 500km. Więcej niż 14l komputer nie wyświetlił. Od czasu do czasu ruszę mocniej, ale generalnie go nie napier........ Instalacja gazowa rozważana i raczej będzie zakładana. Koszt od 5 tyś lokalny gazownik (nie Janusz), serwis znany 5,5 tyś, gazownik w Warszawie (znany serwis) 6,5 tyś. 2 reduktory to minimum.

Usterki Chrysler 300C I

Liczba wpisów: 10
Czasem gaśnie na wolnych i przy manewrach typu parkowanie. Czasem podczas jazdy chwilowa przerwa, odcięcie.
  • Chrysler 300C I Touring 2.7 i V6 24V 193KM 142kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Chrysler 300c 2.7 rok 2007. Jak w opisie. Czasem czekając na światłach. Jak zimny winduje obroty a za moment niemal do zgaśnięcia i po paru chwilach jest poprawnie ( ale to nie reguła i problem ten czasem nie jest tak drastyczny). Po nagrzaniu się uspokaja. Jeżeli gaśnie to za każdym razem odpala od dotyku. Przy nowych świecach pracuje tylko na mniejszej przerwie niż dedykowana, perfekcyjnie do przejechania ok. 150 km. Potem problem wraca. Diagnoza egr, sond, czyszczenie przepustnicy i synchronizacja, sprawdzenie kompresji silnika na garkach, serwa, podciśnień, ścieżka diagnostyczna, parametry pokazuje o.k Nie wpłynęło to na rozwiązanie problemu. Dodam, że auto ma gaz od nowości Landi, świeży parownik, wtryski i gaziarze pokazują, że O.k. Objawy na benzynie i gazie. Problem wystąpił około 5 tyś.km temu. Może to jednak sondy lub egr a może PCM albo jakieś podciśnienia w baku? . Może ktoś z Szanownych Państwa z czymś takim się spotkał. Z wyrazami szacunku. Arek
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nagle traci obroty
  • Chrysler 300C I
  • silnik
  • 14 tys. km
Chrysler 300C 3.0CRD 218 KM 2006 Po jakimś czasie nie działa pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko działa normalnie, (żadnej usterki nie pokazuje). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód był sprawdzany na komputerach w różnych zakładach naprawczych i nic nie znaleziono. Tel.798 487 311
Oczekuje na rozwiązanie
błąd P1207, brak mocy i błyskający piorun
  • Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010
  • silnik
Auto traci moc, prędkość obrotowa silnika ograniczona do 3000 obrotów, swieci sie check engine i błyska czerwony pioru. Komputer pokazuje błąd P1207. zerwanie cięgła sterownika lub uszkodzenie sterownika przepustnicy demontaz połowy silnika :-) wymiana kompletu uszczelek i w zaleznosci od potrzeby zalozenie ciegla lub wyminana siliniczka sterownika przepustnicy
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Chrysler 300C I Sedan