Szukaj

Informacje o Chrysler 300C I

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz

Chrysler 300C I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Chrysler 300C I

Liczba ocen: 92
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Marcin
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Ponadczasowe, nietuzinkowe. Można wiele mówić i pisać. Człowiek, który wsiada pierwszy raz do tego samochodu czuje się....dobrze. Po odpaleniu i przejechaniu się... Czuję się wspaniale. Po jakimś krótkim czasie zakochuje się. Auto ma swoje lata, jednak jeżeli wypatrzymy już egzemplarz, o którego dbano...a oczywiście właściciel z "nieznanych sobie"przyczyn będzie skłonny go sprzedać to nabywamy pojazd, który nie będzie sprawiał problemów w eksploatacji. Należy pamiętać o wymianach płynów ustrojowych. Ja wymieniam olej co 8tys. w silniku, 25tys. w skrzyni(moja pierwsza wymiana oleju w skrzyni od zakupu). Poza....filtry, klocki, tarcze, nie ma tragedii. Spalanie realne w mieście 21l. Pb. Można jeździć ekonomicznie wtedy 14 - 16l. Udało mi się również toczyć tym autem po mieście ale tylko raz z punktu A do B ultra ekonomicznie wyszło 8,8l. Ale nie polecam takiej męczarni.
4,5
~Kornel
Chrysler 300C I
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
Doskonały samochód na co dzień dla fanów amerykańskiej motoryzacji, w wersji silnikowej 3,5 może nie jest jakimś demonem prędkości, ale mimo to zostawia w tyle większość aut spotykanych na drodze, do tego jest tani w eksploatacji (oczywiście jak amerykę) i jeśli się o niego dba nigdy nie rozczarowuje. Dobrze sprawdza się w dojazdach do pracy. Auto przyciąga uwagę na ulicach i jest dużo praktyczniejsze niż mogłoby się wydawać, dla przykładu chociażby ma składane oparcia tylnej kanapy co znacznie usprawnia przewożenie dłuższych przedmiotów np. drabiny.
4,6
~Kuba
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Auto w moich rękach od 7 lat, piękny złoty kolor. Zdecydowanie ma charakter i duszę. Kupiłem mając 25 lat, każdy się za głowę łapał mówiąc, coś Ty kupił lub sprzedaj to szybko, i muszę napisać tak... służyło mi do zabawy w wieku 25 lat... zawiozło na pierwszą randkę z obecną żoną, zawiozło mnie do ślubu, przywiozłem nim dziecko po porodzie ze szpitala, pilnował budowy domu ,woził płytki i worki, a ludzie jak reagowali na jego widok kiedyś, tak reagują dzisiaj oglądając się i zadawajac pytania na parkingach i stacjach benzynowych, dźwięk silnika sprawiał mi przyjemność 7 lat temu tak bawi i dziś. Nadal sprawia taką samą przyjemność i nie sposób nie obejrzeć się za nim odchodząc od niego... Zawsze traktowany jak środek lokomocji, twardy mocny i szybki bez oszczędzania i omijania dziur, bez rozgrzewania silnika czy innych zboczeń, ma jechać...cholernie twarde auto do użytku, zabawy i katowania czy spokojnego wożenia dziecka, myte raz na dwa miesiące i trzymane pod chmurką, potrafiłem spalić nowy komplet opon 700zl sztuka w mniej niż 5 minut razem z kompletem tarcze klocki, po wymianie po za utrzymującym się zapachem gumy auto jeździło jak gdyby nigdy nic, trasa zero jedynkowa gaz chamulc na dystansie setek kilometrów...nic, w dieslach poprzednich marek kończyło się wymianami całych jednostek napędowych
Średnie spalanie dla Chrysler 300C I
11,0 – 20,3
l/100 km
9,4 – 9,5
l/100 km
13,1 – 18,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Chrysler 300C I
Sedan 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Auto po zakupie paliło mi 11-12 l/100km, trochę mnie to wystraszyło, ale też spodziewałem się podobnego, bo jest ogromne i ciężkie, okazało się, że nie umiałem jeździć dieslem, bo zawsze jeździłem w benzynie, po pół roku spalanie spadło mi o kilka litrów, w tym o ok. 1 litr po mapowaniu i podniesieniu mocy, dziś po 2 latach użytkowania jestem w stanie w cyklu mieszanym na terenach wiejskich z przebiegów 2000-3000km wykręcić 7,1 l/100km, jadę wtedy bardzo spokojnie, ale i tak podobnie jak wszyscy inni uczestnicy ruchu. moim zdaniem jest to rekordowo niskie spalanie jak na tak ogromne i ciężkie auto z tylnym napędem. Średnie realne u mnie to 8,5, powyżej 9 nie wchodzę, to już musiałbym bardzo ostro jechać.
15,0
Chrysler 300C I
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
Witam . Samochod posiadam od kilku tygodni wiec duzo nie napisze ogolnie swietny samochod za smieszne pieniadze . Komfort i cisza na trasie , co napisac o aucie coz amerykanska wielka limuzyna skret jak w czolgu ,siedzisz jak w czolgu schowany ,tylko glowe widac w malych szybach ale samo wrazenie jako kierowcy jak dla mnie rewelacja . Pierwszy samochod ktory powoduje na mojej twarzy szczery usmiech wystarczy uchylic drzwi od domu zobaczyc lobuza i banan na twarzy a jest na co patrzec czarny ,chrom obnizony o 35mm i 22 cali kola uwielbiam tego potwora. Co do spalania w miescie srednio 20-22 litra na setke ale na takich kapciach sie nie dziwie. Na trasie wychodzi 10-11 no jescze nie jest zle. Kurcze ale pomyslalem sprzedam bo za duzo spala ale jakos nie moge za duzo daje mi radosci
11,7
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jezdziłem w Kanadzie, wiec w PL pewnie troche wiecej by palił. Po miescie do 12 -13 max, przy niskich temperaturach max 15 l. Na trasie z tempomatem 8l max 110 km/h. Nie wiem jak przy duzych predkosciach, bo nie przekraczalem nigdy 120km/h. Ogólnie spalanie super, z racji ze mam ciezka noge i moje poprzednie auta kompaktowe 1.4 -1.6 w PL zazwyczaj paliły 10-11. Chryslerem z racji duzej mocy mozna jezdzic dynamicznie i bez wchodzenia na wysokie obroty. Przez 40 tys. km w Kanadzie nie wydałem ani 1 $ na naprawy, wiec naprawde super.

Usterki Chrysler 300C I

Liczba wpisów: 10
Czasem gaśnie na wolnych i przy manewrach typu parkowanie. Czasem podczas jazdy chwilowa przerwa, odcięcie.
  • Chrysler 300C I Touring 2.7 i V6 24V 193KM 142kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Chrysler 300c 2.7 rok 2007. Jak w opisie. Czasem czekając na światłach. Jak zimny winduje obroty a za moment niemal do zgaśnięcia i po paru chwilach jest poprawnie ( ale to nie reguła i problem ten czasem nie jest tak drastyczny). Po nagrzaniu się uspokaja. Jeżeli gaśnie to za każdym razem odpala od dotyku. Przy nowych świecach pracuje tylko na mniejszej przerwie niż dedykowana, perfekcyjnie do przejechania ok. 150 km. Potem problem wraca. Diagnoza egr, sond, czyszczenie przepustnicy i synchronizacja, sprawdzenie kompresji silnika na garkach, serwa, podciśnień, ścieżka diagnostyczna, parametry pokazuje o.k Nie wpłynęło to na rozwiązanie problemu. Dodam, że auto ma gaz od nowości Landi, świeży parownik, wtryski i gaziarze pokazują, że O.k. Objawy na benzynie i gazie. Problem wystąpił około 5 tyś.km temu. Może to jednak sondy lub egr a może PCM albo jakieś podciśnienia w baku? . Może ktoś z Szanownych Państwa z czymś takim się spotkał. Z wyrazami szacunku. Arek
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nagle traci obroty
  • Chrysler 300C I
  • silnik
  • 14 tys. km
Chrysler 300C 3.0CRD 218 KM 2006 Po jakimś czasie nie działa pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko działa normalnie, (żadnej usterki nie pokazuje). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód był sprawdzany na komputerach w różnych zakładach naprawczych i nic nie znaleziono. Tel.798 487 311
Oczekuje na rozwiązanie
błąd P1207, brak mocy i błyskający piorun
  • Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010
  • silnik
Auto traci moc, prędkość obrotowa silnika ograniczona do 3000 obrotów, swieci sie check engine i błyska czerwony pioru. Komputer pokazuje błąd P1207. zerwanie cięgła sterownika lub uszkodzenie sterownika przepustnicy demontaz połowy silnika :-) wymiana kompletu uszczelek i w zaleznosci od potrzeby zalozenie ciegla lub wyminana siliniczka sterownika przepustnicy
Problem rozwiązany
9 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
2,0
Chrysler 300C I
Sedan 3.5 i V6 24V 253KM 186kW
homologacja: P.P.H.U. "CZECH" I.Czech
instalacja: LECHO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
INSTALACJA LPG ZOSTALA ZALOZONA NIECHLUJNIE - OCENA RZECZOZNAWCY JAK SIĘ PÓZNIEJ OKAZALO JUZ 200 METRÓW PO WYJECHANIU Z WARSZATATU POJAWILY SIĘ PROBLEMY Z DZIAŁANIEM LPG - (REDUKTOR GAZU ZAMONTOWANY POD RAMIENIEM WYCIERCZAKI, PO JEJ URUCHOMIENIU AUTO GAŚNIE), USTERKA ZGLOSZONA NIEZWLOCZNIE DO WARDAKA - NIE ZOSTALA ROZWIAZANA. W CIAGU DWOCH TYGODNI OD MONTAZU, PO PRZEJECHANIU...
5,0
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
5,0
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
homologacja: IRENE Agencja Handlowa IMPORT-EXPORT I.J. Ratomscy
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Miałam dosyć cen serwisowych kto ma Chryslera 300c wie jakie g...są hamulce- w Irene zmienili mi układ hamulcowy na ceramiczny ! zawieszenie na naszych drogach wybija się ale koszty części są dużo tańsze. Do wyboru są części kilku producentów. Fachowe obsługa. Warunki w warsztacie: sterylne ! miłe zaskoczenie. Bezpłatne samochody zastępcze!
Chrysler 300C I