Szukaj

Informacje o Chevrolet TrailBlazer I

Lata produkcji: 2000 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2000-2008. PoczÄ…tkowo, w latach 2000-2002, na amerykaÅ„skim rynku byÅ‚ jedynie lepiej wyposażonÄ… i mocniejszÄ… wersjÄ… modelu Blazer. Od 2002 roku byÅ‚ oferowany jako odrÄ™bny model, zaÅ› trzy lata później finalnie zastÄ…piÅ‚ w ofercie Chevroleta 2-drzwiowÄ… odmianÄ™ Blazera – S-10 Blazer. Zbudowano go na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej GMT360, którÄ… dzieliÅ‚ m.in. z Saabem 9-7X oraz Buickiem Rainierem. W 2005 roku model przeszedÅ‚ face-lifting. Oferowany również w wersji dla 7 pasażerów: TrailBlazer EXT. Jego nastÄ™pcÄ… w USA byÅ‚ Chevrolet Traverse.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo amerykański jeśli chodzi o design i rozmiary, ale w Ameryce odrzucony i zesłany na rynki dla niego prowincjonalne. Wbrew zapowiedziom, nie wprowadzono go jeszcze do Europy. A szkoda, bo jego walory z pewnością znalazłyby i tutaj swoich odbiorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyzwoity z zewnÄ…trz, duży i okropny w Å›rodku (te turkusowe podÅ›wietlenia – co to za pomysÅ‚?). Z TrailBlazerów to już wolÄ™ koszykarzy Portland Trail Blazers. ~Luzacjusz

Chevrolet TrailBlazer I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Ergonomia
Åšrednie spalanie dla Chevrolet TrailBlazer I
15,6 – 18,2
l/100 km
18,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Chevrolet TrailBlazer I
SUV 4.2 279KM 205kW
bardzo udany produkt Chevroleta. przejechałem nim ok.100 000 km bezproblemowo, tylko wymiana typowych części eksploatacyjnych, żadnych awarii. Wszystkie części dostępna bezproblemowo, eksploatacyjne "od ręki", dodatkowo w śmiesznych cenach w porównaniu do cen części do aut europejskich. Z czystym sumieniem polecam ... wspaniałe auto za "śmieszne pieniądze".
18,8
Chevrolet TrailBlazer I
SUV 4.2 279KM 205kW
18-20 litrów Lpg to normalne zużycie tego auta z przewagą cyklów pozamiejskich co najmniej 70 %. 22.5 wyszło mi przy przewadze ponad 60 % miasta. 15 litrów to trasa ze spokojną jazdą max 100 km/h. Aby otrzymać wynik spalania benzyny należy odjąć z każdego tego wyniku po 2-3 litry. Ceny części na znośnym poziomie gorzej tylko z dostępnocią .
15,9
Chevrolet TrailBlazer I
SUV 4.2 279KM 205kW
15.5 duża przewaga jazdy pozamiejskiej prędkość na trasie do 100-110km/h. 19.7 przewaga jazdy miejskiej ponad 60 %. 12.5 spokojna jazda tylko poza miastem delikatnie z gazem 80-90 km/h. Ceny części przyzwoite dużo tańsze od nowych kilkuletnich wozów.
Chevrolet TrailBlazer I