Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark II Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW od 2012

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie M300), która debiutowała na rynku w 2009 roku. Spark II bazuje na prototypie o nazwie Beat z 2007 roku. Model produkcyjny został fundamentalnie odmieniony pod względem stylistycznym i upodobnił się do innych samochodów w europejskiej gamie Chevroleta (np. Cruze). Zbudowano go na nowej płycie podłogowej GM Gamma II, którą dzieli m.in. z modelem Sonic. Na innych rynkach oferowany również jako Daewoo Matiz Creative (Korea Płn.), Chevrolet Beat (Indie) i Holden Barina Spark (Australia).
czytaj więcej
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 roku
Pojemność skokowa 995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 4800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 68,5 x 67,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Chevrolet Spark II Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW od 2012
6,3
l/100 km
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
6,6
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
6,8
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
Chevrolet Spark II Hatchback facelifting