Szukaj

Informacje o Chevrolet Orlando 1.8 141KM 104kW 2010-2018

Lata produkcji: 2010 – 2018
Segment: VANy
Kompaktowy minivan (segment K) produkowany od 2010 roku. Wprowadzony do europejskiej oferty marki (Orlando nie jest dostępny na rynku amerykańskim), jako następca modeli Chevrolet/Daewoo Tacuma oraz Chevrolet HHR. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Orlando Concept z 2008 roku, pewne inspiracje zostały też zapożyczone z prototypu GMC Granite. Produkcyjna wersja Orlando została zbudowana na płycie podłogowej GM Delta II, którą dzieli między innymi z modelem Cruze.
Powagosław
Nie jest to najpiÄ™kniejszy van, jakiego widziaÅ‚em, ale zadanie pod tytuÅ‚em „rodzina na swoim” wypeÅ‚nia bez zarzutów. I o to w gruncie rzeczy chodzi, a w dodatku nie trzeba za to dużo pÅ‚acić. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Zły duch Daewoo wciąż nad europejskim Chevroletem się unosi. Tak jak Cruze go rozwiał, tak Orlando, i to pomimo swoich zalet (cena, praktyczność), trochę przywołuje. Ale największą wadą tego auta jest straszliwa ociężałość nadwozia. Jakby Gołota znów stanął do ringu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 176 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Mpv
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Auto nowe z salonu od razu zagazowane. Po 3 latach i 90 tyś km .mogę stwierdzić bardzo fajne, rewelacyjny stosunek ceny do otrzymanego towaru. Po Alhambrze mało miejsca, ale da się przeżyć, nawet ja dałem radę na dodatkowych fotelach a mały nie jestem. Przyzwoicie się prowadzi, spory komfort na naszych drogach, może dlatego że mam wysoki profil opon. Niskie koszty eksploatacji, maksymalne spalanie 13-14l. gazu zapakowane pod dach 7 osób, klima, box i ciężka noga.Średnia to 10l. Podoba mi się ilość miejsca pod maską, wszędzie dostęp, nic nie muszę odkręcać, manipulować przy wymianie żarówki.Teraz żeby nie było zbyt różowo to wady: Nie mam pojęcia jak wyliczyli, albo gdzie się podziały te 140 KM Straszy muł. Da się jeździć ale szału nie ma, bez redukcji nie wyprzedzamy, nawet nie załadowanym. Mały bagażnik, strasznie dużo zajmuje system składania siedzeń, a właściwie jego brak. Po rozłożeniu 3 rzędu to już tylko aktówka i laptop ;) Z awarii same pierdoły, czujnik parkowania, wskaźnik poziomu gazu. A.. tylna klapa podrdzewiała na gwarancji pomalowana. Powyżej 120 km/h szumi uszczelka przedniej szyby. Żeby nie było,że tylko narzekam naprawdę jestem bardzo zadowolony z zakupu i polecam wszystkim którzy potrzebują auta z możliwościowa okazjonalnego przewozu 7 osób. Autko" zabrała" mi żona i używa na co dzień, co też o czymś świadczy :D
4,9
~Marek
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Atrakcyjny samochód przy bardzo korzystnej cenie. Ekonomiczny w użytkowaniu, wygodny i jak dotąd bezusterkowy. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, ergonomia i wygodne fotele sprawiają że pokonanie 700 kilometrów nie jest uciążliwe. Jedyną wadą jest brak 6 biegu którego szczególnie brak na autostradzie. Duża szkoda że GM zdecydował się o wycofaniu sprzedaży chevroleta w Polsce bo oferował on nie mniej po zdecydowanie lepszej cenie niż opel. Sam nawet myślałem o zakupie kolejnego ich samochodu w niedalekiej przyszłości.
4,2
~Peter K.
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Po przejechaniu 12 tys kilometrów auto spisuje sie bardzo dobrze, kupione z fabryczna instalacja LPG po dotarciu pali około 10 litrów klimatyzacja zawsze włączona przy dynamicznej jeździe. Bardzo pojemny i wygodny samochód mnóstwo miejsca z przodu jak i na tylnej kanapie, dwa miejsca w ostatnim rzędzie dla dzieci lub niższych osób, podczas wyjazdu wakacyjnego 6 osób, box na dachu spalanie wzrosło do 13 litrów ale to przy pełnym obciążeniu, klimatyzacji i średniej prędkości powyżej 140 kilometrów co uważam za bardzo dobry wynik. Wykończenie środka bardzo dobre niezłe materiały, cieżko o lepszy stosunek jakości do ceny! Silnik wystarczający jednak nie ma co liczyć na oszałamiające osiągi, wystarczy do wyprzedzania ale należy go trzymać na \"obrotach\" po pierwszym serwisie kilka drobiazgów jak żarówki czy uszczelki, koszt bardzo przyzwoity. Chevrolet wart polecenia dla rodziny która wybiera nowy samochód z gwarancja za ok 70 tys złotych aniżeli używany bez gwarancji. Po doposazeniu auta w kilka gadżetów w naprawdę przystępnej cenie, Orlando pozostawi w tyle nie tylko Zafire, Scenica ale rownież bardziej prestiżowych rywali za dużo mniejsza cenę!
Åšrednie spalanie dla Chevrolet Orlando 1.8 141KM 104kW 2010-2018
9,0
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Spalanie mierzone od tankowania do tankowania. Trasa (110/120) zawsze około 7 litrów załadowany i to na oponach 235/45r18 na mieście bez klimy około 9 litrów spalanie w okresie letnim . W zimę plus 1 litr .
8,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Po 30 miesiącach eksploatacji i przejechaniu ~ 70 000km, mogę podsumować spalanie wg szczegółowych statystyk z autocentrum (liczone na zbiorniku paliwa, nie z komputera) = 7.84l W tym kilkanaście tysięcy po niemieckich autostradach, 80% reszty po drogach szybkiego ruchu w polsce z prędkościami rzędu 120km/h.
9,6
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
Trudno oceniać to po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.O pełną ocenę mógłbym pokusić się przy przebiegu 385000 jaką miałem w poprzednim samochodzie gdyż wtedy dochodzą tez koszty napraw. Niemniej na tym etapie jest bardzo dobrze. Zużycie gazu na poziomie około 10 litrów na 100 km. Przy bagażniku dachowym i 6 osobach wraz z bagażami o litr więcej. Przegląd pierwszy wraz z instalacją gazową to koszt 725 złotych więc bardzo przyzwoicie.

Usterki Chevrolet Orlando

Liczba wpisów: 5

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
4,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja "fabryczna" tzn, dorabiana przez dealera w Polsce. #1 Źle założony króciec w instalacji doprowadzającej gaz do silnika, spadek mocy, zapach gazu w kabinie, automatyczne przełączenie się na benzynę, pod maską fontanna z gazu, dobrze , ze nie palę, bo już bym nic nie napisał. Pozdrawiam Firmę Czakram. #2 Przy dużych prędkościach/dużym obciążeniu zapala się lampka...
5,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 549 tys. km
Działa ok, sychole co jadą 190 na prostej,a potem wchodzą w łatwy zakręt w mieście z prędkością ślimaka na pewno nie mogą nim jeździć, ale jak ktoś jeździ płynnie i równo, na pewno się nie zawiedzie.
4,5
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z instalacji Zavoli. Myślę, że coraz więcej osób będzie się decydowało na ich instalację ponieważ są świetnie wykonane. Auto pracuje idealnie na lpg, stale wszystko jest kontrolowane i nie ma najmniejszych powodów do obaw. Zahęcam do montowania Zavoli
Chevrolet Orlando