Szukaj

Informacje o Chevrolet Lumina I APV 3.1 i 160KM 118kW 1989-1996

Lata produkcji: 1989 – 1996
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1989 do 1996 roku
Pojemność skokowa 3135 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 237 Nm przy 2200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Chevrolet Lumina I APV 3.1 i 160KM 118kW 1989-1996
11,8
l/100 km
17,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Chevrolet Lumina I
APV 3.1 i 160KM 118kW
Najniższe spalanie odnotowane na trasie Wwa-Poznań-Wwa z 50km błądzenia po mieście. Sam byłem w szoku, gdyż często wyprzedzałem, zaś na autostradzie pędziłem 120-130km/h. Maksymalne osiągnięte w Warszawie z częstym dynamicznym ruszaniem (a tym autem można zerwać asfalt, co nie oznacza że do tego ono służy). Jestem raczej zadowolony, choć mogło by być nieco lepiej i do tego będę dążył. Najważniejsze: Jeżdżę na benzynie i nigdy nie miałem w Lumince gazu. Wybieram te lepsze stacje i staram się jeździć ekonomicznie. Autko służy mi do jazdy - do ścigania nie potrzebuję, jestem zbyt dojrzały na te zabawy pomimo 21 lat. :)
11,0
Chevrolet Lumina I
APV 3.1 i 160KM 118kW
Niestety ekonomiczność nie była mocną stroną Amerykanów i to auto jest tego dobrym przykładem. Ale jak na możliwości auta nie jest najgorzej - oczywiście przy założeniu że dbamy o to auto i służy Nam do jazdy, nie zaś do miejskich wyścigów na 1/4 mili (czytaj do następnych świateł).
10,7
Chevrolet Lumina I
APV 3.1 i 160KM 118kW
Najniższe osiągnięte na trasie Wwa-Poznań-Wwa z 50km błądzenia po mieście. Max to wynik z Warszawy z częstym dynamicznym ruszaniem. Rwie asfalt spod kół, jednak to auto nie służy do tego. Jeżdżę na benzynie i nigdy nie woziłem butli z gazem. Tankuję na dobrych stacjach i staram się jeździć ekonomicznie. Mogłoby być lepiej, ale jak na możliwości jest lepiej niż w CC(palił mi w zimie nawet 10l)
Chevrolet Lumina I APV