Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Captiva II debiutowała na rynku w 2011 roku. Auto doczekało się kilku istotnych zmian stylistycznych przeprowadzonych zgodnie z koncepcją zastosowaną wcześniej w Chevrolecie Aveo. Captiva powstaje na zmodyfikowanej platformie podłogowej GM Theta. Dzieli ją między innymi ze swoim bliźniaczym modelem, Oplem Antarą. Samochód jest dostępny zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmiomiejscowej.
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Chevrolet Captiva II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 4673 mm
Szerokość 1849 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2110 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1756 mm
Rozstaw osi 2707 mm
Rozstaw kół - przód 1569 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1575 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 477 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,1
~Zona_77
Chevrolet Captiva II
SUV Facelifting 2.0 D 163KM 120kW
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW rozsypała się po 43000 km. Praktycznie nowy samochód, mimo rocznika 2013 nie wyjeżdżony. Serwisowany regluarnie w Domcar w Poznaniu (oryginalny serwis Chevroletta). Po ostatniej awarii uznali, że nie dadzą zniżki na naprawę, chociaż to Chevrolette powinien pokryć całe koszty tej naprawy. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca po 43000! km Dodam, że jest to samochód rodzinny, styl jazdy spokojny. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca. Ten samochód zagraża mojej rodzinie i jeśli firma Chevrolette nie będzie honorowa i nie naprawi tego bezkosztowo dla nas, to wytoczymy sprawę w sądzie. Dodam, że w jednym roku, samochód stoi 3 raz na serwisie! Najpierw zepsuła się klimatyzacja, potem elektryka z rozrusznikiem a dziś SKRZYNIA BIEGÓW. Boję się tego samochodu, co się może jeszcze wydarzyć.
4,5
~Error404PL
Chevrolet Captiva II
SUV Facelifting 2.2D 184KM 135kW
Samochód bardzo wygodny, dynamiczny i pojemny. Mam rodzinę 4 osobową i podróżuje się nam bardzo dobrze. Mam wersje LTZ plus wszystkie dodatki jakie można było do niego dać więc niczego mi i mojej rodzinie nie brakuje wszystko działa i sam samochód jest praktycznie bezawaryjny. W środku nic nie piszczy nic nie trzeszczy auto jest wykonane solidnie.
2,4
~Michał
Chevrolet Captiva II
SUV Facelifting 2.2D 184KM 135kW
Tragiczna automatyczna skrzynia biegów, wymieniana 2 razy w tym raz na gwarancji. Brak części zamiennych w kraju, za każdym razem trzeba szukać i sprowadzać z zagranicy lub przez firmy pośredniczące, co powoduje znaczny wzrost ceny części. W zakrętach niestabilny w prowadzeniu, napęd 4x4 to iluzja, sprawdza się przy bardzo małych prędkościach. Niektóre warsztaty, nie chcą nawet serwisować tych samochodów z powodu braku części na rynku.
Chevrolet Captiva II SUV Facelifting