Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva II SUV

Lata produkcji: 2011 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Captiva II debiutowała na rynku w 2011 roku. Auto doczekało się kilku istotnych zmian stylistycznych przeprowadzonych zgodnie z koncepcją zastosowaną wcześniej w Chevrolecie Aveo. Captiva powstaje na zmodyfikowanej platformie podłogowej GM Theta. Dzieli ją między innymi ze swoim bliźniaczym modelem, Oplem Antarą. Samochód jest dostępny zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmiomiejscowej.
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Chevrolet Captiva II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Długość 4673 mm
Szerokość 1868 mm
Wysokość 1727 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1756 mm
Rozstaw osi 2707 mm
Rozstaw kół - przód 1569 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1026 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1017 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1455 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1455 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1577 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 942 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~yanekoktagon
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Jestem miłośnikiem aut typu SUV, wcześniej posiadałem HONDA HR-V, OPEL FRONTERA II,SKODA OCTAVIA SCOUT, SKODA YETI, KIA SPORTAGE, zdecydowałem się na CAPTIVE z kilku powodów, po pierwsze wielkość, jest to dość duże auto, po drugie komfort, bardzo wygodnie się nim podróżuje w długich trasach, po trzecie ze względu na wyposażenie, jest to najwyższa wersja LTZ i absolutnie nic nie brakuje a po czwarte...ze względu na utratę wartości, można kupić roczne auto z jeszcze dwuletnią gwarancja za 60 procent ceny salonowej...zdecydowanie warto.do tego to auto poprostu mi się podoba, zwłaszcza przód, wnętrze...cóż, nie jest ideałem ale wszystko jest pod ręką a wygląd wnętrza to kwestia gustu.
4,9
~Filipooo
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
AUTO SUPER JAK KTOS SZUKA CZEGOS Z WIEKSZYM POLOTEM NIZ DUZE KOMBI JAK NP ORLANDO TO BARDZO POLECAM. WYGLAD SUPER BARDZO ELEGANCKI A PRZOD TAKI TROCHE PO AMERYKANSKU DUZY I PIEKNY. W MANUALU PALI Z DIESLEM 184KM NAPRAWDE NIEZLE JAK NA 2 TONY SREDNIO MIASTO WARSZAWA I DOJAZD DO DOMU POD WARSZAWA 8,4L WIEC UWAZAM ZE BARDZO DOBRZE. MINIMALNIE NA TRASIE BARDZO SPOKOJNA JAZDA NA 6 DO 90KM TO 6,5 JEDNAK TAK 110 TO OK 7 L CO TEZ JEST RACZEJ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM JAK NA 2 TONY. JAK BAWILEM SIE W TAKIE RACZEJ NIEREALNE MINIMOW 6 I PREDKOSC DO 80KM/H TO NAWET 5,5 L ALE CIEZKO TO UTRZYMAC JAK SIE JEDZIE PRZEZ MIASTECZKA. OGULNIE CHEVROLET (INNACZEJ OPELK GM) MOGE BARDZO POLECIC MIALEM AVEO MA DALEJ BRAT OJCIEC MA SPARKA I ZADNYCH AWARII JA DO 37000 BRAT POZA WYMIANA RADIA ZADNYCH USTEREK MECHANICZNYCH TYLKO REGULACJA GAZU (ALE TO UROKI DROGIEGO UKLADU ZASILANIA) TEZ DO 68000 NIC NIE NAPRAWIAL OJCIEC DO 17000 TEZ NIE MIAL ZADNEJ USTERKI TYLKO PO ZAKUPIE MUSIAL DOREGULOWAC TROCHE GAZ ALE OD TAMTEJ PORY ZADNYCH PROBLEMOW. MOZE PRZEBIEGI NIE POWALAJA ALE JAK NOWE AUTA NIE MAJA USTEREK WIEKU DZIECIECEGO I AWARII PRZEZ 3 LATA TO UWAZAM ZE BARDZO DOBRY WYNIK I TO SPRAWDZONY NA 3 MODELACH TEJ MARKI NOWYCH Z SALONU. I DO TEGO 3 LATA GWARANCJI BARDZO DOBRE WYPOSARZENIE I NAJLEPSZA BEZAPELACYJNIE CENA POROWNUJAC Z PODOBNYMI MODELAMI A WYGLAD ZNACZNIE ATRAKCYJNIESZY I POD WZGLEDEM ZEWNETRZNYM I WNETRZA.
5,0
~Darek narciarz
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Przejechałem pierwsze 10tys.km.Na razie nic się nie dzieje.Zimą byłem kilka razy na nartach, gdzie bardzo przydał się napęd 4x4.Wjeżdżałem wszędzie bez problemu,a śniegu w tym roku było naprawdę sporo.Ostatnio byłem ze znajomym na rybach- 2km.koleiny i błoto z wodą sięgało prawie do progów ale daliśmy radę.Dałem się przejechać koledze,który ma Outlandera i stwierdził,że wydał więcej pieniędzy na gorsze auto.Auto się układa i spalanie średnie zdecydowanie spadło-8.7/100km.Napiszę co się dzieje po następnych 5000tys. i przeglądzie.
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva II SUV
10,4 – 12,0
l/100 km
8,9 – 9,9
l/100 km
14,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Tu chciałem się wypowiedzieć po większym przebiegu, ostatnio pisałem przy przebiegu 1000 km, teraz mam 10.000 tyś i spalanie minimalnie spadło. Jeśli jeździ się ekonomicznie do 90km/h można osiągnąć średnio 7.5 litra, przy jeździe do 120km/h nie udało mi się zejść poniżej 8.1 litra, Przy jeździe normalniej do 120 km/h średnio 8.5 litra. Przy jeździe ciągłej ok 140km/h spalanie 10.5 litra, przy jeździe ciągłej ok 160km/h 14 litra, na klinie spalanie rośnie o ok 0.4 litra na 100 km. Spalanie sprawdzane na trasie ok 100 km
11,3
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Captiva 2012 2.2D AT. Nie wiem jak można tym autem zejść do wartości spalania opisywanych przez innych. W moim przypadku na trasie MINIMALNE SPALANIE TO 10.0 - 10.2. Trasa mieszana w trybie automatu ustawionego na ECO. 40 % trasy autostradą A2 przy 120-130 km/h, 40% trasy drogami krajowymi 90-100 km/h, 20% drogi lokalne - z 60-70 km/h. Jazda wyjątkowo spokojna. Tylko kierowca na pokładzie. Auto nie obciążone bagażem. Klima chodzi i chłodzi. To nie jest średnie spalanie uzyskiwane tym autem tylko minimalne do jakiego przy spokojnej jeździe udało mi się zejść w trasie ... Dystans testowy około 500 kilometrów więc wystarczający do uśrednienia. Dane spalania wg komputerka na pokładzie. Może jak się wszystko jakoś podociera i ułoży to zejdzie poniżej 10. Na razie niewykonalne. Styl jazdy w czasie testów flegmatyczny i bez żadnego pośpiechu. Spokojnie i płynnie do celu. Paliwo (chyba) nie chrzczone :)
8,7
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
NO COS 184KM 400NM MOMENTU I 2 TONY AUTO 7 OSOBOWE NA WIELKICH OPONACH NIESTETY WIECEJ BEDZIE PALILO NIZ ZWYKLY SEDAN ALE MINIMALNE SPALANIE KTORE JESZCZE NA DOTARCIU JEST KOLO 7,2 L A JUZ PO 1500 ZAUWAZAM ZE SPADA DAJE SZANSE NA OK MIN 6,5 CO JEST JUZ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM. OCZYWISCIE SPALANIE WYLACZNIE W MIESCIE TAKIM JAK WARSZAWA PONAD 10 NIE MOZE DZIWIC ALE I ZWYKLE AUTA Z DIESLEM ZADKO MAJA PONIZEJ 8-9 L . SREDNIO PO WARSZAWIE I Z DOJAZDAMI DO DOMU OK 9LITROW CO JAK NA WARUNKI W WARSZAWIE TEZ NIE JEST ZLE BO NIE MOWIE O SREDNIM GDY LUDZIE PISZA MINIMALNIE PALI NP 6 A SERDNIO 7 CZYLI TAK NAPRAWDE NIE JEZDZA PO MIESCIE PRAWDZIWYM GDZIE MASA SWIATEL I STANIE W KORKACH CODZIENNIE. NO I JAK KTOS BEDZIE MIAL CIEZKA NOGE NA TRASIE TEZ SPALANIU 8 A NAWET 9 LITROW NIE MOZE SIE DZIWIC PRZY TEJ MASIE AUTA.
Chevrolet Captiva II SUV