Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2006 roku. Po bankructwie Daewoo i przejęciu koreańskiej marki przez Chevroleta, Captiva na większości rynków pojawiła się w miejsce Daewoo Musso. Jej pierwowzorami były prototypy Chevrolet S3X oraz T2X z 2004 i 2005 roku. Captiva to pierwsze auto terenowe Chevroleta oferowane w Europie. Od 2011 roku oferowana jest druga generacja modelu. W Korei Płd. Captiva sprzedawana jest jako Daewoo Windstorm, w Australii jako Holden Captiva, zaś na Bliskim Wschodzie – jako GMC Terrain.
czytaj więcej
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~krab
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Ja na samochód nie mogę narzekać. Robię 1700 km miesięcznie na dwóch zbiornikach paliwa. Samochód dynamiczny jak na pojemność dwóch litrów i masę 2 ton. Zawsze tankuję na jednej stacji i zawsze z tego samego dystrybutora, zawsze, aż wyleje się kropelka ze zbiornika. Przy każdym kolejnym tankowaniu przeliczam zużycie paliwa i tak ostatnie cztery tankowania 6,92; 7,1; 6,54; 6,88. To wszystko poniżej średniej podawanej przez producenta. Można zejść niżej, ale przy pustej drodze, korki na to nie pozwalają. Codziennie jadę do Krakowa drogą 964 na której obecnie jest kilka mijanek ze światłami (remont drogi) i w Krakowie też napotykam korki. Moim zdaniem fura jest zajefajna, a jeżeli komuś średnie spalanie przekracza normy to powinien dojść do wniosku, że to nie wina samochodu, a jedynie łącznika między kierownicą, a siedzeniem kierowcy. To często się zdarza.
2,9
~conti3@gazeta.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Moja ocena jest zrobiona po 3,5 roku prywatnego użytkowania i 70.000km. Wszystkie przeglądy serwisowe robione co 15.000 km, olej wymieniany co rok (longlife). Nie mogę polecać tego auta, ale aktualnie nie mam punktu odniesienia, czy inne marki to taki sam fajans. Śmieszą mnie natomiast opinie wielu szczęśliwych posiadaczy Captivy, którzy po 1000-2000km wysławiają na Autocentrum pod niebiosa nowo nabyte auto. Ja też byłem takim szczęśliwym po zakupie nowego auta. Teraz jestem mniej szczęśliwy, ale pocieszeniem jest to, że podobno inni mają wcale nie lepiej, czy są to posiadacze 2-3-4 letnich modeli niemieckich, japońskich czy koreańskich, wszystko jeden fajans robiony w globalnych fabrykach części z plasteliny. Po prostu w dobie kryzysu producenci przezrzucili koszty testowania aut na klientów. Ja powoli zaczynam być zmęczonym testerem i nie wiem czy przy takiej dostępności i horrendalnych cenach części zamiennych do tego badziewia nie zmienię przed planowanym czasem. Tylko pytanie na co zamieniać skoro nowe auta wszystkie tak mają. Auta na 3 lata a potem sięgaj głęboko do kieszeni i płać za części i ich wymianę. Jak rozmawiam z zaprzyjaźnioną firmą, która ściąga części, to tylko zacierają ręce, bo teraz mają żniwa. Nie jest ważne czy to Chevrolet, czy BMW czy VW, wszystko się psuje i łożyska, sprzęgła, mechanizmy szyb czy wycieraczek, nie mówiąc o turbinach sprzedają się świetnie, a ponoć ostatnio szczególnie dobrze idą części do tanich modeli BMW. Moje perypetie serwisowe w dalszej części opisu - polecam. Jeśli chcecie jeszcze o coś pytać to można na maila.
3,7
~Moustache
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Captivą jeżdżę od 2 lat, jest to pierwszy mój suv. Ogólnie robi pozytywne wrażenie, duży, komfortowy, przyjemnie się go prowadzi. Posiada dużą ilość schowków dzięki czemu niezbędnik wyjazdowy zawsze możemy mieć przy sobie. Cena części też na plus. Na minus: brak 6 biegu, wykończenie i plastiki też mogą pozostawiać do życzenia i jest trochę głośny.
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Samochód użytkuję od 2016 roku. Najczęściej jeżdżę nim po mieści i pali średnio 9-10 litrów / 100km i to przy jeździe normalnej bez jakiejś przesadnej oszczędności ale średnio maksymalnie kręcę go do 3000 tys obr. / min. W trasie przy maksymalnej prędkości 80km/h na piątym biegu komputer pokazywał spalanie 6 litrów / 100km. Zwykle w trasie, bez autostrady-czyli do 120km/h pali ok. 8-8,5 litra / 100km. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h paliwo znika w oczach -10-12 litrów / 100km. Poza tym wg mnie to bardzo praktyczny i komfortowy samochód na długie trasy i nierówne drogi, pewnie nie jest lepszy od marek premium, ale w tych pieniądzach jest bardzo dobrze.
8,4
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Jazda z 7 osobami 20% miasto/wieś 80% trasa (o ile można nazwać trasa drogę pomiędzy Skoczowem a Katowicami to średnie spalanie około 8,5 l/100km. Przy jeździe na autostradzie 140 - 150 km (2 osoby) zużycie około 10,5 l/100km. Jazda ekonomiczna 60 - 70 w terenie zabudowanym i 90 - 110 na trasie spalanie schodzi poniżej 7 litrów. Najbardziej paliwożerne jest rozpędzanie tych 2,5 tony z każdego skrzyżowania. Ogólnie myślałem że będzie gorzej. Nie wiem ile spala przy 100% jazdy w mieście. Oczywiście nie mam zbyt ciężkiej nogi i staram się wykorzystywać hamowanie silnikiem.
9,6
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Tutaj to mi może miejsca braknąć... SUV i ekonomia? - jedno z drugim nie ma nic wspólnego Spalanie do przeżycia - jak już się ktoś decyduje na tego rodzaju samochód to nie może liczyć że będzie mu 5l ropy spalał... Co do cen przeglądów to na szczęście udało mi się je robić w okresie gwarancyjnym więc i te ceny koszmarne nie były ale trzeba pamiętać ile ASO bierze za wymianę żarówki Serwis odwiedzany dość często - średnio co 3000 km zapalała się kontrolka, która wymagała interwencji komputera - denerwująca sprawa - na szczęście wszsytko na gwarancji
Chevrolet Captiva I

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.