Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro IV

Lata produkcji: 1992 – 2002
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
czytaj więcej
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz

Chevrolet Camaro IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~prokocim1@gazeta.pl
Chevrolet Camaro IV
Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW
w sumie ´super bryka´. 8 garow, przeszlo 300 koni. bardzo szybki samochod i dobrze trzyma sie drogi. troche drogi w naprawie. niedawno robilem hamulce i zaplacilem ok $500. w lecie wymienilem opony ($700). tune up kosztuje ok 500, jeszcze nie robilem calego. raz wymienilem kable i swiece na dwoch cylindrach bo silnik nierowno pracowal. zreszta poprzedni wlasciciel zrobil tune up po 50 tys mil. kupilem to auto w 1998 roku (rocznik 1995) z przebiegiem 52 tys mil. dwa lata temu wymienilem muffler (tlumik). kosztowalo ok 450 dolarow, sam muffler prawie 350. zalozylem fabryczny gdyz tzw performance (glosny warkot) kosztuje ok $800. troche za duzo jak dla mnie. teraz mam troche powyzej 100 tys mil przebiegu i nadal jestem bardzo zadowolony. duzo pali ale cos za cos. moc silnika powala z nog. w zimie wkladam ok 50 kilo obciazenia do bagaznika i jezdze bez problemu. najszybciej jechalem 140 mph na autostradzie. moze nie powinienem sie przyznawac bo ograniczenie predkosci bylo 65 mph ale musialem sprobowac chociaz raz. aha, mam reczna 6 biegowa skrzynie. uwielbiam moj samochod i jestem bardzo zadowolony. szkoda tylko ze przestali produkowac camaro ale mam nadzieje ze niedlogo zaczna od nowa.
4,4
~Blackcamaroz28
Chevrolet Camaro IV
Coupe 5.7 i V8 324KM 238kW
W takim aucie czujesz że żyjesz. V8 5,7 L tego nie można opowiedzieć, trzeba tego spróbować. Spojrzenia przechodniów i innych kierowców bezcenne. Szczególnie jadąc ze zdjętym dachem. Auto daje niesamowitą frajdę z jazdy, a moc wbija w fotel za każdym razem.
3,6
~Wiciu e-mail: w_me@wp.pl
Chevrolet Camaro IV
Cabrio 3.4 i V6 160KM 118kW
Piekne auto i ogromne wrazenia z jazdy z obu wariantach - z i bez dachu ! Doskonałe prowadzenie jednak troche za słaby silnik. Ale w końcu to jest auto rekreacyjne a nie sportowe. Na naszych drogach 160 KM wystarcy zeby milo pojezdzic.
Średnie spalanie dla Chevrolet Camaro IV
10,2 – 16,3
l/100 km
12,4 – 14,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Amerykańskie silniki widlaste eksploatowane normalnie (czyli do 120km/h w trasie i bez palenia opon na starcie) potrafią odwdzięczyć się niezawodnością i w miarę niskim jak na 3.8 pojemności spalaniem. Silnik nie potrzebuje wysokich obrotów jak małolitrażowi koledzy... a komfort prowadzenia się i stosunek mocy do wagi pojazdu oraz niepowtarzalny dźwięk widlastej ósemki... bezcenne :) W zimę pali więcej benzynki niż w lato na rozruch, ale lepiej niech instalacja LPG odpali później niż silnik miał by być niedogrzany. Pozdrawiam posiadaczy Camaro. Tak wiem, zgrzeszyłem... zagazowałem maszynę :P ... ale niestety bieda zmusza do szukania oszczędności. :/
11,2
Chevrolet Camaro IV
Coupe 3.8 i V6 193KM 142kW
Jak na taką pojemność całkiem przyzwoite spalanie, nie zdarzyło mi się jeszcze w cyklu mieszanym przekroczyć 12L/100 przy normalnej jeździe. Jak ktoś lubi palić gumę i cały czas do podłogi to pewnie i 20L da się osiągnąć. Mało awaryjny samochód przy okazji dający świetny fun z jazdy za niewielkie pieniądze.
16,3
Chevrolet Camaro IV
Coupe 5.7 i V8 324KM 238kW
To już niestety nie jest 2.0 TDCI. W mieście przy umiarkowanej jeździe 20L. Im przyjemniejsza jazda tym bardziej zbliżamy się do 30 L. Można pewnie jeszcze wyżej :) Na długiej trasie, przy włączonym tempomacie można zejść do 10 L.
Chevrolet Camaro IV