Szukaj

Informacje o Cadillac SRX II 3.0 i 269KM 198kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2010 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Provoq z 2008 roku. SRX II znacząco różni się od swojego poprzednika nie tylko bardziej sportową stylistyką, ale i rozmiarami. Nowy model, stworzony w dużej mierze z myślą o europejskim rynku, jest znacznie mniejszy od SRX pierwszej generacji. Został zbudowany na mniejszej, mocno zmodyfikowanej płycie podłogowej GM Theta (premium), którą dzieli m.in. z Saabem 9-4X.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co u innych Cadillaków, ale trochę inaczej. Ta sama kanciasta, a przy tym elegancka sylwetka, tyle że dopasowana do formy miejskiego czołgu. Dla niektórych SRX wygląda dość kontrowersyjnie, ale to raczej efekt przyzwyczajeń niż niespójności stylistycznych samego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwaga, będę śpiewał. Na melodię „Jak anioła głos” orkiestry Feel: „Już pod koniec dnia jadę SRX. Po bulwarach, nocnych barach - dziewuch pełen mix. Miejsce w aucie jest, z tuzin wejdzie dam. Nie będę saaaam! (no, no, no!)”. Tuzin? No, prawie: 7 na siedzeniach, 3 w bagażniku, jedna na kolankach. Feel the SRX! ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 269 KM (198 kW) przy 6950 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 302 Nm przy 5100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80 x 80,2 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Cadillac SRX II