Szukaj

Informacje o BMW Z4 E89 Roadster sDrive30i 258KM 190kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta sportowe

Najtańszy wariant ma benzynowy silnik o mocy 156KM. Niby niewiele jak na sportowego roadstera, ale niecałe 8s do "setki" jest dobrą kartą przetargową. Bardziej wymagający będą zadowoleni z nieco mocniejszego motoru, który serwuje 184KM. Elastyczny, błyskawicznie wyprzedza i spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy. Jeśli to mało - flagowe warianty dochodzą do 340KM. A diesle? Ich próżno szukać.

Powagosław

Czyli w pogoni za Porsche Boxsterem. Wciąż daleko, ale dzięki drugiej generacji, Z4 jest jakby bliżej wymarzonego wzoru, pozostając samemu wzorem dla 80 proc. rynku.

~Powagosław
Luzacjusz

Wstydźcie się panowie. Ten samochód zaprojektowała kobieta. Być może w przerwach między praniem i prasowaniem. Propozycja: dajmy paniom te parytety również w motoryzacji. Będzie o połowę mniej brzydkich samochodów.

~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 2600 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 85 mm
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
BMW Z4 E89 Roadster