BMW Z4. Przywróci radość z jazdy?
Trochę brakowało nam prawdziwego roadstera, który istniałby tylko i wyłącznie po to, by dawać przyjemność z prowadzenia. Czy tę lukę udało...
Najtańszy wariant ma benzynowy silnik o mocy 156KM. Niby niewiele jak na sportowego roadstera, ale niecałe 8s do "setki" jest dobrą kartą przetargową. Bardziej wymagający będą zadowoleni z nieco mocniejszego motoru, który serwuje 184KM. Elastyczny, błyskawicznie wyprzedza i spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy. Jeśli to mało - flagowe warianty dochodzą do 340KM. A diesle? Ich próżno szukać.
TAK(86%)
Czyli w pogoni za Porsche Boxsterem. Wciąż daleko, ale dzięki drugiej generacji, Z4 jest jakby bliżej wymarzonego wzoru, pozostając samemu wzorem dla 80 proc. rynku.
~PowagosławWstydźcie się panowie. Ten samochód zaprojektowała kobieta. Być może w przerwach między praniem i prasowaniem. Propozycja: dajmy paniom te parytety również w motoryzacji. Będzie o połowę mniej brzydkich samochodów.
~Luzacjusz