Szukaj

Informacje o BMW Z4 E89 Roadster sDrive20i 184KM 135kW 2011-2012

Lata produkcji: 2011 – 2012
Segment: Auta sportowe

NajtaÅ„szy wariant ma benzynowy silnik o mocy 156KM. Niby niewiele jak na sportowego roadstera, ale niecaÅ‚e 8s do "setki" jest dobrÄ… kartÄ… przetargowÄ…. Bardziej wymagajÄ…cy bÄ™dÄ… zadowoleni z nieco mocniejszego motoru, który serwuje 184KM. Elastyczny, bÅ‚yskawicznie wyprzedza i spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy. JeÅ›li to maÅ‚o - flagowe warianty dochodzÄ… do 340KM. A diesle? Ich próżno szukać.

Powagosław

Czyli w pogoni za Porsche Boxsterem. Wciąż daleko, ale dzięki drugiej generacji, Z4 jest jakby bliżej wymarzonego wzoru, pozostając samemu wzorem dla 80 proc. rynku.

~Powagosław
Luzacjusz

Wstydźcie siÄ™ panowie. Ten samochód zaprojektowaÅ‚a kobieta. Być może w przerwach miÄ™dzy praniem i prasowaniem. Propozycja: dajmy paniom te parytety również w motoryzacji. BÄ™dzie o poÅ‚owÄ™ mniej brzydkich samochodów.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1250-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90,1 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Ergonomia
BMW Z4 E89 Roadster