Szukaj

Informacje o BMW X6 F16 Crossover xDrive 40d 313KM 230kW 2014-2019

Lata produkcji: 2014 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne i design auta to rozwinięcie koncepcji pierwszej generacji X6 (a także innych modeli z serii X), samochód jest zupełnie nową konstrukcją, lżejszą o ok. 40 kg od modelu E71. F16 dzieli płytę podłogową z nową generacją modelu X5 (F15).
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2019 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 313 KM (230 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 630 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

4,7
~Matt
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Bardzo dobry samochód, bezawaryjny, dynamiczny i zaskakująco oszczędny. Rozważałem Q7, X5, Grand Cherokee, a X6 omijałem, bo stylistyka wydawała mi się kontrowersyjna. Ostatecznie właśnie na X6 dostałem najlepszą ofertę i to zdecydowało. I ani razu nie żałowałem. Wbrew pozorom, auto okazało się bardzo uniwersalne. bagażnik duży aż z zapasem (pozory mylą), a brak wycieraczki na tylnej szybie (wskazywany jako wada w każdym teście) w ogóle nie jest problemem. Auto jeździ fantastycznie, dobrze się prowadzi, a przy tym jest wystarczająco komfortowe (nawet na 20" felgach, na 19" zimówkach jest zauważalnie lepiej). Średnie spalanie z 34tys.km wynosi 8,8 na 100, bardziej niż dobry wynik biorąc pod uwagę masę, gabaryty i osiągi.
3,6
~Jaroslaw
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Auto tak jak ładne tak i drogie w utrzymaniu ,przebieg od 100 tys zaczynają się kosztowne wizyty w ASO , lepiej się z 2 razy zastanowić nad zakupem ,mam też GLC z tego rocznika fakt że 2,2 Diesel ale jest petarda wizyta tylko Olej i Filtry .BMW klocki 20 tys km , tarcze 40 tys km max a koszt to 7-10 tys ! Za os ! Olej to 3 tys ! AC 17 TYS ! KPL OPON 8-10 TYS , AWARIE I WYCIEKI Z TYLNEJ OSI za 8 tys,ZAPOCENIE MISKI OLEJOWEJ 5 TYS ,teraz silnik padł.
4,7
~Marek1978
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
To moje pierwsze BMW.. miał być GLE ale miło się zaskoczyłem , fajne auto.. silnik 313 KM spokojnie wystarczy dla tego sporego samochodu , pali 10l w mieście i około 8.5 w trasie, zrobiłem 25tyś km i nic się nie zepsuło , X5 nudne .. a X6 jest dla tych co chcą się wyróżnić , parkowanie proste dzięki kamerom 360 , z tyłu miejsca za mną dosyć mimo ze mam 187cm , bagażnik baardzo duży i ustawny.. nie żałuje zakupu
BMW X6 F16 Crossover