Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne i design auta to rozwinięcie koncepcji pierwszej generacji X6 (a także innych modeli z serii X), samochód jest zupełnie nową konstrukcją, lżejszą o ok. 40 kg od modelu E71. F16 dzieli płytę podłogową z nową generacją modelu X5 (F15).
czytaj więcej
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem.
~Powagosław
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia.
~Luzacjusz