Szukaj

Informacje o BMW X6 F16

Lata produkcji: 2014 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne i design auta to rozwinięcie koncepcji pierwszej generacji X6 (a także innych modeli z serii X), samochód jest zupełnie nową konstrukcją, lżejszą o ok. 40 kg od modelu E71. F16 dzieli płytę podłogową z nową generacją modelu X5 (F15).
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 F16 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X6 F16

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Matt
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Bardzo dobry samochód, bezawaryjny, dynamiczny i zaskakująco oszczędny. Rozważałem Q7, X5, Grand Cherokee, a X6 omijałem, bo stylistyka wydawała mi się kontrowersyjna. Ostatecznie właśnie na X6 dostałem najlepszą ofertę i to zdecydowało. I ani razu nie żałowałem. Wbrew pozorom, auto okazało się bardzo uniwersalne. bagażnik duży aż z zapasem (pozory mylą), a brak wycieraczki na tylnej szybie (wskazywany jako wada w każdym teście) w ogóle nie jest problemem. Auto jeździ fantastycznie, dobrze się prowadzi, a przy tym jest wystarczająco komfortowe (nawet na 20" felgach, na 19" zimówkach jest zauważalnie lepiej). Średnie spalanie z 34tys.km wynosi 8,8 na 100, bardziej niż dobry wynik biorąc pod uwagę masę, gabaryty i osiągi.
4,4
~Marek
BMW X6 F16
Crossover xDrive30d 258KM 190kW
Auto rewaelacyjane !. Prowadzenie powala. Na zakrętach trzyma się jak przyklejone na 20" felgach. Pomimo ze jest to Silnik 30d przyjemność z jazdy jest ogromna. Dźwięk w H&K super. Czysto dynamika dobra. Jakość materiałów też bez zarzutu. Auto nie robi takiego wrażenia aż do momentu jak się nim nie przejedziesz bardziej dynamiczne. Wielki słoń z wyglądu a w czasie jazdy zwinny jak puma. Wahałem się przed zakupem Macan, XC90, X5, Q7,MB GLE Coupe. BMW wygrał i następnym razem będzie również ta marka. Układ jezdny 6+.
3,6
~Jaroslaw
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Auto tak jak ładne tak i drogie w utrzymaniu ,przebieg od 100 tys zaczynają się kosztowne wizyty w ASO , lepiej się z 2 razy zastanowić nad zakupem ,mam też GLC z tego rocznika fakt że 2,2 Diesel ale jest petarda wizyta tylko Olej i Filtry .BMW klocki 20 tys km , tarcze 40 tys km max a koszt to 7-10 tys ! Za os ! Olej to 3 tys ! AC 17 TYS ! KPL OPON 8-10 TYS , AWARIE I WYCIEKI Z TYLNEJ OSI za 8 tys,ZAPOCENIE MISKI OLEJOWEJ 5 TYS ,teraz silnik padł.

Raporty spalania BMW X6 F16

Liczba raportów: 27
Średnie spalanie dla BMW X6 F16
11,7 – 18,1
l/100 km
8,5 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,6
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Auto od nowości w naszych rękach. Już prawie 150 tysięcy kilometrów przejechane bez większych awarii. Daje dużo frajdy, przyspieszenie i dźwięk V8 robi swoje do tego świetne trzymanie w zakrętach jak na takiego bydlaka. W trybie Eco na spokojnie w trasie auto nie do poznania, spalanie w okolicach 10 litrów jeżeli się naprawdę oszczędzamy czego nie polecam przy takim silniku ;- ) Sport+ to najwłaściwszy tryb jazdy, jeżeli mamy jakieś umiejętności do zaoferowania, to auto jak i kierowca będzie szczęśliwe.
18,5
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Tyle mocy, tyle koni, tyle wagi a na Eco Pro pali nie całe 11 litrów! Świetna robota BMW. Przesiadka z poprzedniego X6 i widzę potężną zmianę jaką jest prowadzenie.. Fenomenalnie się tym jeździ.. Poezja, aż kusi by SPORT + był najczęściej używanym trybem jazdy ale wtedy zaczyna się częstsze tankowanie ;- ) Chociaż jadąc na SPORT krajową siódemką odcinek 200KM w niewielkich korkach auto pali nie więcej niż 16 litrów, czasami się wyprzedzi ale zazwyczaj jedzie coś z naprzeciwka, więc nie ma dużych możliwości, czyli prędkość praktycznie stoi w miejscu 90-100 dlatego Eco Pro jest czymś fantastycznym w takich sytuacjach a również mocy nie brakuje i dźwięk też nie wiele gorszy, chociaż jak tu można w ogóle mówić o "gorszym" dźwięku.. 4.4 V8 robi swoje. Mijani mają nie lada rozrywkę gdy mija ich F16 a dźwięk nie dużo odstaje od odrzutowca.
9,3
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Kosztowne auto w zakupie i utrzymaniu , przy przebiegu 150 tys należy rozebrac silnik i wymienić panewki lub korbowody , 200 tys to regeneracja turbiny dużej, ominięcie tych regeneracji to niemal pewne kłopoty i przysłowie chytry dwa razy traci będzie odpowiednie.Mimo tych wad auto wspaniale silnik petarda a że koszty utrzymania duze no biedny raczej nie kupuje.
BMW X6 F16