Szukaj

Informacje o BMW X6 E71 Crossover xDrive 30d 245KM 180kW 2011

Lata produkcji: 2011 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

OfertÄ™ otwiera 245-konny diesel. Takie X6 nie gwarantuje może niezapomnianych emocji za kierownicÄ…, ale jest elastyczne i zrywne - do codziennej eksploatacji w sam raz. Mocniejszy diesel o mocy 306KM i silnik benzynowy o takiej samej mocy oferujÄ… już wiÄ™cej. Auto staje siÄ™ emocjonujÄ…ce, ale prawdziwy szaÅ‚ to i tak flagowe warianty, których moc zaczyna siÄ™ od 381KM w wersji M50d z trzema turbosprężarkami.

Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,8
~Radek J.
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
BMW X6 E71 zakupiłem jako 4 latka z przebiegiem 70 tys. km. Ja w 7 lat zrobiłem 110 tys. Z auta jestem mega zadowolony. Do X6 przesiadałem się z nowego passata B7 silnik 2.0 TSI 211 KM z manualną skrzynią. Passat był mega wygodny i nie miał żadnej awarii i nie brał oleju wbrew powielany opiniom na forach przez zakupem. Ale po zmianie passata na X6 poczułem co to komfort podróżowania. Auto jest pod każdym kątem lepsze od passata. Chyba najlepsze jest połączenie silnika 3.0d 245 km z 8 biegowym automatem ZF. X6 płynie zmienia biegi, szynko, niewyczuwalnie i w trasie przy predkościach 120-140 jest bardzo oszczędne. Oszczędniejsze od mniejszego passata B7.
4,5
~Fan BMW
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Jest to moja druga X6, rok 2010 polift. Wcześniej miałem E71 z silnikiem bi turbo 280 KM z 2008 roku. I nie wiem czy kwestia egzemplarza, bo tą poliftową teoretycznie słabszą 245 km jeździ mi się dużo lepiej. Mniejsze spalanie. I jeżdzę już prawie 3 rok i nie czułem potrzeby chipowania silnika. Tą przedliftową bi turbo miałem po chipie na ponad 300 KM, ale jeździło się odczuwalnie gorzej. Z tej obecnej 245 konej jestem bardziej zadowolony.
4,7
~Tomek2104
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Auto posiadam od nowości. Zero problemów. Na początku br. przy przebiegu 220 tys. km wymieniłem rozrząd. Nie było go słychać, ale mechanik zalecił, że można. Więc wymieniłem, bo auto będzie na sprzedaż. Może kupujący nie będzie marudził Panie rozrząd niewymieniony, itd. Raz wymieniałem tarcze oraz sterownika świeć żarowych. Jedno z lepszych aut, które miałem. Porównując do X5 auto jest niżej osadzone i szersze, co przekłada się na lepsze prowadzenie.
Åšrednie spalanie dla BMW X6 E71 Crossover xDrive 30d 245KM 180kW 2011
7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Silnik 3.0 diesel 245 KM z 8 biegowym automatem, to chyba najlepszy wybór. W rodzinie jest taki od nowości. Przebieg 250 tys i wymieniane były tylko klocki, raz tarcze i rozrząd przy 230 tys. A to bardzie zapobiegawczo. Ja obecnie kupiłem X6 z tym silnikiem z 2010 roku i jestem mega zadowolony. Przebieg symboliczny 120 tys. Auto naprawdę dynamiczne i można pojechać szybko i w miarę ekonomicznie. Mówimy o ciężkim suvie. Warto dopłacić do skrzyni 8 biegowej, bo to przepaść w osiągach i spalaniu. ale cenowo wersja 8 biegowa jest sporo droższa od 6 biegowej. Wiem bo ostatnio to przerabiałem. Nie polecałbym wersji na dwóch i trzech turbinach. Znajomy ma X5 E70 3.0 diesel dwie turbiny od nowości i naprawiał skrzynie, reduktor u turbinę. Przebieg 180 tys. Nie wiem może taki egzemplarz albo właściciel.
7,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Minimalne zuzycie osiągnięte w normalnym ruchu na drodze krajowej na odcinku 100 km. Takie spalanie wymaga cierpliwości. Trzeba poprostu nie korzystać w mocy. Silnik 3.0d 245 KM jest bardzo udany i oszczędny właśnie w połączeniu z osmiobiegowym automatem, który bardzo szybko zmienia biegi Chyba to jest jakaś dwusprzglowka, bo zmienia biegi szybko.
7,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Bardzo oszczędny samochód dla osób które potrafią jeździć dynamicznie. Mocy autu nie brakuje. Spalanie średnie przy mieszanej jeździe trasa/miasto 50/50 wychodzi w okolicach 8l/100km. Przy takich gabarytach i osiągach spalanie na poziomie 8l/100 km to na prawdę niesamowity wynik. Niewiele więcej niż deklaruje producent.
BMW X6 E71 Crossover