Szukaj

Informacje o BMW X6 E71

Lata produkcji: 2008 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2014. Premierowy samochód stworzonego przez BMW subsegmentu nazywanego SAC (Sports Activity Coupe), w którym sportowe auto o nadwoziu coupe jest zbudowane i posiada atrybuty pojazdu typu SUV. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu E71 był prototyp o nazwie Concept X6 z 2007 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej, stylistycznie związanej też z innymi autami z serii X, był Pierre Leclercq. Od 2009 roku dostępny też w mocniejszej wersji X6 M. Od 2012 roku oferowany po faceliftingu.

czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 E71 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X6 E71

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~Radek J.
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
BMW X6 E71 zakupiłem jako 4 latka z przebiegiem 70 tys. km. Ja w 7 lat zrobiłem 110 tys. Z auta jestem mega zadowolony. Do X6 przesiadałem się z nowego passata B7 silnik 2.0 TSI 211 KM z manualną skrzynią. Passat był mega wygodny i nie miał żadnej awarii i nie brał oleju wbrew powielany opiniom na forach przez zakupem. Ale po zmianie passata na X6 poczułem co to komfort podróżowania. Auto jest pod każdym kątem lepsze od passata. Chyba najlepsze jest połączenie silnika 3.0d 245 km z 8 biegowym automatem ZF. X6 płynie zmienia biegi, szynko, niewyczuwalnie i w trasie przy predkościach 120-140 jest bardzo oszczędne. Oszczędniejsze od mniejszego passata B7.
4,7
~gool
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Swietny samochod , laczy w sobie wiele cech ktore przynajmniej dla mnie sa niezwykle wazne -np doskonaly silnik, przeniesnienie napedu -wzorcowe/wczesniej jezdzilem audi/,wysoko zawieszony, naped 4X4 Wbrew opinii niektorych dziennikarzy sporo miejsca z tylu/chyba ze masz w rodzinie wielkoludow/, mnostwo miejsca z przodu. Zawieszenie - sprezyste ale komfortowe, przechyly - nieodczuwalne.Mam to auto na "normalnych oponach" tj 255/55-19'Podobno przy nizszych profilach na kiepskich drogach jest twardy.Silnik 35D-legenda, od 1500 obr. ma potezny ciag .Skrzynia biegow -coz dziala jak bezstopniowa.Cena - jest wysoka,wachalem sie czy aby nie za wysoka ale po pierwszych tygodniach uzytkowania odrzucilem wszelkie mysli typu - za drogi etc.Jest wart swojej ceny.Polecam.
4,5
~Fan BMW
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Jest to moja druga X6, rok 2010 polift. Wcześniej miałem E71 z silnikiem bi turbo 280 KM z 2008 roku. I nie wiem czy kwestia egzemplarza, bo tą poliftową teoretycznie słabszą 245 km jeździ mi się dużo lepiej. Mniejsze spalanie. I jeżdzę już prawie 3 rok i nie czułem potrzeby chipowania silnika. Tą przedliftową bi turbo miałem po chipie na ponad 300 KM, ale jeździło się odczuwalnie gorzej. Z tej obecnej 245 konej jestem bardziej zadowolony.

Raporty spalania BMW X6 E71

Liczba raportów: 68
Średnie spalanie dla BMW X6 E71
11,1 – 17,8
l/100 km
7,9 – 12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Silnik 3.0 diesel 245 KM z 8 biegowym automatem, to chyba najlepszy wybór. W rodzinie jest taki od nowości. Przebieg 250 tys i wymieniane były tylko klocki, raz tarcze i rozrząd przy 230 tys. A to bardzie zapobiegawczo. Ja obecnie kupiłem X6 z tym silnikiem z 2010 roku i jestem mega zadowolony. Przebieg symboliczny 120 tys. Auto naprawdę dynamiczne i można pojechać szybko i w miarę ekonomicznie. Mówimy o ciężkim suvie. Warto dopłacić do skrzyni 8 biegowej, bo to przepaść w osiągach i spalaniu. ale cenowo wersja 8 biegowa jest sporo droższa od 6 biegowej. Wiem bo ostatnio to przerabiałem. Nie polecałbym wersji na dwóch i trzech turbinach. Znajomy ma X5 E70 3.0 diesel dwie turbiny od nowości i naprawiał skrzynie, reduktor u turbinę. Przebieg 180 tys. Nie wiem może taki egzemplarz albo właściciel.
17,2
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Auto nie oszczędzane, był nawet chip który obniżył przyśpieszenie z 6,9 do 6,1 sekund do 100km/h. Zaczęło się sypać po przejechaniu około 350 tysięcy kilometrów. Najpierw silnik, potem skrzynia a nawet mechanizm wycieraczek. Auto głównie na dojazd do pracy jakieś 1200 kilometrów. Były czasy, że tygodniowo robiło 4-5 tysięcy. W śniegu przyprawiało dużo frajdy, napęd pozwalał na wiele do tego dobre opony i zabawa gwarantowana. Auto od nowości na zamówienie od wiosny 2009 aż do sprzedaży czyli początku wiosny 2015 towarzyszyło nam w nie jednej wyprawie czy to śnieg, zaspy, teren, błoto czy po prostu polskie drogi aż do europejskich autostrad. Świetne auto na każdą okazję.
13,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive35i 306KM 225kW
Mój rekord przy jeździe przez puste Katowice niedzielnym porankiem to 9.9 na trasie ( i52.tinypic.com/20h24o1.jpg ). Niestety aby taki wynik osiągnąć trzeba jechać jakby się miało Skodę Fabię, choć przy większym samozaparciu można by go jeszcze poprawić, tylko po co? Przy normalniej jeździe mieszanej pali ok 14, przy dynamicznej 16-17. Problemem w ocenie spalania tego auta oczywiście jest sens oszczędnej jazdy posiadając 306 koni pod maską. Myślę że bardziej sensowne będzie stwierdzenie, że 1 bak starcza na zrobienie ok 400-550km. Czy wybrał bym ten silnik po raz drugi? W 100% tak, bo z jednej strony pali niedużo więcej niż diesel, a z drugiej strony zasięg na 1 baku jest lepszy niż w 50i. Poza tym ładnie brzmi i zjada na drodze wszystkie pseudo sportowe Abarthy i takie tam podobne. Jedyne co trochę rozczarowuje to twardość zawieszenia, nawet po zdjęciu runflatów nie ma mowy o miękkości, co jednak przekłada się na dobre prowadzenie.
BMW X6 E71