Szukaj

Informacje o BMW X5 F15 SUV xDrive30d 258KM 190kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesle celują w spokojniejszych kierowców. Ten 218-konny mógłby zaoferować trochę więcej w bądź co bądź sportowej marce, dlatego warto zainteresować się wersją 258-konną. Zrywna, spontaniczna - szybko można się do niej przekonać. W mocniejszych jednostkach o mocach 313- i 381KM jest już tylko lepiej. Ta ostatnia na drodze wręcz przeraża... Z kolei moc motorów benzynowych zaczyna sie od 306KM i to wystarcza, by pokochać ten samochód. Ładny dźwięk, niezła elastyczność - pasuje do charakteru X5. Mocniejszy silnik to już 450KM i gęsia skórka podczas wciskania pedału gazu.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 560 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,9
~Damian
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Auto kupiłem jako używane, z pewnego źródłą z oryginalnym przebiegiem 110.000. I jestem zachwycony tym samochodem. Fakt, że to pierwsze auto tej kasy, którym jeżdzę. Wcześniej Honda Accord, Volvo v40, Citroen C4 Picasso. Samochód jest bardzo cichy, nawet przy prędkosciach 150-160km/h. Silnik, mimo, ze to diesel (ale v6) aksamitnie pracuje. Nie odczuwam braku mocy przy żadnej prędkości. Wyprzedza tak jakoś zaskakująco łatwo, bez wysiłku. Jeżdząc tym samochodem czuję się po prostu zrelaksowany. Takie mam wrażenie, ze nic nie musze nikomu udowadniać, a jak na skrzyni w trybie Sport wcisnę gaz do oporu, to i tak prawie wszyscy zostają w tyle. A przy tym auto się nie męczy ( i kierowca też ma cały czas usmiech na twarzy). Nie wierzyłem w premium do tej pory (auto takie chciała żona), ale teraz widzę różnicę. Skrzynia automatyczna też jest rewelacyjna. Jakość materiałow naprawdę dobra. Nic nie skrzypi, trzeszczy. Po prostu w srodku jest cich, miło i przyjemnie.
2,9
~motylloo
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Mam auto cały czas serwisowane, przebieg autentyczny 52 000 km (pomimo roku produkcji), auto z Polski, bezwypadkowe. Po 35 tyś km stwierdzono wyciek ze skrzyni biegów - naprawiono przez BMW POLSKA, uznaniowo. Po 50 000 km serwis stwierdził luzy dolnych wahaczy, ponowy wyciek ze skrzyni biegów oraz uszkodzenie anteny SOS (koszt naprawy 6000 zł). Aż boje się co będzie dalej. Miało być auto na lata, a tak raczej nie będzie. Słaba jakość materiałów we wnętrzu. Rysują się plastiki. Podłokietnik skrzypi. Słabe ramiona koła kierownicy (M-PAKIET).
3,9
~Grzesiuf
BMW X5 F15
SUV xDrive30d 258KM 190kW
Wart swojej ceny: wygodny, efektowny, ładny, praktyczny, z dużym bagażnikiem.
BMW X5 F15 SUV