Szukaj

Informacje o BMW X5 F15 SUV xDrive25d 218KM 160kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesle celują w spokojniejszych kierowców. Ten 218-konny mógłby zaoferować trochę więcej w bądź co bądź sportowej marce, dlatego warto zainteresować się wersją 258-konną. Zrywna, spontaniczna - szybko można się do niej przekonać. W mocniejszych jednostkach o mocach 313- i 381KM jest już tylko lepiej. Ta ostatnia na drodze wręcz przeraża... Z kolei moc motorów benzynowych zaczyna sie od 306KM i to wystarcza, by pokochać ten samochód. Ładny dźwięk, niezła elastyczność - pasuje do charakteru X5. Mocniejszy silnik to już 450KM i gęsia skórka podczas wciskania pedału gazu.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1500-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
BMW X5 F15 SUV