Szukaj

Informacje o BMW X5 F15

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 F15 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X5 F15

Liczba ocen: 41
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Czarnoskrzydly
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 218KM 160kW
Auto jest pojemne , wygodne oraz bardzo dobrze się prowadzi ale zdecydowanie do spokojnego stylu jazdy bo podstawowy silnik 2.0 w połączeniu z ospałą skrzynią robi świetną robotę jak na wspomniany w innym komentarzu "dziadkowóz". Broni się znacznie niższą ceną w porównaniu do wersji z 3,0 ale moim zdaniem jeśli ktoś nie zamierza szaleć na drogach i potrzebuje dużego, komfortowego i dobrze wyglądającego samochodu do przewiezienia 5 osób i sporego ładunku to ta wersja jest w porządku i osobiście nie widziałbym problemu z zamianą F15 25d na nowszą wersję X5 z 25d.
4,6
~Larry
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
W tych pieniądzach chyba nie da się kupić niczego lepszego bez mocnego poluzowania wymagań odnośnie rocznika. X5 sprawiło, że pokochałem duże SUVy premium za ich uniwersalność - w tym samochodzie naprawdę ma się wszystko - pojemność, komfort, osiągi, zaskakująco dobre prowadzenie i pełny spokój niezależnie od warunków pogodowych i jakości nawierzchni. Samochodem jeździłem przez 2,5 roku, zrobiłem w tym czasie 63k km i w zasadzie nie jestem w stanie powiedzieć o nim złego słowa - w niemal każdej kwestii spełnił moje oczekiwania lub nawet je przekroczył, poszczególne właściwości szerzej opiszę w odpowiadającym im podkategoriach.
4,6
~bobi
BMW X5 F15
SUV xDrive35i 306KM 225kW
X5 jak poprzednie generacje , auto sztywne , twarde , ładnie wykończone , bardzo przyjemne wnętrze , o wiele lepiej niż w poprzednich 2 generacjach. Silnik i skrzynia bardzo udane , trwałe . Benzynowy silnik przyjemny i charakterny. Dziwi mnie tylko na stronie przedział rocznikowy wstawiony , by mój produkcja 2017r z USA z tym silnikiem jest . Zdecydowanie polecam auto Dlaczego benzyna - jako auto używane wybrałem PB bo diesla juz najczęsciej w roczniku 2015-2017r po 200.000tys miały , dlatego USA i benzyna , zakup z 56tys teraz 139tys. i bezawaryjnie

Raporty spalania BMW X5 F15

Liczba raportów: 79
Średnie spalanie dla BMW X5 F15
8,7 – 17,3
l/100 km
9,0 – 11,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
BMW X5 F15
SUV M50d 381KM 280kW
Samochód użytkuje od 3,5 roku. Rocznie robię nim 30-35kkm. Spalanie jest bardzo dobre jak na wigor, masę i aerodynamikę stodoły. W praktyce: jedziesz z dziećmi na EcoPro (wszystko wtedy rozlazłe, ale jeździ się bardzo płynnie) można na drodze krajowej zejść nawet poniżej 8l. Autostrada to już nie kwestia trybu a prędkości: do 130 ok 10l, tempomat na 140 ok 10,5, a później Hmm każde 10kmh to ok 1litr+ ze spalaniem rosnącym raczej geometrycznie. Na sporcie, bardzo spóźniony z Warszawy do Gdańska nie przejedziesz bez miedzytankowania. Przy wysokich prędkościach 20+ wciąga bez problemu. U mnie wychodzi 11,5l/100km w podziale 30/70 miasto/trasa. Z czego z tym miastem: samochód wcale nie pali jakoś dużo w mieście, po prostu pali podobnie jak na autostradzie, a z racji moich najczęstszych tras jeżdżę albo po mieście, albo autostrada/ekspresówka. Ważne: nie używam start/stop. Przeprogramowany, bo nie ufam wyłączaniu 3turbin na każdych światłach. Pewnie z tym trybem spalanie byłoby minimalnie niższe. Warunki użytkowania: Olej silnik: co 12kkm Olej skrzynia: co 60kkm Chip: brak Start/stop: brak Ogumienie przód/tył: 275/315 20” Jeździsz płynnie i bardzo ostrożnie, bo samochód robi za rodzinny autobusu: 10-11l wystarczy. Jeździsz żwawo, ale zgodnie z przepisami i w mieście i na trasie to 11-12,5 wystarczy. Traktujesz SUVa o masie prawie 2,5t jak bolid F1 to a) coś z Tobą jest nie tak b) będzie palić 2, może 2,5 raza tyle.
8,4
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Bardzo oszczędne i jednocześnie pojemne auto. Wbrew pozorom mocny silnik z wysokim momentem obrotowym. Ciągnie przyczepę kempingową bez problemu, a przy tym średnie spalanie utrzymuje na poziomie 8,4l/100km. W codziennej jeździe wszechstronny dromader, szczególnie bryluje w dalekich trasach, w mieście... no coż gabaryty słonia.
8,3
BMW X5 F15
SUV xDrive40e 313KM 230kW
Przy moim wykorzystaniu samochodu średnie spalanie to 8l/100 km, a większość roku jeżdżę w mieście (małe miasto)na baterii. Trase dłuższą robię ok.2 razy w miesiącu. Max. zasięg na baterii elektrycznej to 32 km, średni 25 km. Jak na razie samochód bez zarzutu.
BMW X5 F15