Szukaj

Informacje o BMW X5 E70 SUV 4.8 i 355KM 261kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 4799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 355 KM (261 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 475 Nm przy 3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 88,3 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla BMW X5 E70 SUV 4.8 i 355KM 261kW 2006-2010
17,2
l/100 km
19,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
No coż.... Z jednej strony - nie ma to spalania małego turbodiesla. Jak na masę i osiągi nie jest źle. Jedno wiem na pewno - nie wiem jak mierzone jest zużycie paliwa w testach do podania danych fabrycznych - bo mi nie udaje się zejść do tych wartości. W mieście - bez szaleństw - poniżej 20/100 to trudno zejść. A jak są korki - to 25 - 28/100 nie jest trudno osiągnąć. Na trasie - jadąc spokojnie - czyli bez zrywania, hamowania. Ale płynnie i z przyspieszaniem dynamicznym przy wyprzedzaniu - można zejść do 13/100.
19,3
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
Przy tej masie i osiągach nie narzekam. Boli tankowanie po mieście w korkach, ale przynajmniej nie ma problemu z wyprzedzaniam a i radość z jazdy inna :) Przy jeżdzie tylko na benzynie komputer pokladowy dosyć dobrze pokazuje spalanie, gdy jeżdzę na LPG trzeba dodać ok 4L do wskazań na komputerze. Pomiary spalania zawsze robiłem po pełnym tankowaniu. Tankowanie 65L pozwalało na pokonanie 400km (spokojna jazda na trasie) lub 270km (tylko miasto i korki w upale)
17,7
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
hmm jak pojedziesz bardzo bardzo wolno to 13 normalnie 15-16 na maxa 21 auto puste nie załadowane 2 osoby na pokładzie. Trochę boli tankowanie ale coś za coś jak chcesz oszczędzać i czytać gazete podczas przyspieszania kup volvo xc 90 z silnikiem diesla 163 konie i pali 8l na 100.(nie jeżdzi więc nie pali jak kupisz 185 koni to już 11 l na 100 kilometrów dalej nie jedzie ale pali 3 l więcej) wracając do X5 diesel sd 286 km normalnie pali 12 l

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 5
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
4,5
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam autogaz Planiplastic na Firlejowskiej (tam na końcu placu) . Robota fachowo wykonana. Podchodzą dobrze do roboty...Zdecydowałem tutaj bo kilku znajomych tu robiło i nikt nie narzeklał a i u mnie nie ma problemów. Polecam.
BMW X5 E70 SUV