Szukaj

Informacje o BMW X5 E70 SUV 3.0 si 272KM 200kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 6650 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,3
~Ogi-Eho'o
BMW X5 E70
SUV 3.0 si 272KM 200kW
Auto prezentuje się bardzo nowocześnie, wysoki bagażnik i komfort wsiadania. Duży plus, to dwuczęściowa klapa bagażnika. Sporo miejsca w środku. Minusem natomiast jest jakość wykończenia i lekkie skrzypienie plastików, w szczególności podłokietnika. Posiadam również e39 (2001), gdzie tam takich sytuacji nie ma (takie czasy). Koszty utrzymania, tak jak to w BMW na swoim poziomie, "coś za coś". Fotele komfortowe, naprawdę są komfortowe! Po kilkuset km jazdy, kierowca wysiada jakby dopiero wsiadł. Problem w tym, że nie chce się za często wysiadać.
3,9
~bazz
BMW X5 E70
SUV 3.0 si 272KM 200kW
Witam, auto posiadam od 4.2013, mam jeszcze BMW E90.Po pierwsze porównując te 2 samochody to muszę powiedzieć że BMW 3 jest o niebo lepiej przemyślane od X5...parę przykładów: w \"trójce idąc od przodu - kratki wodne na liście - w X5 brak co skutkuje zapchaniem kurzem odprowadzenia wody piętro niżej i wożeniem około 4 l wody przed przednią ścianą grodziową - zorientowałem się jak przestałem słyszeć \"pik pik \" zamykanego samochodu..a elektronika nie lubi wilgoci.Genialny schowek ze zmienną temperaturą pomiędzy fotelami na suwak - w x5 \"zaoszczędzili na suwaku i schowek nie jest chłodzony/grzany, w X5 brak plastikowych prowadnic w tylnych siedzeniach na isofix i fotelikowe zatrzaski \"mordują skórzane fotele, nie ma co zrobić z roletą bagażnika po jej demontażu - w trójce można ją przymocować do rozłożonych siedzeń. Resztę opiszę przy poszczególnych działach...
BMW X5 E70 SUV