W takim aucie najrozsÄ…dniejszym wyborem sÄ… jednak diesle. Różnice w cenie sÄ… nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. CzÄ™sto wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezÅ‚Ä… kulturÄ… pracy, oszczÄ™dnoÅ›ciÄ… jak na walkÄ™ za tak ciężkim samochodem i dynamikÄ… – wiÄ™kszoÅ›ci zupeÅ‚nie wystarczy, a jeÅ›li nie, to jest też wariant 286-konny. JeÅ›li nie przejmujecie siÄ™ cenami paliw, to warto zastanowić siÄ™ nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskajÄ… z auta to, co najlepsze i Å‚adnie brzmiÄ…. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest taÅ„szy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z gÅ‚Ä™bokim pomrukiem. NastÄ™pny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować siÄ™ wersjÄ… „M” – z 4.4l wyciska Å‚adnie wyglÄ…dajÄ…ce 555KM. OsiÄ…gi? Tu komentarz jest zbÄ™dny.