BMW X4 M Competition – tak ostrym SUV-em jeszcze nie jeździłem!
Można zrobić sportowego SUV-a, ale – co przecież sensowne – zazwyczaj nadal jest on praktyczny i względnie komfortowy. W BMW ktoś chyba...
Do wyborusą benzynowe wersje o nowych oznaczniach 20i (184 KM, 290 Nm), 30i (252 KM, 350 Nm), M40i (360 KM, 500 Nm) oraz diesle 20d (190 KM, 400 Nm), 25d (231 KM, 500 Nm), 30d (265 KM, 620 Nm) i M40d (326 KM, 680 Nm). We wszystkich napęd standardowo przekazywany jest za pośrednictwem ośmiobiegowej skrzyni na wszystkie cztery koła za co odpowiada system xDrive. We flagowych wersjach M40i oraz M40d będzie możliwość przekazania większej proporcji napędu na tylną oś, a o utrzymaniu optymalnego toru jazdy zadba aktywny tylny mechanizm różnicowy M Sport dedykowany tylko do najmocniejszych wersji modelu.