Szukaj

Informacje o BMW X3 G01 SUV 2.0 30i 252KM 185kW 2017-2021

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

X3 dostępne jest w pięciu różnych wersjach silnikowych. W każdej standardem jest automat o 8 przełożeniach i napęd na wszystkie koła xDrive.

- Benzyna xDrive20i - 2.0, 184 KM i 290 Nm

- Benzyna xDrive30i - 2.0, 252 KM i 350 Nm

- Diesel xDrive20d - 2.0, 190 KM i 400 Nm

- Diesel xDrive30d - 3.0, 265 KM i 630 Nm

Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 252 KM (185 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1450-4800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,2 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 94,6 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla BMW X3 G01 SUV 2.0 30i 252KM 185kW 2017-2021
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Witam. Samochód sprowadzony z USA trzy miesiące temu z przebiegiem 52tys. Wersja x-line z wgranym pakietem M. Pierwszy raz w drodze do Szwajcarii i Włoch. Przejechanych 4500 km. Jazda zgodnie z przepisami z czterema osobami i bagażu po dach. Średnia spalania w trybie comfort 7.48 l. Co ciekawe próbowałem, kilkaset kilometrów w trybie Eco ale spalanie było wyższe. Wynikiem jestem zaskoczony, więcej paliło mi moje poprzednie Volvo v60 t5 z 245 km silnikiem . Muszę zaznaczyć że trasa prowadziła przez Alpy a mieszkaliśmy w Szwajcarii w Nendaz na wysokości powyżej 1300m i co dziennie zjeżdżaliśmy do Doliny Rodanu. Jak na komfort i masę samochodu wynik świetny. Drugim wyjazdem była podróż ok 700 km z 1200 kg przyczepą kampingową . Spalanie pod 11 l. Max.prędkość 95 km/h. Pozdrawiam.
9,3
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Bardzo dobre spalanie przy tego typu aucie, mocy i ciężarze. Właśnie przejechałem 60 tys km od nowości. Na trasie jeżdżę dość szybko, koło 180km/h, w mieście raczej zgodnie z przepisami. Komputer nieresetowany od nowości pokazuje 9,2 litra/100km.
11,5
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
MINIMALNE ZUZYCIE PALIWA PRZY WŁĄCZONYM ECOPRO TO 9,8L,/100KM . SREDNIE PO PRZEJECHANIU 8000KM 12,8L/100KM

Usterki BMW X3 G01

Liczba wpisów: 9
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Problem rozwiązany
1 komentarz
przewód paliwa z czujnikiem ciśnienia
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • inne
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Paliwo dostaje się do wnętrza wiązki elektrycznej poprzez nieszczelny czujnik ciśnienia paliwa. Skutek: możliwość uszkodzenia sterownika poprzez wywołanie zwarcia. Rozwiązanie wymiana wadliwej wiązki kablowej
Stuki z maglownicy
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 1
Od pierwszego kilometra lekko stukało mi coś w zawieszeniu przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. ASO wymieniło pół zawieszenia i wciąż problem jest ten sam. Na forum FB opisując problem dostałem info, że wszystkie wersje 2.0d i 2.0i mają ten sam problem i dotyczy on maglownic. Jeździłem innym egzemplarzem i objawy byłe takie same.
9 komentarzy
BMW X3 G01 SUV