Szukaj

Informacje o BMW X3 G01 SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Trzecia, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Pod względem stylistycznym w X3 wykorzystano rozwiązania zaprezentowane w większym modelu X5. Samochód znów zwiększył swoje rozmiary, przez co jest dziś większy niż pierwsza generacja wspomnianego X5. Zbudowano go na zmodyfikowanej wersji nowej płyty podłogowej BMW CLAR Platform (Cluster Architecture), którą wcześniej wykorzystano w Serii 7. Dzięki niej X3 GO1 jest też o 100 kg lżejszy od swojego poprzednika. Projektantem auta jest Australijczyk Calvin Luk.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 4708 mm
Szerokość 1891 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2089 mm
Wysokość 1678 mm
Rozstaw osi 2864 mm
Rozstaw kół - przód 1616 mm
Rozstaw kół - tył 1632 mm
Zwis przedni 858 mm
Zwis tylny 989 mm
Prześwit 204 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1483 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Głębokość brodzenia 500 mm

Oceny BMW X3 G01 SUV

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~PawełWro
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Bardzo przyjemne auto, ciche (szyby wygłuszające z przodu), nie za twarde (wręcz komfortowe w porównaniu do poprzedniego Volvo V60 Cross Country) i świetnie trzymające się drogi nawet przy wyższych prędkościach (zawieszenie sportowe M). Wersja w M pakiecie. Fajne elektroniczne zegary i całkiem dobre audio (HiFi). Nawet niezła dynamika jak na 190 koni i świetne spalanie. Na autostradzie przy długiej trasie średnia prędkość 190 pali ok. 9 litrów. W mieście ok. 7. Zazwyczaj jeżdżę trybie EcoPro, pali o 1 litr mniej niż przy Comfort w mieście, mimo że jest spora różnica w dynamice. Minusy: system automatycznego parkowania nie radzi sobie zupełnie - parkowałem tak do tej pory z 5 razy, czasami pokazuje miejsce 30 metrów dalej mimo, że jest kilka miejsc obok, czasami wogóle nic nie widzi. U mnie przed domem za to pokazuje parking na tujach. Nie testowałem jeszcze czy faktycznie wjedzie mi w nie ;)
2,2
~T123
BMW X3 G01
SUV 2.0 20i 184KM 135kW
Dwie gwiazdki za logo i poprawny silnik. Generalnie ten samochód to duże rozczarowanie. Trudno znaleźć jakąś cechę, która wyróżniałoby to auto in plus. Jeździłem wieloma samochodami, żaden nie był oczywiście idealny, każdy miał jakieś minusy, ale w BMW naprawdę tych minusów jest sporo, plusów zaś brak i to jest to rozczarowanie. Po kolei. Zawieszenie - mam standardowe, ale jest tak twarde i sztywne, że kierowca rzuca w środku jak workiem z ziemniakami. współczuje tym, którzy maja M pakiet, tam jest jeszcze twardziej. Komfortu jest zero, jazda po zwyklej drodze to męka, auto wręcz zniechęca do rozwijania wyższych prędkości, bo wtedy jest więcej tych ostrych szarpnięć i przechyleń nadwozia na nierównościach, między bajki wkładam to gadanie o wspaniałym prowadzeniu się auta i konieczności czucia drogi. Samochód jest czuły na boczny wiatr, majta nim na boki jak zabawką i kierowca non stop musi kontrować to w jedna to w druga stronę, w dłuższej trasie na autostradzie czy S-ce przy złej pogodzie i wietrze to naprawdę czuje się dyskomfort, a już na pewno żadnej radości z jazdy, jak obiecuje BMW . Do tego twarde i niewygodne siedzenia (siedzenia sportowe), po dłuższych trasach wychodzę z samochodu zmęczony i obolały, po raz pierwszy w życiu kupiłem poduszkę na siedzenie, bo miałem już dość tej twardości. Cockpit Professional i nawigacja to totalna porażka, to więcej niż wstyd dla takiej marki. Rozdzielczość zegarów i wskaźników jak w starym IBM, nawigacja na kokpicie to jest joke – na czarnym tle szare kreski, które mają pokazywać układ ulic, bez nazw, bez kolorów, kompletnie nieprzydatne, a właściwie irytujące. Nawigacja na monitorze też niewiele lepsza – monitor jest niewysoki i jakiś pomylony projektant wpadł na pomysł aby ok 20% z wysokości ekranu jeszcze zabrać na pokazanie nieba na horyzoncie. Kolorystyka – dominuje szarość, tylko drogi krajowe (i tez nie wszystkie) i autostrady na żółto, wszystko inne szare, nie ma rozróżnienie na drogi ważniejsze i mniej ważne czy boczne, wjeżdżasz do jakiegoś miasta i wszystkie ulice na szaro, bez żadnego pogrubienie czy oznaczenia dróg głównych. Dodatkowo jakby było mało tych szarych kresek to oznaczone jeszcze wjazdy do posesji tak jak drogę. Nagłośnienie – niby HiFi, ale koło HiFi to nawet nie stało. Korektor tonów – jak w polskim Amatorze z lat 80, tylko tony wysokie i basy. Dźwięk nie ma przestrzeni, wszystko wydobywa się skupione z głośnika centralnego na desce. Sterowanie głosem – niedostępne w ustawieniu z polskim językiem. Widoczność na boki słabiutka – przeszkadzają głośniki zamontowane w trójkącie szyby, gruby słupek przedni i przednia szyba zaokrąglona w rogach jeszcze te widoczność dodatkowo zmniejszają. Światła premium z asystentem, same światła bez rewelacji praca asystenta słaba, ogranicza się do zmiany krótkie długie i ewentualnie doświetlenia pobocza, nie ma mowy o sekcyjnym doświetleniu znaków itp. Naprawdę światła w Passacie mojej żony są o generacje wyżej. Skrzynia przeciętną, przy zmianie przełożeń czuć szarpnięcia, zwłaszcza przy redukcji w dół, dojeżdżasz do ronda czy skrzyżowania, odpuszczasz gaz i delikatnie hamujesz i czuć jak za każdym razem skrzynia redukuje w dół i silnik pcha mocniej samochód w przód i musisz mocniej nacisnąć na hamulec, aby utrzymać tempo hamowania. Spalanie bardzo nierówne – bardzo szybko rośnie wraz ze wzrostem prędkości, na autostradzie przy 140-150 km to będzie 9,5-10 l. Zbiornik 65 l wiec zasięg ok 650-680 km, a praktycznie 600-620 km, to jest mało. Generalnie jak napisałem na wstępie, jest to wielkie rozczarowanie, wybrałem BMW, bo marka premium, bo takie to mają być wspaniałe te samochody. Nie ja jeden mam taka negatywną opinię, popatrzyłem na forum bmw klub i takich osadów jak mój nie brakuje. To chyba jest tak, że albo jesteś fanem i łykasz wszystko od BMW, albo patrzysz na to krytycznie i odkrywasz, że krój jest nagi.
4,9
~Nec
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Udany model stylistycznie może się podobać szerszej grupie osób. Przebieg auta to 12000 km, silnik wkręca się w obroty przy wybranej opcji SPORT zadowalająco przy czym i spalanie jest znacznie większe niż przy ECO PRO, najlepszą wybraną opcją za standard można uznać COMFORT. Z ogumieniem Run Flat komfort jazdy spada z powodu twardych opon, ale w zamian braku komfortu można czuć się bezpieczniej przy przebiciu opony i jak to się mówi coś za coś. Jak dotąd "jeszcze" nic nie skrzypi i nie "trzeszczy" choćby siedzenia czy plastiki kokpitu. Szyby boczne przednie akustyczne "odpłacają" się jako opcja w zakupie jest ciszej w aucie znacząco. Na krótkich odcinkach podgrzewana kierownica to duży plus - warto dopłacić. Spalanie uzależnione jest w dużej mierze od stylu jazdy i tak przy spokojnej jeździe możemy uzyskać 5/l na 100 kilometrów, a możemy także uzyskać i 10/l na 100 kilometrów, co uzależnione jest nie tylko od nogi kierowcy ale i od warunków pogodowych np. wiatr, deszcz, itd. Jak w każdej nowej obecnie marce dużo elektroniki co przemawia na plus i oby tak dalej bezproblemowo - polecam BMW X3 G01
Średnie spalanie dla BMW X3 G01 SUV
7,7 – 15,0
l/100 km
6,2 – 8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Witam. Samochód sprowadzony z USA trzy miesiące temu z przebiegiem 52tys. Wersja x-line z wgranym pakietem M. Pierwszy raz w drodze do Szwajcarii i Włoch. Przejechanych 4500 km. Jazda zgodnie z przepisami z czterema osobami i bagażu po dach. Średnia spalania w trybie comfort 7.48 l. Co ciekawe próbowałem, kilkaset kilometrów w trybie Eco ale spalanie było wyższe. Wynikiem jestem zaskoczony, więcej paliło mi moje poprzednie Volvo v60 t5 z 245 km silnikiem . Muszę zaznaczyć że trasa prowadziła przez Alpy a mieszkaliśmy w Szwajcarii w Nendaz na wysokości powyżej 1300m i co dziennie zjeżdżaliśmy do Doliny Rodanu. Jak na komfort i masę samochodu wynik świetny. Drugim wyjazdem była podróż ok 700 km z 1200 kg przyczepą kampingową . Spalanie pod 11 l. Max.prędkość 95 km/h. Pozdrawiam.
8,8
Liczba komentarzy: 2
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Raport po przejechaniu 13 000: Wszystkie wartości podane w raportach spalania są prawdziwe bo spalanie zależy tylko i wyłącznie od stylu jazdy. Auto ma 3 tryby jazdy (eco pro, comfort, sport), jest ciezkie, mało aerodynamiczne, ale silnik sam w sobie wydaje mi się oszczędny. - srednie całkowite spalanie po 13 000 km wg wskazań komputera u mnie to 8l/100. (30km dziennie w cyklu miejskim i raz w miesiacu trasa 1000km) W trasie: - przy jezdzie w okolicach 80-90km/h auto pali 4-4,5l/100km - przy 140km/h ok 7-7.5/100km - przy 220km/h 14.5l/100km W mieście: - 15km do pracy pokonywne w beznadziejnym, warszawskim korku- 8.5l/100 - to samo 15km do pracy w wakacje- 7-7.5l/100 - głupia, dynamiczna jazda po mieście i gazowanie od świateł do świateł 13-14/100 Da się jeżdząc w mieście mieć ok 7l/100km (warunkiem jest trzymanie się przepisów i brak korków), da się też na autostradzie mieć 6.5l/100, ale silnik i skrzynia są tak fajnie zgrane że nigdy tak nie robię, ponieważ samochód daje dużo przyjemności z samej jazdy. Mam nadzieję, że powyższe daje jakąs perspektywę. pzdr,
10,3
BMW X3 G01
SUV 2.0 20i 184KM 135kW
Srednie spalanie, miasto, trasa, autostrada od nowosci 10.5. Przy plynnej, niekonoecznie przepisowej jeździe krajowkami z sporadycznym wyprzedzaniem bez problemu 7.6-7.8. Autostrada 140kmh około 12-13. Samo miasto w zależności od płynności ale około 13. Ogólnie zaskakująco oszczędne kiedy trzeba, ale i spali swoje jadąc 160-170. Bardzo polecam

Usterki BMW X3 G01

Liczba wpisów: 9
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Problem rozwiązany
1 komentarz
przewód paliwa z czujnikiem ciśnienia
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • inne
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Paliwo dostaje się do wnętrza wiązki elektrycznej poprzez nieszczelny czujnik ciśnienia paliwa. Skutek: możliwość uszkodzenia sterownika poprzez wywołanie zwarcia. Rozwiązanie wymiana wadliwej wiązki kablowej
Stuki z maglownicy
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 1
Od pierwszego kilometra lekko stukało mi coś w zawieszeniu przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. ASO wymieniło pół zawieszenia i wciąż problem jest ten sam. Na forum FB opisując problem dostałem info, że wszystkie wersje 2.0d i 2.0i mają ten sam problem i dotyczy on maglownic. Jeździłem innym egzemplarzem i objawy byłe takie same.
9 komentarzy
BMW X3 G01 SUV