Szukaj

Informacje o BMW X3 G01 M-SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Trzecia, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Pod względem stylistycznym w X3 wykorzystano rozwiązania zaprezentowane w większym modelu X5. Samochód znów zwiększył swoje rozmiary, przez co jest dziś większy niż pierwsza generacja wspomnianego X5. Zbudowano go na zmodyfikowanej wersji nowej płyty podłogowej BMW CLAR Platform (Cluster Architecture), którą wcześniej wykorzystano w Serii 7. Dzięki niej X3 GO1 jest też o 100 kg lżejszy od swojego poprzednika. Projektantem auta jest Australijczyk Calvin Luk.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz

BMW X3 G01 M-SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4708 mm
Szerokość 1891 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2089 mm
Wysokość 1678 mm
Rozstaw osi 2864 mm
Rozstaw kół - przód 1620 mm
Rozstaw kół - tył 1636 mm
Zwis przedni 858 mm
Zwis tylny 989 mm
Prześwit 204 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1483 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki BMW X3 G01

Liczba wpisów: 9
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Problem rozwiązany
1 komentarz
przewód paliwa z czujnikiem ciśnienia
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • inne
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Paliwo dostaje się do wnętrza wiązki elektrycznej poprzez nieszczelny czujnik ciśnienia paliwa. Skutek: możliwość uszkodzenia sterownika poprzez wywołanie zwarcia. Rozwiązanie wymiana wadliwej wiązki kablowej
Stuki z maglownicy
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 1
Od pierwszego kilometra lekko stukało mi coś w zawieszeniu przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. ASO wymieniło pół zawieszenia i wciąż problem jest ten sam. Na forum FB opisując problem dostałem info, że wszystkie wersje 2.0d i 2.0i mają ten sam problem i dotyczy on maglownic. Jeździłem innym egzemplarzem i objawy byłe takie same.
9 komentarzy
BMW X3 G01 M-SUV