Szukaj

Informacje o BMW X3 G01

Lata produkcji: 2017 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Trzecia, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Pod względem stylistycznym w X3 wykorzystano rozwiązania zaprezentowane w większym modelu X5. Samochód znów zwiększył swoje rozmiary, przez co jest dziś większy niż pierwsza generacja wspomnianego X5. Zbudowano go na zmodyfikowanej wersji nowej płyty podłogowej BMW CLAR Platform (Cluster Architecture), którą wcześniej wykorzystano w Serii 7. Dzięki niej X3 GO1 jest też o 100 kg lżejszy od swojego poprzednika. Projektantem auta jest Australijczyk Calvin Luk.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz

BMW X3 G01 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X3 G01

Liczba ocen: 50
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Paweł MRC
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Moje pierwsze BMW i na pewno nie ostatnie. Samochód idealnie skrojony dla mnie mam 192 cm wzrostu i czuje się w nim odpowiednio, nie czuje braku miejsca ani też poczucia że auto jest za duże. Jak wpakuje się rodzina żona + dzieci też jest ok na mniejsze wypady i jazdę lokalną (na dłuższe wypady np zagranica - jeździmy volvem xc90). SIlnik mnie pozytywnie zaskoczył, że przesiadając się z passata alltrack ktory miał 220 KM, nie poczułem jakbym miał mniej, a wręcz nawet lepiej. Zawieszenie mam Mpakiet - kompromis sztywność/komfort. Skrzynia biegów to bajka. Najważniejsze dla mnie że nie mam, lub da się je wyłączyć, asystent pasa ruchu, line keeping itp (nie mam co chwila kontrolek i pikania) czuje że prowadzę samochód i mi nic nie przeszkadza. Design także mi się bardzo podoba wewnątrz i zewnątrz.
4,5
~Stepidar
BMW X3 G01
SUV Facelifting 2.0 20i 184KM 135kW
Ogólnie fajne auto, lubię je, ale nie jest takie wybitne w każdym aspekcie, jak to BMW zwykło o sobie uważać. Największą zaletą jest wygląd zewnętrzny oraz wykonanie wnętrza. Wadą natomiast jest niestabilne zachowanie oprogramowania. w opisie będę go porównywał z Renault Koleos z którego się przesiadłem, pod paroma względami było to lepsze auto, i chętniej wydałbym na nie własne pieniądze. Największa satysfakcja z x3: spokój jazdy, cisza, resorowanie, precyzja prowadzenia. Mówimy o kolach 18" oraz celowej rezygnacji z pakietu M, czyli standardowe zawieszenie i układ kierowniczy. aha: iDrive: to jest świetne
4,7
~Totek
BMW X3 G01
SUV Facelifting 3.0 30d 286KM 210kW
Samochód skrojony dla aktywnej 3 osobowej rodziny (ryby, rowery, narty). Doskonały silnik V6 i blisko 300 KM pod maską, dają przyjemność z jazdy, pozwalają na dynamiczną jazdę w każdych warunkach. Duża moc i wysoki moment obrotowy pozwoli pociągną przyczepę kempingową (w razie potrzeby). Niskie spalanie zachęca do wyjazdów. Przestrzeni w kabinie jest dużo a szklany dach w połączeniu z ciekawie grającym zestawem umili podróż i pozostawi ją na długo w pamięci. Samochód do pracy i dla przyjemności. X3 to duży samochód w małej karoserii.

Raporty spalania BMW X3 G01

Liczba raportów: 96
Średnie spalanie dla BMW X3 G01
6,3 – 15,0
l/100 km
6,2 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Witam. Samochód sprowadzony z USA trzy miesiące temu z przebiegiem 52tys. Wersja x-line z wgranym pakietem M. Pierwszy raz w drodze do Szwajcarii i Włoch. Przejechanych 4500 km. Jazda zgodnie z przepisami z czterema osobami i bagażu po dach. Średnia spalania w trybie comfort 7.48 l. Co ciekawe próbowałem, kilkaset kilometrów w trybie Eco ale spalanie było wyższe. Wynikiem jestem zaskoczony, więcej paliło mi moje poprzednie Volvo v60 t5 z 245 km silnikiem . Muszę zaznaczyć że trasa prowadziła przez Alpy a mieszkaliśmy w Szwajcarii w Nendaz na wysokości powyżej 1300m i co dziennie zjeżdżaliśmy do Doliny Rodanu. Jak na komfort i masę samochodu wynik świetny. Drugim wyjazdem była podróż ok 700 km z 1200 kg przyczepą kampingową . Spalanie pod 11 l. Max.prędkość 95 km/h. Pozdrawiam.
6,3
BMW X3 G01
SUV Plug-in Facelifting 2.0 30e 292KM 215kW
Na elektryku można zrobić do 45km jak się jedzie do 50-60 km/h bez gwałtownych przyspieszeń, przy normalnej jeździe miejskiej realnie 30 km, średnie spalania dla 100km elektryk ok 30 i reszta paliwo to ok 2-3 l/100 oczywiście plus wypalone 12 kWh. Jazda autostrada 140-160 plus potem elektryk np Częstochowa Bielsko Biała Częstochowa realnie przejechane z samodoladwoaniem (nie tryb ładowania) podczas jazdy 70 elektryk plus spalania ok 6,5-7 l/100 zależy jaka noga, można też zrobić 4l. Auto do jazdy miasto i dojazdy do 100 km super, dłuższe jazdy też nie najgorzej na pewno spalanie podobne jak przy 330i może nawet i mniej, ale moc przyspieszenie robisz robotę
7,0
BMW X3 G01
M SUV Facelifting 3.0 M40d 340KM 250kW
Nie wierzyłem że 2 tonowe x3 z 340 konnym 700 Nm silnikiem jest w stanie tak mało palić. Trasy 140-160 z indcydenyalnymi wyskokami na 200 km/h to 50% . Miasto korki 20%, satelita pod miastem mała miejscowość 30% średnie spalanie od stanu fabryczego 7.9. Tylko Miasto i dość dynamicznie 8.4 . Korki 9 Spokojna trasa przepisowo, tu szok max 6.5 litra. Ten silnik to rewolucja, jedzie jak v8 z dołu i chyba produkuje paliwo.

Usterki BMW X3 G01

Liczba wpisów: 9
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Problem rozwiązany
1 komentarz
przewód paliwa z czujnikiem ciśnienia
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • inne
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Paliwo dostaje się do wnętrza wiązki elektrycznej poprzez nieszczelny czujnik ciśnienia paliwa. Skutek: możliwość uszkodzenia sterownika poprzez wywołanie zwarcia. Rozwiązanie wymiana wadliwej wiązki kablowej
Stuki z maglownicy
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 27
Nie 1
Od pierwszego kilometra lekko stukało mi coś w zawieszeniu przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. ASO wymieniło pół zawieszenia i wciąż problem jest ten sam. Na forum FB opisując problem dostałem info, że wszystkie wersje 2.0d i 2.0i mają ten sam problem i dotyczy on maglownic. Jeździłem innym egzemplarzem i objawy byłe takie same.
10 komentarzy
BMW X3 G01