Szukaj

Informacje o BMW X3 F25 SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW od 2014

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Spokojniejsi kierowcy zadowolą się 150-konnym dieslem. Nie powala swoimi możliwościami na drodze, ale jest całkiem elastyczny i niezbyt męczący. Znacznie więcej dynamiki oferuje za to wersja 190-konna. W przypadku X3 to dobry wybór. Jest dynamiczna, całkiem oszczędna i chętnie reaguje na ruchy prawej stopy nawet na autostradzie. Warianty 258KM i 313KM są już przeznaczone dla wielbicieli ostrzejszego temperamentu. A silniki benzynowe? Już podstawowy oferuje 184KM, chętnie wchodzi na obroty i może się spodobać. Diesel o podobnej mocy jest jednak zrywniejszy. Mocniejsze warianty oferują 245- i 306KM, ale znowu dają się pokonać podobnym jednostkom wysokoprężnym. Są jednak od nich sporo tańsze.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 xDrive
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Artur
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Auto kupiłem z przebiegiem 80 tys. i przejechałem do tej pory 50 tys. Właściwie chciałem kupić Volvo XC60, testowałem też Hondę CR-V, ale jak się przejechałem, tak dla ewentualnego porównania, X3 to wszystko się zmieniło... Już po zamknięciu drzwi odczułem dużą różnicę w porównaniu z XC60. Materiały idealnie spasowane, fotele, kierownica, przestrzeń.. wszystko na plus. Jazda próbna tylko mnie utwierdziła w tym, że jednak BMW. Przesiadłem się z civica ufo i obawiałem się trochę gabarytów, zwrotności czy kosztów eksploatacji, ale niepotrzebnie.. Wielkość auta daje poczucie bezpieczeństwa i komfort. Nie zwracam za bardzo uwagi na krawężniki. Widoczność jest lepsza, nie muszę się też już ciągle schylać żeby wejść czy wyjść z auta, a zwrotność powiedziałbym, że jest może nawet lepsza niż w civicu. Średnie spalanie przy mieszanej jeździe to 8,5 l. Gdzie średnia autostradowa prędkość to 150 km/h. Jedyne co bym zabrał z Hondy to automatyczne wycieraczki
4,8
~Pan P.
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Przed zakupem samochodu testowalem: Mazde 6, Mazde CX-5 (3 razy), Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Audi Q5 i na koncu bmw x3. Po tescie decyzja byla prosta tylko i wylacznie bmw x3. To co do mnie przemowilo to komfort jazdy jedynie Audi Q5 moglo konkurowac z bmw, jakosc wykonczenia bardzo ladne wnetrze. Wazne jest zeby dokupic black panel, lepsza tapicerka, fotele sportowe, nawigacja prof. z tymi dodatkami zupelnie inaczej prezentuje sie wnetrze samochodu. Trzecia rzecz to dynamika samochodu z automatyczna skrzynia biegu ktora dziala swietnie. Przed testami moim faworytem byla mazda cx-5 ale wszystkie jazdy probne z roznymi wersjami silnika zakonczyly sie rozczarowaniem (polecam jazde powyzej 100km/h jest bardzo glosno w srodku).
4,9
~Bartek
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Auto bardzo przemyslane, czym dluzej uzytkuje samochod tym bardziej mi sie podoba i daje wiecej radosci. Co najwazniejsze jest to bardzo niezawodny samochod na ktorym mozna polegac. Przez 3 lata uzytkowania i przejechaniu 70tys km doslownie zero problemow. Bardzo przyjemniy na dlugie trasy a ze wzgledu na swoje dosc nie duze wymiary switny do miasta.

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 12
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Problem rozwiązany
1 komentarz
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25 SUV Facelifting