Szukaj

Informacje o BMW X3

Lata produkcji: 2003 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I; grupa premium) produkowany od 2003 roku. W ofercie BMW zajął miejsce obok większego modelu X5, z którym jest zresztą spokrewniony pod względem technologicznym. Płytę podłogową od początku dzieli z Serią 3. Pierwowzorem X3 był prototyp o tej samej nazwie z 2002 roku zaprojektowany przez Chrisa Bangle’a, ówczesnego szefa stylistów BMW. W 2006 roku X3 został poddany modernizacji. W 2005 roku X3 zdobył nagrodę dla najlepszego SUV-a w kanadyjskiej edycji plebiscytu na Samochód Roku. Od 2017 roku dostępna jest trzecia generacja X3. Do tej pory sprzedano ponad 1,5 egzemplarzy modelu.

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

 

~Luzacjusz

BMW X3 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny BMW X3

Liczba ocen: 250
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Paweł MRC
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Moje pierwsze BMW i na pewno nie ostatnie. Samochód idealnie skrojony dla mnie mam 192 cm wzrostu i czuje się w nim odpowiednio, nie czuje braku miejsca ani też poczucia że auto jest za duże. Jak wpakuje się rodzina żona + dzieci też jest ok na mniejsze wypady i jazdę lokalną (na dłuższe wypady np zagranica - jeździmy volvem xc90). SIlnik mnie pozytywnie zaskoczył, że przesiadając się z passata alltrack ktory miał 220 KM, nie poczułem jakbym miał mniej, a wręcz nawet lepiej. Zawieszenie mam Mpakiet - kompromis sztywność/komfort. Skrzynia biegów to bajka. Najważniejsze dla mnie że nie mam, lub da się je wyłączyć, asystent pasa ruchu, line keeping itp (nie mam co chwila kontrolek i pikania) czuje że prowadzę samochód i mi nic nie przeszkadza. Design także mi się bardzo podoba wewnątrz i zewnątrz.
4,5
~Stepidar
BMW X3 G01
SUV Facelifting 2.0 20i 184KM 135kW
Ogólnie fajne auto, lubię je, ale nie jest takie wybitne w każdym aspekcie, jak to BMW zwykło o sobie uważać. Największą zaletą jest wygląd zewnętrzny oraz wykonanie wnętrza. Wadą natomiast jest niestabilne zachowanie oprogramowania. w opisie będę go porównywał z Renault Koleos z którego się przesiadłem, pod paroma względami było to lepsze auto, i chętniej wydałbym na nie własne pieniądze. Największa satysfakcja z x3: spokój jazdy, cisza, resorowanie, precyzja prowadzenia. Mówimy o kolach 18" oraz celowej rezygnacji z pakietu M, czyli standardowe zawieszenie i układ kierowniczy. aha: iDrive: to jest świetne
3,4
~1234
BMW X3 E83
SUV 2.0 i 150KM 110kW
Auto posiadam niecały rok zakup jako pierwszy samochód i największy strzał w kolano jaki wykonałem. Ze względu na mniejsze spalanie wziąłem 2 litrową benzynę po lifcie (aluminiowy blok) i po dwóch miesiącach od zakupu (auto kupione za niemałe pieniądze z przebiegiem 190 tys) okazało się że bierze 1,5 litra na 1000 km olej w płynie chłodniczym i majonez w misce. Moja decyzja remont silnika za całość zapłaciłem ponad 12 tysięcy (głowica pierścieniowanie szlifowanie wału itp) szukanie serwisu który by się tego podjął też trwało po oddaniu samochodu nie było miesiąca kiedy coś by się w tym cholerstwie nie psuło a to xdrive wariował a to czujnik korby i co chwila auto uziemione. Samochód na trasę to bajka pomimo najmniejszego silnika bazowego da radę przycisnąć i jest czym jechać robiłem nim 600 km trasę i +za komfort natomiast jeśli chodzi o awaryjność to porażka kto by pomyślał żeby auto przed 200 k przebiegu wymagało remontu. Dodatkowo ceny części też nie są tanie nie chodzi już o silnik a nawet wymiana głupiego przegubu jest kilkarazy droższa niż w aucie innej marki tj ford renault. Jak pisałem wyżej auto było kupione przeze mnie jako pierwszy wóz lecz koszty mnie przerosły jako że nie posiadam pracy. samochód zdecydowanie dla osób które lubią wyrzucać pieniądze w błoto lub mają ich za dużo ;))

Raporty spalania BMW X3

Liczba raportów: 403
Średnie spalanie dla BMW X3
6,3 – 15,3
l/100 km
6,2 – 9,8
l/100 km
11,5 – 14,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Witam. Samochód sprowadzony z USA trzy miesiące temu z przebiegiem 52tys. Wersja x-line z wgranym pakietem M. Pierwszy raz w drodze do Szwajcarii i Włoch. Przejechanych 4500 km. Jazda zgodnie z przepisami z czterema osobami i bagażu po dach. Średnia spalania w trybie comfort 7.48 l. Co ciekawe próbowałem, kilkaset kilometrów w trybie Eco ale spalanie było wyższe. Wynikiem jestem zaskoczony, więcej paliło mi moje poprzednie Volvo v60 t5 z 245 km silnikiem . Muszę zaznaczyć że trasa prowadziła przez Alpy a mieszkaliśmy w Szwajcarii w Nendaz na wysokości powyżej 1300m i co dziennie zjeżdżaliśmy do Doliny Rodanu. Jak na komfort i masę samochodu wynik świetny. Drugim wyjazdem była podróż ok 700 km z 1200 kg przyczepą kampingową . Spalanie pod 11 l. Max.prędkość 95 km/h. Pozdrawiam.
9,7
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Jazda przepisowa tereny wiejskie np to wychodzi około 7.5. Przepisową jazda w cyklu trasa miasto to poniżej 9 l. Jazda dynamiczna średnio w mieszanym to ok 11.0 l. Autostrada 140 km/h ok 9.5 l. 120 km/h 8.0 l. Średnia zima dojazd do pracy 10 km średnie 12.5 l. Autostrada 160 km/h 11.0 l. Mniej więcej tak to u mnie wygląda po przejechaniu autem ok 70 tys km.
9,7
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Jazda przepisowa tereny wiejskie np to wychodzi około 7.5. Przepisową jazda w cyklu trasa miasto to poniżej 9 l. Jazda dynamiczna średnio w mieszanym to ok 11.0 l. Autostrada 140 km/h ok 9.5 l. 120 km/h 8.0 l. Średnia zima dojazd do pracy 10 km średnie 12.5 l. Autostrada 160 km/h 11.0 l. Mniej więcej tak to u mnie wygląda po przejechaniu autem ok 70 tys km.

Usterki BMW X3

Liczba wpisów: 33
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Problem rozwiązany
1 komentarz
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Problem rozwiązany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 12
4,8
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Przejechałem około 30 tys. km. Spalanie wyższe niż pokazuje komputer "benzynowy" o około 3-4 litry, ale to normalne, bo w każdej instalacji gazowej jest te około 20 % więcej zużycia gazu niż benzyny; Na razie żadnych problemów. Oczywiście start automat benzyna, co jakiś czas przejazd benzynowy, ot chociażby dojazd po wyczerpaniu zbiornika (ja mam zbiornik w kole zapasowym na...
5,0
BMW X3 E83
SUV 2.5 i 192KM 141kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Zamontowana przed trzema laty. Przejechane na LPG obecnie ok 80 tys.km. Wszytko jest od nowości takie samo. Nic poza filtrami nie wymieniałem. Spalanie ok 15% większe w porównaniu z Pb, daje duże oszczędności. Jak sobie policzyłem to już prawie trzykrotnie montaż się zwrócił. Co do mocy silnika, pozostała bez zmian. Nie ma żadnych spadków, a...
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Przebieg do teraz na lpg 43 tys.km. Dwa przeglądy, obejmujące wymianę filtrów, sprawdzenie ustawień. Spalanie w granicach 13-14l/100km, także niewiele więcej niż Pb, ale za to dużo taniej. Koszt montażu szybko się zwraca.
BMW X3