Szukaj

Informacje o BMW X1 F48 Crossover xDrive20i 192KM 141kW 2015-2019

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 94,6 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~goliat329
BMW X1 F48
Crossover xDrive20i 192KM 141kW
Autko jak na swoje wymiary bardzo przestronne i co mnie zaskoczylo to prowadzenie - w zakretach nie odbiega od osobówek, materialy bardzo dobrej jakosci i dobrze spasowane, czuc ze autko jest zwarte i trzyma sie kupy. Jak narazie zadnych usterek, silnik moglby miec wiecej koni - ale bedzie robiony stage 1, narazie podobno ciezko odblkowac ECU. Spalanie trasa Szkocja-Londyn 7.2ltr wg. komputera (120-140km/h), miasto Londyn 13-14 (zima).
4,5
~goliat329
BMW X1 F48
Crossover xDrive20i 192KM 141kW
Autko jak na swoje wymiary bardzo przestronne i co mnie zaskoczylo to prowadzenie - w zakretach nie odbiega od osobówek, materialy bardzo dobrej jakosci i dobrze spasowane, czuc ze autko jest zwarte i trzyma sie kupy. Jak narazie zadnych usterek, silnik moglby miec wiecej koni - ale bedzie robiony stage 1, narazie podobno ciezko odblkowac ECU. Spalanie trasa Szkocja-Londyn 7.2ltr wg. komputera (120-140km/h), miasto Londyn 13-14 (zima).
4,5
~goliat329
BMW X1 F48
Crossover xDrive20i 192KM 141kW
Autko jak na swoje wymiary bardzo przestronne i co mnie zaskoczylo to prowadzenie - w zakretach nie odbiega od osobówek, materialy bardzo dobrej jakosci i dobrze spasowane, czuc ze autko jest zwarte i trzyma sie kupy. Jak narazie zadnych usterek, silnik moglby miec wiecej koni - ale bedzie robiony stage 1, narazie podobno ciezko odblkowac ECU. Spalanie trasa Szkocja-Londyn 7.2ltr wg. komputera (120-140km/h), miasto Londyn 13-14 (zima).
BMW X1 F48 Crossover